Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
.Citaat:Bedrag is vastgesteld op 12.50 excl.
Er is sinds dit jaar een leeftijdsgrens, jonger dan 15/16 jaar mag je helaas niet mee doen. Rend heeft voor de groep die jonger is een soort gelijk iets georganiseerd.
Inschrijven mag tot 15 oktober met een maximum van 175 inschrijvingen. Vanaf 8 oktober moet je bij het inschrijven direct je adres meesturen. Adres en wensen/niet wensen lijstje mag je sturen naar ynskek
Marjoow schreef:Stamper schreef:Kunnen ook iets met z'n alle doen. Is vorig jaar ook gedaan.
Dat wil ik idd dit jaar weer gaan doen. Heb al een Facebook groep aangemaakt dus wie daarbij wilt moet maar even een pB sturen.
01San schreef:Marjoow schreef:
Dat wil ik idd dit jaar weer gaan doen. Heb al een Facebook groep aangemaakt dus wie daarbij wilt moet maar even een pB sturen.
Ik wil ook mee doen voor de organisatoren Dott en Ynske maar ik heb geen fb! Kunnen we er anders geen geheime whatsapp groep van maken?
Excuse me als het niet al geopperd is maar ik ben aan het bijlezen vanaf pagina 21 tot 52 en nu deze post tegen gekomen
Lalidan schreef:Waarom kan het eigenlijk niet gewoon via Bokt? Op deze manier is het voor een aantal mensen gewoon jammer, want ook ik kan nu niet meedoen.....