tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Naomi_Haffie

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 14:46

Ik zat net met z'n broertje te appen over hoe het met m ging en of tie wel beneden kwam om te eten... Wat blijkt hij heeft helemaal niks tegen zn ouders er over gezegd ? Die moesten het horen van sn broertje en die weet het door mij..
Ik denk nog steeds dat alles waar hij mee zit niet alleen door mij komt maar ook door zijn thuis situatie die ik helaas niet zo open en bloot op internet wil gaan zetten

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 18:23

aomi ik zou er niet zo in blijven hangen. Ga door met je leven en verwacht niet dat hij nog terug komt. Hou jezelf bezig. Ga met vriendinnen iets doen, stort je op je werk/studie/hobby.
Alles voelt nu hartstikke poedersuiker waarschijnlijk en eerlijk, dat zal een tijdje blijven. Maar na een tijd gaat het vanzelf beter en zal je geluk in jezelf vinden. Voor nu; geen contact meer opzoeken en gaan beginnen met accepteren ipv ontkennen en dat is verdomd lastig!

Sterkte meid

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 18:56

Hier heb ik er ook last van hoor. Wellicht doordat ik nog meer vragen bij mezelf heb opgewekt omdat ik weer even contact met hem had. Dat hij nog steeds aangeeft het moeilijk te hebben met de keus die hij 'toen' heeft gemaakt en bepaalde dingen die ik zei (missen, veel aan hem denken enz) ook beaamt te doen.
Ik had zover de lefkoekjes op dat ik hem heb gevraagd om iets te gaan drinken ergens .. daar heeft hij nog ja op gezegd ook (niet verwacht) maar nu is het contact afgebroken vanaf zijn kant .... Ik kwam te dicht bij gok ik?

Maarja ... over 8 dagen is het exact een jaar geleden dat ik het diepe dal in getrapt werd ... en ik kijk er ook tegen op. Aan de andere kant verman ik me heel goed en ga ik er een fantastische decembermaand van maken!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 19:07

Ja hier nog iemand, vorig weekend was het 25 jarige niet gehaald trouwdatum. Maar idd sinterklaas, kerst en oud en nieuw in mijn eentje. Bleeeh.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 19:10

karuna schreef:
Ja hier nog iemand, vorig weekend was het 25 jarige niet gehaald trouwdatum. Maar idd sinterklaas, kerst en oud en nieuw in mijn eentje. Bleeeh.

Waarom vier je het niet met je familie?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 19:12

Familie bestaat uit 3 waarvan mijn zus me niet wil zien. En mijn vader met oud en nieuw conferances kijkt waar ik echt geen fan van ben. En zijn huis in het centrum is ongeschikt voor vuurwerk hatende honden en mijn paps het huis niet uit wil met oud en nieuw,

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 19:20

Ik vind vnl eind december lastig, dan is het dat we definitief uit elkaar gingen en ik al m'n toekomstplannen met haar uit elkaar zag spatten.
Meestal komt m'n moeder ongeveer die dag een dagje bij mij dus heb wel wat afleiding dan gelukkig. :)
De feestdagen zelf zit ik alleen thuis ivm de reisafstand en m'n katten, ga het gezellig maken met lekker eten, hapjes, cadeautjes, muziekje op en films/series kijken, lekker in m'n joggingbroek op de bank (of in bed :o) en een kop chocomelk erbij ofzo.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 19:22

hier is mij ook weer veel duidelijk geworden dit weekend!
vooral dat ik van hem af wil financieel!!!!

Smurflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 12:27

Die feestdagen komen wel goed meiden. Count your blessings. Tijd doet een hoop.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 22:50

Morgenavond .. half één .. ben ik een jaar verder.

Toen brak mijn sprookje..

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 00:54

xDenies schreef:

:(:) :(:) :(:)
Knuffel.

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 07:10

xDenies schreef:

Sterkte ! Dikke knuf

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 10:55

Dankjewel, komt wel goed .. eigenlijk wil ik niet voorbij deze dagen. Ik wil niet horen van 'het is al een jaar geleden hoor', het moet toch helen op mijn manier?

Dat ik weer met hem app voelt misschien nog wel vreemder. Het is niet 24/7 appen hoor, maar wel weer zoals .. voorheen.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 12:50

Knuffel xDenies! :( :(:)

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 12:53

Knuffel Nies.
Maakt het het makkelijker dat je nu met hem appt of moeilijker?

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 13:27

Bij mijn vorige break up heb ik er veertien maanden over gedaan. Toen het een jaar geleden was ook nog flink gehuild, twee maanden later deed het me niks meer! Het komt goed Denies, ik kreeg ook vaak te horen dat ik er te lang over deed, maar het heelt inderdaad op je eigen manier.

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 13:44

Verwerken en rouwen doet idd ieder op zijn eigen manier. Dat het bijna een jaar later is zegt niet .
Neem de tijd voor je verwerking :(:)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 13:53

Een jaar dus bijna niet leuk en een rot periode ook nog zo fijn met de feestdagen.

