Die nieuwe broeken die ik binnen had gekregen zijn echt zó fijn! Ze zijn van Noisy May, weet niet of iemand dat kent? Heb er nu 4, zitten beter dan al m'n andere broeken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CCCCC schreef:ehhh ja![]()
Maar een G-star broek met 20% korting kan ik even niet aan m'n neus voorbij laten gaanIn totaal ongeveer 50 euro korting, dus dan kan het wel
Lindee schreef:CCCCC schreef:Ik vind Noisy may ook een fijn merk, heb er een paar shirts van! Broeken nog niet geprobeerd!
Ik heb wel een paar broeken van dat merk, vind ze erg fijnde shirts en vesten ook inderdaad!
Leuke bestelling!
elkee schreef:Die mij anders jullie taille even, dames.. Ik heb de laatste tijd niet echt een taille meer. Eerst wat meer haha. Maar eten is te lekker om te laten staan en dat vind mijn taille ook wel lekker.
Ik ga trouwens zo'n corset proberen. Dan heb je een killer taille en je houding wordt er beter van (ik zit en loop nogal ingezakt soms). Het schijnt, dat als je het veel/regelmatig draagt, dat het dan effect gaat hebben op je taille en het vet zich op andere plekken verdeeld. en je gaat minder eten omdat het strakker zit, dus gewoonweg niet super veel in past. Perfect voor mij want ik eet vaak en veel, grote porties..