Ergernissen op het openbaar vervoer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarJon

Re: Ergrnissen op het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 19:34

Joh, zo zat ik van de week bij iemand in de trein die ten eerste al bier zat te drinken en ten twee, tegen iedereen zat te verkondigen dat de holocaust helemaal niet zo slecht was en alle Joden zich ontzettend aanstelden. Verder moesten we iedereen maar laten verhongeren in Afrika want het was onze schuld dat er nu net zoveel donkere mensen waren als blanke mensen. Oh, en dingen zoals feminisme, gay community etc ook helemaal niet nodig, kom op zeg wat doe niet zo mal totaal nutteloos. :')

Needless to say dat aan het einde van mijn reis m'n kin op m'n knieën hing :D

Desiree_2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 19:38

puppy1128 schreef:
Ach, ik zat een keer in een coupe waar iemand gewoon zat te roken.. :oo

Toen ik laatst in de metro zat was er ook iemand aan het roken... :=

Fish_n_Chips

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 19:41

Ik zat laatst in een bushokje met iemand die een sigaret op stak. Dát vind ik al onbeleefd.

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 19:50

Oh nee dat vind ik niet zo erg. Het enige wat ik echt smerig vind, is mensen die vis eten in het OV, dat meurt pas écht :=

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 20:05

[knip, dubbel]
Laatst bijgewerkt door Foaly op 08-04-16 20:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 20:07

Foaly schreef:
MarJon schreef:
Joh, zo zat ik van de week bij iemand in de trein die ten eerste al bier zat te drinken en ten twee, tegen iedereen zat te verkondigen dat de holocaust helemaal niet zo slecht was en alle Joden zich ontzettend aanstelden. Verder moesten we iedereen maar laten verhongeren in Afrika want het was onze schuld dat er nu net zoveel donkere mensen waren als blanke mensen. Oh, en dingen zoals feminisme, gay community etc ook helemaal niet nodig, kom op zeg wat doe niet zo mal totaal nutteloos. :')

Oh, jij zat daar niet zo van

Afbeelding

:+

snuffie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 20:08

Als er iemand zou roken in de trein/metro zou ik er toch echt wat van zeggen. Ik kan echt totaal niet tegen rook, dus dat doe je maar lekker als je uit de trein bent.

Haha gisteren kwam er opeens een man (lang viezig haar, onverzorgd) met gitaar in de coupé en die begin een liefldje te zingen om vervolgens met pet langs te gaan(ik heb hem niks gegeven, de rest van de coupé ook niet). Maar was leuker om mee te maken dan die vluchtelingen die zakdoekjes proberen te verkopen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 20:14

Een vriendin van mij vertelde eens het verhaal dat ze naast een man in een tweezitter zat. Die man zat heel rustig een boekje te lezen.. Niets aan de hand dus..
Opeens begint hij heel hard te roepen dat hij een boodschapper van Napoleon was en dat hij op aarde was gekomen om het kindje Jesus naar het paradijs te begeleiden :? En daarna begon hij keihard het Wilhelmus te zingen.
Na een paar stations ging hij er gelukkig uit. Iemand die in dezelfde coupé zat, had alles gezien en vertelde dat die man iedere week om die tijd in deze trein zat. Hij heeft soms een psychose waardoor hij in een compleet andere wereld zit. Maar soms heeft hij ook nergens last van en is het een doodnormale man. Echt bizar.

En inderdaad, ze is hem nog een keer in dezelfde trein tegen gekomen en toen was er niets aan de hand :+

Op Station Hoorn staat ook geregeld een aparte man heel hard mee te zingen op een gitaar (en geen normale liedjes) en hele bizarre verhalen te vertellen.. Ik vind dat eigenlijk best boeiend.
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 08-04-16 20:16, in het totaal 3 keer bewerkt

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 20:14

Foaly schreef:
MarJon schreef:

Oh, jij zat daar niet zo van

[ Afbeelding ]

Omg dar lijkt op die rokende man.. Of nouja dat soort kleding. :+

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 20:38

Cayenne schreef:
Een vriendin van mij vertelde eens het verhaal dat ze naast een man in een tweezitter zat. Die man zat heel rustig een boekje te lezen.. Niets aan de hand dus..
Opeens begint hij heel hard te roepen dat hij een boodschapper van Napoleon was en dat hij op aarde was gekomen om het kindje Jesus naar het paradijs te begeleiden :? En daarna begon hij keihard het Wilhelmus te zingen.
Na een paar stations ging hij er gelukkig uit. Iemand die in dezelfde coupé zat, had alles gezien en vertelde dat die man iedere week om die tijd in deze trein zat. Hij heeft soms een psychose waardoor hij in een compleet andere wereld zit. Maar soms heeft hij ook nergens last van en is het een doodnormale man. Echt bizar.

En inderdaad, ze is hem nog een keer in dezelfde trein tegen gekomen en toen was er niets aan de hand :+

Op Station Hoorn staat ook geregeld een aparte man heel hard mee te zingen op een gitaar (en geen normale liedjes) en hele bizarre verhalen te vertellen.. Ik vind dat eigenlijk best boeiend.

