Needless to say dat aan het einde van mijn reis m'n kin op m'n knieën hing

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Foaly schreef:MarJon schreef:Joh, zo zat ik van de week bij iemand in de trein die ten eerste al bier zat te drinken en ten twee, tegen iedereen zat te verkondigen dat de holocaust helemaal niet zo slecht was en alle Joden zich ontzettend aanstelden. Verder moesten we iedereen maar laten verhongeren in Afrika want het was onze schuld dat er nu net zoveel donkere mensen waren als blanke mensen. Oh, en dingen zoals feminisme, gay community etc ook helemaal niet nodig, kom op zeg wat doe niet zo mal totaal nutteloos.![]()
Foaly schreef:MarJon schreef:Joh, zo zat ik van de week bij iemand in de trein die ten eerste al bier zat te drinken en ten twee, tegen iedereen zat te verkondigen dat de holocaust helemaal niet zo slecht was en alle Joden zich ontzettend aanstelden. Verder moesten we iedereen maar laten verhongeren in Afrika want het was onze schuld dat er nu net zoveel donkere mensen waren als blanke mensen. Oh, en dingen zoals feminisme, gay community etc ook helemaal niet nodig, kom op zeg wat doe niet zo mal totaal nutteloos.![]()
Oh, jij zat daar niet zo van
[ Afbeelding ]
Cayenne schreef:Een vriendin van mij vertelde eens het verhaal dat ze naast een man in een tweezitter zat. Die man zat heel rustig een boekje te lezen.. Niets aan de hand dus..
Opeens begint hij heel hard te roepen dat hij een boodschapper van Napoleon was en dat hij op aarde was gekomen om het kindje Jesus naar het paradijs te begeleidenEn daarna begon hij keihard het Wilhelmus te zingen.
Na een paar stations ging hij er gelukkig uit. Iemand die in dezelfde coupé zat, had alles gezien en vertelde dat die man iedere week om die tijd in deze trein zat. Hij heeft soms een psychose waardoor hij in een compleet andere wereld zit. Maar soms heeft hij ook nergens last van en is het een doodnormale man. Echt bizar.
En inderdaad, ze is hem nog een keer in dezelfde trein tegen gekomen en toen was er niets aan de hand
Op Station Hoorn staat ook geregeld een aparte man heel hard mee te zingen op een gitaar (en geen normale liedjes) en hele bizarre verhalen te vertellen.. Ik vind dat eigenlijk best boeiend.
lieveli schreef:Iemand hier ook al eens een rukker tegen gekomen?![]()
Ik had dat dus, een gast die precies naast me kwam zitten in de avondtrein en even lekker ging zitten fappen. In paniek mijn moeder geappt en er bij het volgende station uit gesjeest. Is alweer even geleden maar ik smul van verhalen zoals deze. Het is alleen niet zo grappig als het jou overkomt
oomens schreef:Ann1992 schreef:Ik zat ooit naast een man die smakelijk een bak Ben en Jerry's leeg aan het eten was.. Zonder lepeltje, met zijn hand.
Tja, je moet wat. Ze verkopen die dingen niet met een lepeltje erbij.
lieveli schreef:Iemand hier ook al eens een rukker tegen gekomen?![]()
Ik had dat dus, een gast die precies naast me kwam zitten in de avondtrein en even lekker ging zitten fappen. In paniek mijn moeder geappt en er bij het volgende station uit gesjeest. Is alweer even geleden maar ik smul van verhalen zoals deze. Het is alleen niet zo grappig als het jou overkomt