Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sterre98

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 11:16

Omg dat deed ik ook :')

Momenteel even niks te sturen, maar zoooo herkenbaar := :')

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 11:26

Captain schreef:
Ik plas elke week in de stal van mijn paard, geen zin om naar de wc te lopen. :')

Oke, een paar maanden geleden gingen we met een vriendinnengroepje wat eten. Restaurant was zo'n 15 km rijden. Iedereen betaalde apart en degene die gereden had stuurde de volgende dag naar iedereen of ze even 2 euro over wilde maken voor de benzine. Like, wait what?! :') Ze is zo'n ongelooflijke krent, als je moet zeuren over 6 euro benzinegeld..

Nu zouden we binnenkort een keer gaan varen en dat is ruim een half uur rijden. Nu heb ik gezegd met mijn eigen auto te gaan. Ik betaal liever zelf die benzine dan dat ik het haar terug moet betalen, gewoon uit principe. Ik kan ontzettend slecht tegen gezeur over geld, en af en toe denk ik er zelfs weleens aan de vriendschap te verbreken.. :o

Ik heb er laatst een vriendschap om moeten verbreken. Een ex-vriendinnetje reed altijd naar festivals, super dat ze dat wilde doen, maar het bedrag kwam op een onmogelijk hoog bedrag uit (meer dan wat een volle tank kost en ze heeft niet getankt waar ik bij was, denk dat ze dacht dat ze er mee weg zou komen maar even vergeten was dat een andere vriendin van mij dezelfde auto rijdt en ik dus weet hoe duur ze zijn). Ik vind het nog oke om te betalen maar als je me ermee gaat naaien doei :evaw: Het erge was dat ze er nog over ging liegen, maar nooit met bewijzen is gekomen hoeveel ze getankt heeft (bonnetje, afschrift). Terwijl ze dat normaal wel deed (toen waren de bedrage nog niet zo absurd daar zat zeg maar een stijgende lijn in). Gierige mensen hoef ik niet meer in mijn buurt, sorry ik erger me er kapot aan -:(-

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 11:26

Captain schreef:
Ik plas elke week in de stal van mijn paard, geen zin om naar de wc te lopen. :')

Oke, een paar maanden geleden gingen we met een vriendinnengroepje wat eten. Restaurant was zo'n 15 km rijden. Iedereen betaalde apart en degene die gereden had stuurde de volgende dag naar iedereen of ze even 2 euro over wilde maken voor de benzine. Like, wait what?! :') Ze is zo'n ongelooflijke krent, als je moet zeuren over 6 euro benzinegeld..

Nu zouden we binnenkort een keer gaan varen en dat is ruim een half uur rijden. Nu heb ik gezegd met mijn eigen auto te gaan. Ik betaal liever zelf die benzine dan dat ik het haar terug moet betalen, gewoon uit principe. Ik kan ontzettend slecht tegen gezeur over geld, en af en toe denk ik er zelfs weleens aan de vriendschap te verbreken.. :o

Ik heb er laatst een vriendschap om moeten verbreken. Een ex-vriendinnetje reed altijd naar festivals, super dat ze dat wilde doen, maar het bedrag kwam op een onmogelijk hoog bedrag uit (meer dan wat een volle tank kost en ze heeft niet getankt waar ik bij was, denk dat ze dacht dat ze er mee weg zou komen maar even vergeten was dat een andere vriendin van mij dezelfde auto rijdt en ik dus weet hoe duur ze zijn). Ik vind het nog oke om te betalen maar als je me ermee gaat naaien doei :evaw: Het erge was dat ze er nog over ging liegen, maar nooit met bewijzen is gekomen hoeveel ze getankt heeft (bonnetje, afschrift). Terwijl ze dat normaal wel deed (toen waren de bedrage nog niet zo absurd daar zat zeg maar een stijgende lijn in). Gierige mensen hoef ik niet meer in mijn buurt, sorry ik erger me er kapot aan -:(-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 11:51

Froukje schreef:
Snap benzine geld betalen sowieso niet zo goed. Als iemand speciaal voor je moet rijden oké, maar als diegene daar toch moet zijn.. Als ze alleen waren geweest hadden ze het zelf betaald, maar als er dan iemand mee rijd moet het ineens gedeeld worden :=
Zou dat zelf dus ook nooit vragen, en dat vinden mensen dan weer raar.

