MarlindeRooz schreef:Als je zusje van 16 je bloedserieus vraagt waarom je als vegetariër wel witlof eet... Daar keek ik ook wel vreemd van op.
Want wat voor vlees was witlof eigenlijk?
Uh? Das toch gewoon een groente

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MamaMiesje schreef:Over wijs maken gesproken:
Zoon (9) : "Waarom heet het eigenlijk halfvolle mayonaise?"
Ik: *uitgestreken gezicht* "Nou, die flessen zitten maar half vol als je ze koopt."
Hij: "Serieus? Wat heb je daar nou aan?"
Ik: "Dat is voor als je lopend boodschappen moet doen; dan is je tas minder zwaar."
Hij: "Oh...ja...nou...wel handig dus!"
Cayenne schreef:Ik zong als tiener dikwijls luidkeels 'I'm honey, honey honey honey'over straat.
Ik kwam er pas later achter dat ze heel wat anders zongen
'I'm horny, horny horny horny'
Kwanyin schreef:Zo gingen we vroeger wel eens wandelen bij een bos vlakbij mijn oma, waar een grote boom stond met een holle stam. Ik heb heel mijn kindertijd geloofd dat daar de bosheks woonde. Iedere keer als we er langs kwamen, tilde iemand me op zodat ik in de holte kon kijken en haar roepen, maar helaas ze was toevallig nooit thuis als ik er was.
Cayenne schreef:Ik zong als tiener dikwijls luidkeels 'I'm honey, honey honey honey'over straat.
Ik kwam er pas later achter dat ze heel wat anders zongen
'I'm horny, horny horny horny'
Ik denk dat ik deze wel eens eerder heb verteld op bokt maar...
Toen ik zo'n jaar of 10 was en nog vrij slecht in engels, hadden we voor school een vrij podium. Een vriendin van me kwam voor ons groepje op het geweldige idee om een liedje te dansen/playbacken. Ze had iets gehoord wat ze heel goed vond. Wat leuk vonden we dat.
Ik heb dus als 10-jarige bovenop een podium en voor alle ouders van de school staan"dansen" op "freak me" van "Another level". Zoek maar op als je het niet direct voor de geest kan halen.![]()
En dus werkelijk geen één ouder geweest van ons die gedacht heeft om te zeggen "goh meiden, misschien zijn er toch leukere liedjes hoor"![]()
![]()
![]()
![]()
F_Orumster schreef:Ik heb ooit mijn 8-jaar jongere broertje wijsgemaakt dat een tampon tegen zweethandjes is. Zijn reactie: ah, vandaar die vorm