Die met die luchtballon En nog meer mensen hebben voetbal gekeken zo te zien haha
Ik heb even ruzie met mn instagram app. Na foto selecteren laat die enkel een zwart vlak zien. Doet die wel vaker, maar nu is ie wel heel hardnekkig...
Gelukt..
Dag 7: technology
Nieuw en oud!
lenaa_tje
Geplaatst: 07-07-16 23:50
Deze vond ik lastig en een drukke dag dus niet iets speciaals
Kelly
Geplaatst: 08-07-16 00:00
Mijn dag 6:
En 7:
Best een uitdaging om toch tussen mijn drukke werkdagen elke dag even een moment vrij te maken voor de challenge haha, maar met dit topic en instagram denk ik er sneller aan en het is zo leuk om te zien wat jullie er van maken
Anoniem
Geplaatst: 08-07-16 00:18
Mijn technologie komt morgen... Of ja, later vandaag. Mijn foto's van vandaag hadden het eindtoneelstuk van mijn dochter als onderwerp
Ik was gisteravond ook net iets te laat dus pas om 1 uur of zo op insta gezet, maar nu ook hier nog even mijn dag 7 : mijn e-reader. die heeft al voor heel wat uurtjes leesplezier gezorgd
Oeh dreamy, kan mij voorstellen dat dat een happy place is! Super mooi daar
Tis idd jammer dat het niet echt lekker weer is buiten, maakt het foto's maken buiten iig lastiger. Succes met iets verzinnen allemaal nog voor vandaag! Ik heb al een ideetje, hopen dat het werkt
Ik vind het ook een lastige vandaag! De enige 'happy place' die ik kan bedenken is namelijk mijn bed, maar die hebben we over anderhalve week al
Hahahaha herkenbaar
Desiree_2001
Geplaatst: 08-07-16 12:45
Ik heb gister wel een foto gemaakt, maar hij is niet zo bijzonder dus ik plaats hem even niet. Dat gaat nu ook een beetje lastig want door mijn "happy place" kan ik één hand niet gebruiken.
Normaal gesproken is dit voor mij de leukste plek die er is, maar vandaag even niet door mijn o zo lieve verzorgpaard.