Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shenavallie schreef:Whoop, whoop! Ik heb nieuwe Dr Martens in Engeland besteld!!!! Volgende week zou ik eigenlijk een workshop hebben, maar die gaat niet door en het geld wordt een dezer dagen teruggestort. Ergens zou ik teleurgesteld moeten zijn, maar.... met twee tientjes erbij leggen zou ik nieuwe DM's kunnen kopen! En laat me dat nou veel meer waard zijn, ha ha ha!Dus de allernieuwste Pascal II Vintage komen mijn kant op en mazzel: het was het laatste paar in mijn maat.
![]()
[ [url=m/k6btpp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lynnepinny schreef:Hoe de maat viel lag bij mij aan het model. Mijn eerste docs maat 39 vielen best ruim. Die waren van dat soepele leer gemaakt. Ik heb nu een tweede paar aangezien er in het zachte leer gaten kwamen, maar nu een van het stugge leer, dus de standaard. Deze heb ik ook in maat 39 gekocht, en ik merk dat deze een stuk strakker zitten! Ik denk dat dit komt omdat het leer veel minder meerekt.
Edit: ik denk dat je dus gewoon je normale maat moet proberen
Djilna schreef:Shenavallie schreef:Whoop, whoop! Ik heb nieuwe Dr Martens in Engeland besteld!!!! Volgende week zou ik eigenlijk een workshop hebben, maar die gaat niet door en het geld wordt een dezer dagen teruggestort. Ergens zou ik teleurgesteld moeten zijn, maar.... met twee tientjes erbij leggen zou ik nieuwe DM's kunnen kopen! En laat me dat nou veel meer waard zijn, ha ha ha!Dus de allernieuwste Pascal II Vintage komen mijn kant op en mazzel: het was het laatste paar in mijn maat.
![]()
[ [url=m/k6btpp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Misschien stomme vraag, maar waarom in Engeland en niet hier? Goedkoper?
En hoiSinds een tijdje ook wel (weer) fan van de Dr mMrtens, maar ivm de prijs nog geen aangeschaft. Zit er nu toch wel sterk aan te denken.
Hoe zijn ze wat maat betreft? Vallen ze ruim of gewoon normaal?
Shenavallie schreef:Welke heb je besteld?
Djilna schreef:Shenavallie schreef:Welke heb je besteld?
De Pascal II Montelupo. Lekker robuust
Edit: bij Zalando Lounge hadden ze die ook zie ik. Zelfs maar 75 euro ipv 105. Geen idee of ze mijn maat eerder wel hebben gehad, nu iig alles uitverkocht. Ach, scheelt nog altijd een hoop met 180 euro
Fair schreef:Sure? Ik las laatst dat je bij de schoenmaker schoenen een halve maat/maat ruimer kon maken. Zal morgen even bij de schoenmaker vragen dan.
Djilna schreef:De donkerbruineEr was geen andere kleuroptie
Maar hoezo 70 euro 'verzekering'? Nog nooit gehoord bij schoenen?
Op Zalando waren ze inmiddels uitverkocht en daardoor niet meer zichtbaar.
Shenavallie schreef:Djilna schreef:De donkerbruineEr was geen andere kleuroptie
Maar hoezo 70 euro 'verzekering'? Nog nooit gehoord bij schoenen?
Op Zalando waren ze inmiddels uitverkocht en daardoor niet meer zichtbaar.
Ik ook niet en ze vond het ook duidelijk niet echt leuk om te horen. Ze vertelde dat ze dan bij schade gratis reparatie kon krijgen of een paar andere en als die niet meer verkocht werden dan een geheel ander paar schoenen. Ik denk dat het een verkooptruc is geweest, want ik heb er werkelijk waar nog nooit van gehoord. Maar dat je op zo'n moment gewoon 250 euro voor een paar schoenen betaalt, waar ik op dat moment twee paar van had kunnen kopen...