Ik snap het wel, wij delen ook altijd. Dan betaal ik parkeergeld oid.

Ik verdien zelf 5.69 in het uur, dan is brandstof gewoon super duur.

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 11:53

Dat ik deze week twee keer om
9.30 ben begonnen met werken, omdat ik de paarden moest voeren... Maar in werkelijkheid geen zin had om, om 5.30 op te staan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 12:27

Als iemand voor me moet omrijden dan bied ik met liefde een benzinevergoeding aan, vooral als het echt om een aantal kilometer gaat. Maar als ik meerijd op de route die iemand anders al moet rijden en het is maar een klein stukje dan doe ik dat ook niet :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 12:45

Wij gaan zo even naar Duitsland. En dan praten we dus standaard géén Duits. Doen zij hier namelijk óók niet.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 12:47

Vreeeeselijk dat gierige gedoe. Daar kan ik ook vriendschappen voor verbreken!

Dieselpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 12:52

Lente schreef:
Wij gaan zo even naar Duitsland. En dan praten we dus standaard géén Duits. Doen zij hier namelijk óók niet.

JAAAA *\o/* *\o/* Schuldig!! Ik doe altijd net alsof mijn neus bloed en doe alles in het Nederlands daar :o

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 12:56

Tegen vriendlief zeggen dat ik weinig snoep, gezonder eet enz.. ( Maar als ik een avond alleen thuis ben, naar de supermarkt gaan en een bak ben & Jerry's, Oreo koekjes etc halen en lege verpakking onder in de grijze afvalton gooien zodat hij het niet ziet. :=

horzlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 13:10

ik ben een hele slechte vriendin, ik hoop dat mijn vriendin een k*avond uit heeft.

Hier zit een heel verhaal achter maar het komt er op neer dat ze mij in de vakantie "ingeruild" heeft voor een ander exemplaar. Dit plan om uit te gaan was oorspronkelijk ons plan maar ik ben hierin vervangen. Wel mocht ik komen chillen tot zij uit gaan :7

je moet op een gastenlijst gezet worden om binnen te komen, dat zou zij regelen maar nu heeft ze die vriendin erop gezet ipv mij

Jamiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 13:36

horzlover schreef:
ik ben een hele slechte vriendin, ik hoop dat mijn vriendin een k*avond uit heeft.

Hier zit een heel verhaal achter maar het komt er op neer dat ze mij in de vakantie "ingeruild" heeft voor een ander exemplaar. Dit plan om uit te gaan was oorspronkelijk ons plan maar ik ben hierin vervangen. Wel mocht ik komen chillen tot zij uit gaan :7

je moet op een gastenlijst gezet worden om binnen te komen, dat zou zij regelen maar nu heeft ze die vriendin erop gezet ipv mij

Wow wat banketstaaf zeg! Die had van mij lekker op mogen zouten. := Zulke vriendinnen wil je toch niet?

horzlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 13:39

Jamiie schreef:
horzlover schreef:

Wow wat banketstaaf zeg! Die had van mij lekker op mogen zouten. := Zulke vriendinnen wil je toch niet?

Dat is idd waar ik nu wel een beetje sta ja... Ik mocht wel voor zij uitgaan komen chillen, dus ik ken mijn plek ondertussen wel

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 13:44

Ik ben een keer heel hard van mijn buurshetpony af gevallen.