Hier wisselt het sterk. Het ene moment gaat het redelijk en hobbelt de dag door andere moment echt heel beroerd. Heb nog veel boosheid in me. En wat me heel veel pijn doet is wat bijna ex nu wel allemaal doet waar hij voor mij geen "tijd" voor had. En dat ie het alleen maar over :r wij heeft en het lijkt alsof hij niet meer zelfstandig kan nadenken maar alles moet overleggen met stookkreng. En heel boos wordt op mij als ik maar iets zeg wat me dwarszit of als er weer iets anders wordt gezegd als daarvoor. Terwijl hij me ingeruild heeft. Zo vreemd, verwarrend en niet leuk. %)

Gister naar de kerstmarkt geweest en een stuk niet gedaan omdat ik wilde voorkomen dat ik kreng tegenkwam die daar mogelijk stond bij een kraam. Om die reden kom ik ook niet in het centrum op bepaalde dagen. Er is op donderdag een gezamelijke lunch voor iedereen die maar wil. Eigen boterhammetjes mee maar samen opeten. Alleen zit kreng daar tegenover. Dus ga ik er niet heen. Ben bang dat ik haar namelijk fysiek te lijf ga als ik kreng zie.

Donderdag eerste gesprek bij nieuwe praatjuf, hopelijk kan ze me verder helpen en me mijn boosheid en gevoel van uitgekotst zijn laten afnemen. Het gevoel van besodemieterd zijn, ingeruild en opzij geschoven blijft onverminderd helaas

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 18:36

Cioccolato schreef:
Knuffel Nies.

Helpt het? Ja.. enerzijds wel. Het voelt fijn om te weten dat hij niet verdwemen is en nog steeds intresse toont. Dat is nog steeds zegt dat ik er leuk uit zie op de foto enz.

Anderzijds.. nee. Ik krijg mn antwoorden over het uitmake midden in de nacht niet. Daar wilt ie niets over kwijt en volgens mij zit het hem erg dwars. En ikn voel ergens een sprankje hoop...

Dus het is een lastige kwestie.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 22:10

xDenies schreef:
Cioccolato schreef:
Knuffel Nies.

Helpt het? Ja.. enerzijds wel. Het voelt fijn om te weten dat hij niet verdwemen is en nog steeds intresse toont. Dat is nog steeds zegt dat ik er leuk uit zie op de foto enz.

Anderzijds.. nee. Ik krijg mn antwoorden over het uitmake midden in de nacht niet. Daar wilt ie niets over kwijt en volgens mij zit het hem erg dwars. En ikn voel ergens een sprankje hoop...

Dus het is een lastige kwestie.

Hmm.. Lastig ja. Ik hoop oprecht dat het voor jou goed gaat lopen en dat jij je weg kan vinden, met of zonder hem! :))

Hier gaat het momenteel prima. Feestdagen lekker rustig. Hele leuke jongen ontmoet en rustig aan wat date etc. Oude bekende van iets minder dan 10 jaar geleden, heel grappig _O-

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 22:39

Hier gaat het inmiddels prima :j
Collega waarmee het niets was geworden, o.a. omdat ie zichzelf een paar maanden terug nog niet in een relatie zag & moeilijk en bla, heeft sinds anderhalve maand een relatie en woont nu sinds een week ook officieel samen :j :+
Duidelijk, ik was 't 'm gewoon niet voor hem. Dat gebeurd :j Ik hoop oprecht dat ie gelukkig is, al doet hij sindsdien wel ontzettend raar tegen me om niks. Maar soit, contact was er eigenlijk toch al niet echt meer en wat mij betreft hoeft het ook helemaal niet meer op deze manier.

Ben nu dus echt al een tijdje vrijgezel en moet zeggen dat ik 't eigenlijk wel prima vind zo..
Al blijf ik een zwak houden voor een bepaalde jongen van mijn vorige werk (die waar ik al bijna 4 jaar lang mee app en paar maanden terug mee had gezoend), maar tsja..

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 09:37

Hier gaat het ook meer dan goed! Wat een verschrikkelijke vent was het eigenlijk haha. Bij zulke personen ben ik blij dat ik er vanaf ben (uiteindelijk), heb verhalen gehoord wat hij in onze relatie heeft gedaan.. Bah bah

Smurflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 13:58

Goed dat je dat nu ziet PrinceAmos.

Ik durf zelf niet zo goed mijn verhaal online te zetten, maar heb jarenlang mijn hartje aan niemand kunnen geven omdat ik zo verhard was. Nu een jaar geleden iemand leren kennen waar ik mijn hartje aan gegeven heb en nu blijkt het dat het echt de verkeerde was. Hij heeft me voorgelogen en bedrogen. Dat voelt zo naar. Ik slaap bijna niet meer en ben al kilo's afgevallen. Het idee dat het nog wel even kan duren voor ik me beter voel helpt er niet echt bij. Hoe zijn jullie door die eerste fase heen gekomen? Ik wil hem zo graag pijn doen, maar daar ga ik uiteindelijk niets mee winnen. Ik ben nu zelfs een beetje het vertrouwen kwijt dat het allemaal nog wel goed gaat komen. Ik hoop dat jullie tips hebben.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 23:19

Hoe lang hebben jullie er over gedaan om weer af te spreken met je ex? Of hebben jullie dat helemaal niet gedaan? En waren jullie compleet over hem/haar heen?

Ben aan het twijfelen of ik moet afspreken of niet. Heb nog altijd hier spullen liggen en het is al 3 maanden geleden maar pfoe weet niet of ik het moet doen of niet

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 23:48

ik spreek mijn ex nog veel te vaak naar mijn zin.
we hebben nu nog samen een huis maar zodra dat niet meer is hoef ik hem niet meer te zien, niet omdat ik boos op hem ben of kwaad maar wil hem gewoon vergeten en verder met mijn leven en niet steeds het gevoel blijven voeden door hem te zien en te spreken!