LadyMadonna schreef:little_birdy schreef:Wat houd je tegen ?
Eerst de financieen
Daarnaast nog erg veel dubben over de prijs. Wil ik er wat op verdienen zal ik toch rond de €1 per melt moeten vragen. Dus ik ga ze eerst maar eens testen denk ik
Testen kan nooit kwaad.
1 euro voor 10 gram is lastig.
The meltcompany heeft geen grote afnemers

En heeft ook niet een goede naam.
Als je er op wilt verdienen zou ik toch andere merken proberen te benaderen die al een naam hebben

Wat ook een optie is is zelf maken

Is vooral in het begin best een investering maar je zou aangezien je geen webshop wilt een beperkte selectie kunnen doen van bijvoorbeeld 10 geuren. Dan sla je een doos was in. Ga je vormpjes halen bij de action of cover cups. Bestel je wat geuren bij het geurenpaleis dat is als je meer gaat maken een dure aangelegenheid maar dan kun je altijd later leveranciers in het buitenland zoeken.
Er zijn diverse sites waar omschreven staat hoe je ze kunt maken.
Grote geur flessen van 1 liter zijn in nl al snel 80 euro of meer. Per fles dus. De investering bij zelf maken is niet zozeer minder wel kun je er meer winst op maken als je een fysyke winkel hebt kun je meer vragen dan een web shop, maar 1 euro voor 10 gram verkoop je niet

Bij het geurenpaleis zou je flesjes kunnen kopen van 50 ml.
Dan maak je een berekening van was en spullen die je nodig hebt dat is je investering en als het niet loopt dan ben je iig een ervaring rijker.