In Eindhoven hebben we de welbekende Arnol Kox met zijn scootmobiel, maar die is niet echt lastig. Die rijdt ook op vaste tijdstippen rond op het station.

Die Patrick Kicken daarentegen die ineens bekeerd is.. die roept echt rare dingen :+

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 20:39

Patrick Kicken is toch een dj? :=

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 20:41

Cayenne schreef:
Patrick Kicken is toch een dj? :=

Was. :+

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 20:46

Zo had ik een tijd geleden een creep in de trein. Hij zag er qua uiterlijk al heel eng en vreemd uit, had er al geen goed gevoel bij. Hij stond ineens op en ging naast iemand zitten in zo'n tweezitter en begint te schelden en schreeuwen.. Echt heel eng. Ik was zo blij toen hij weer weg liep, dacht echt dat er ruzie zou komen := Zo agressief was die man..

joeluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 23:09

Nu jullie het over vervelende vieze mensen hebben...

Laatst een stinkende man naast mij die dacht te gaan slapen. Prima hoor, maar niet als je dan gezellig tegen me aan gaat hangen! Bahbah! En ik maar met mijn elleboog in zijn zij porren := En elke keer als hij dan wakker schrok kwam er zo'n grommend beren geluid uit, bleeeh :r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 23:13

omg :')

Mag morgen 3,5 a 4 uur reizen heen en dan ook nog een terug :+ . Ben benieuwd of ik nog wat tegenkom :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 01:03

Iemand hier ook al eens een rukker tegen gekomen? :D

Ik had dat dus, een gast die precies naast me kwam zitten in de avondtrein en even lekker ging zitten fappen. In paniek mijn moeder geappt en er bij het volgende station uit gesjeest. Is alweer even geleden maar ik smul van verhalen zoals deze. Het is alleen niet zo grappig als het jou overkomt :')

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 01:09

lieveli schreef:

Ik had dat dus, een gast die precies naast me kwam zitten in de avondtrein en even lekker ging zitten fappen. In paniek mijn moeder geappt en er bij het volgende station uit gesjeest. Is alweer even geleden maar ik smul van verhalen zoals deze. Het is alleen niet zo grappig als het jou overkomt :')

:')
nee, wel iemand die zijn arm in mijn gezocht duwde omdat ie zijn mislukte tattoo wou laten zien ofzo, en vervolgens ging ie met kranten gooien en zeggen hoe slecht social media wel niet was

Essia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 08:48

Ik zat ooit naast een man die smakelijk een bak Ben en Jerry's leeg aan het eten was.. Zonder lepeltje, met zijn hand. :')

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 10:06

Ann1992 schreef:
Ik zat ooit naast een man die smakelijk een bak Ben en Jerry's leeg aan het eten was.. Zonder lepeltje, met zijn hand. :')

Tja, je moet wat. Ze verkopen die dingen niet met een lepeltje erbij.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 10:13

oomens schreef:
Ann1992 schreef:

Tja, je moet wat. Ze verkopen die dingen niet met een lepeltje erbij.

Lepeltjes zijn vrij verkrijgbaar. Of gewoon even het fatsoen nemen om lepeltjes te kopen

snuffie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 10:27

Haha dan sta je wel raar te kijken!
Maar er zit wel gewoon altijd zo'n stokje bij waar je het mee kunt eten. (Tenzij je echt zo'n hele grote bak hebt gekocht)

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 10:38

Ik heb persoonlijk nooit zo'n heel rare dingen meegemaakt met het ov. Wel kan ik me er mateloos aan storen als ik in de stiltecoupé ben gaan zitten, voor rust, en daar dan iemand in zijn/haar telefoon staat te blèren. Ik vind het echt niet erg als iemand aan het bellen is in de trein, maar als ik aan de andere kant van de stiltecoupé zit en ik kan je gesprek meeluisteren, dan mag het best een aantal decibellen lager. :Y)

Verder heb ik wel een keer meegemaakt dat er een aantal Indiërs in dezelfde coupé zaten die aan het zingen waren. Daar had ik dan verder geen probleem mee, maar mijn vader was zich daar fijn de hele rit over aan het ergeren. Dat gemopper stoorde ik me dan wel weer aan! :')

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 10:52

lieveli schreef:

Die zou ik gelijk een vuist op zn fappie hebben gegeven :o

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 22:54

Net op stal geweest en terug in de bus naar huis. Voor de Hagenezen onder ons: bus 25. Altijd druk en vol met divers volk.
Op een gegeven moment wilde er een man uit. Maar meneer had niet op het knopje gedrukt dus de bus reed door. Begint meneer toch een partij te schelden met het beruchte k woord. Er moesten allemaal terroristen komen en mensen dood maken. Vervolgens loopt meneer naar de chauffeur toe begint hem voor k dit en k dat uit te maken. De chauffeur zat hem echt zo aan te kijken en bleef nog netjes ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-16 00:54

Wat een sukkel := , steekje of 2 los zeker?

Vandaag leek het een normale dag te zijn , tot gegeven moment op de terugweg kwam een gast bedelen voor losgeld. Ja ik ben niet dakloos maar wel heel arm :') , hij rook naar drank vooral bier hmm juist