Was een jaar of 7 en op die pony heb ik leren rijden. Zonder zadel maar wel hoofdstel. Sturen kende ze maar de beenhulp niet. Elke hulp die ik gaf negeerde ze. Ik was er zo klaar mee. Juist op dat moment moest ik een scheet laten. Die ging zo hard dat de trillingen in de omgeving te voelen waren. Pony ging er als een speer vandoor en ik klapte bijna tegen een betonnen waterbak. Buurman zag t gebeuren op een afstand. Leg dat maar eens uit...

'Ja ze schrok van een vogel' :+

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 14:19

eenitraM schreef:

Was een jaar of 7 en op die pony heb ik leren rijden. Zonder zadel maar wel hoofdstel. Sturen kende ze maar de beenhulp niet. Elke hulp die ik gaf negeerde ze. Ik was er zo klaar mee. Juist op dat moment moest ik een scheet laten. Die ging zo hard dat de trillingen in de omgeving te voelen waren. Pony ging er als een speer vandoor en ik klapte bijna tegen een betonnen waterbak. Buurman zag t gebeuren op een afstand. Leg dat maar eens uit...

Hier heb ik idioot hard om gelachen!!

De buren zullen wel denken :')

Jamiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 14:55

eenitraM schreef:

Whahahah! _O- You made my day!

Solmyrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 15:13

Nog eentje, Ik fiets altijd heel hard en dicht langs mensen die gewoon op de stoep kunnen lopen, maar er voor kiezen midden op de weg of het fietspad te lopen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 15:16

Ik ga altijd gewoon heel dicht achter die mensen fietsen en mijn bel ringen tot ze aan de kant gaan :o

Doe het ook in Utrecht centrum trouwens. De oude gracht heeft twee kanten, eentje die alleen voor voetgangers is en eentje waar je ook mag fietsen. Natuurlijk hou je daar wel rekening met voetgangers, maar voetgangers mogen ook wel een klein beetje rekening houden met fietsers

laliz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 15:57

Soms hoop ik dat iemand -terwijl ik de trein uitstap- geen geduld heeft om te wachten met instappen zodat ik een duw kan geven :')

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 16:09

Ik kom net terug uit Praag en mijn zusje en ik zaten natuurlijk het grootste deel van de tijd lekker over anderen te praten want ze verstaan ons toch niet :))

Dus liepen we in het Gouden Straatje waar allemaal kleine huisjes zijn met smalle ingangen en trapjes. Toen er een meneer stond te treuzelen of hij nu wel of niet naar binnen ging en wij erlangs wilden, zei ik dan ook gewoon hardop: ''Ja meneer, maak uw keus!''
De meneer zag ons en stapte aan de kant.
Toen we hem later weer zagen hoorde ik hem Nederlands spreken tegen een vrouw. Hahah :o
Gelukkig had ik nog wel een enigszins beleefde opmerking gemaakt over het treuzelen :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 16:19

Oké, nóg een Duitsland-confession.
Mijn vriendin en ik wilden vlak voor de grens tanken maar... we wisten niet meer welke benzine we nou moesten hebben. Hier twijfelen we élke keer wéér over... Dus gevraagd aan een van de (vele) Nederlanders die daar stonden te tanken.

Die meneer sloot af met "fijne reis nog hé" :wave:

Euhm ja... We wonen hier een kwartiertje vandaan :o

Juliette

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 16:23

eenitraM schreef:

Geweldig _O- _/-\o_

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 16:40

eenitraM schreef:

Owww jij maakt mn dag..
Voelde me heel poedersuiker maar hier lach ik toch echt even om :')

Catoohh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 17:06

Ik lach me regelmatig helemaal stuk om al jullie confessions. en ik herken er zoveel..!

Confession: ik vind het heerlijk om met zo'n oorstokje in m'n oor te draaien (vooral als ik jeuk heb) en schoon te maken. Mensen zeggen dat het slecht is voor je oren maar het kan me niks schelen want ik heb (nog) nergens last van :o

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 17:28

Ooooh ja, dat is zoooooo lekker! <3