Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Doubtless

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 11:42

Ik vind 'm ook niet zo :n Die hele boyfriend stroming is gewoon niet aan mij besteed geloof ik.

Die nieuwe broeken die ik binnen had gekregen zijn echt zó fijn! Ze zijn van Noisy May, weet niet of iemand dat kent? Heb er nu 4, zitten beter dan al m'n andere broeken :')

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 11:42

Oké, bestelling gedaan bij Wehkamp!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 11:43

Leuke bestelling cccc!
Vooral die broek met dat shirtje :)

Doubtless

CCCCC: Had je niet een shop verbod :D ?

xSannee

Leuke bestelling! Dat witte shirtje is errrg leuk!

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 11:47

ehhh ja :+

Maar een G-star broek met 20% korting kan ik even niet aan m'n neus voorbij laten gaan :D In totaal ongeveer 50 euro korting, dus dan kan het wel :+

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 11:52

@Doubtless (Laura toch?) daar heb ik ook mijn broeken van! Zitten heel zacht en veel stretch.

Corien, voor hoognodig shoppen kan een uitzondering worden gemaakt, toch? O:) zitten die broeken van G-star echt zo fijn?

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 11:56

Ik vind Noisy may ook een fijn merk, heb er een paar shirts van! Broeken nog niet geprobeerd!

Macy, ja ik zweer bij G-star broeken :j

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 12:07

CCCCC schreef:
ehhh ja :+

Maar een G-star broek met 20% korting kan ik even niet aan m'n neus voorbij laten gaan :D In totaal ongeveer 50 euro korting, dus dan kan het wel :+

Ik doelde ook op de shirts _O-

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 12:51

Doubtless schreef:
Ik doelde ook op de shirts _O-

Collateral damage _O-

Lindee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 12:56

CCCCC schreef:
Ik vind Noisy may ook een fijn merk, heb er een paar shirts van! Broeken nog niet geprobeerd!

Ik heb wel een paar broeken van dat merk, vind ze erg fijn :) de shirts en vesten ook inderdaad!

Leuke bestelling!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 13:39

Lindee schreef:
CCCCC schreef:

Ik heb wel een paar broeken van dat merk, vind ze erg fijn :) de shirts en vesten ook inderdaad!

Leuke bestelling!

Zijn die broeken ook geschikt voor de ronde bips en dijen? Ik heb daar best wat stretch nodig.. :=

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 13:55

Ik heb zelf 1 of 2 broeken van Noisy May en die zitten als gegoten! (en ik ben nogal breed gebouwd)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 14:15

Dan ga ik er eens naar kijken! :) Ik heb het "probleem" dat mijn taille twee maten kleiner is dan mn bips. En dat is met broeken nog wel eens een probleem. Ben dus nog steeds op zoek naar de perfecte broek (Perfecte jeans heb ik al gevonden: Levi's Curve ID <3 )

Edit: Wat zijn die broeken fijn geprijsd zeg! :oo

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 14:33

Noisy May zit bij mij prima bij mn benen en billen, alleen in de taille is ie te ruim (zoals bijna alle broeken :+ )

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 14:40

Maar je hoeft natuurlijk geen broeken te kopen die tot je taille komen? Dat zou alleen met high waisted broeken een probleem moeten zijn?

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 14:45

Nouja, ik bedoel de bovenkant van een broek dan zeg maar haha. Alleen met die hele lage van bijvoorbeeld de h&m heb ik daar geen last van. Maar een gewone hoogte is bij mij bovenaan ook altijd te wijd.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 14:47

Ik heb er geen last van. Heb een zandloper figuur, dus m'n taille is wel smaller dan m'n heupen. Maar heb dat nooit als een maatprobleem ervaren eigenlijk.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 14:49

Ik heb met veel broeken vaak dat ze aan de achterkant gaan afstaan.
Dus draag eigenlijk altijd een riem dan.

Heb nu een paar broeken van de Vila en die High Waist Superstretch van de H&M en die zitten als gegoten, ook aan de achterkant :D

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 18:57

Die mij anders jullie taille even, dames.. Ik heb de laatste tijd niet echt een taille meer. Eerst wat meer haha. Maar eten is te lekker om te laten staan en dat vind mijn taille ook wel lekker.

Ik ga trouwens zo'n corset proberen. Dan heb je een killer taille en je houding wordt er beter van (ik zit en loop nogal ingezakt soms). Het schijnt, dat als je het veel/regelmatig draagt, dat het dan effect gaat hebben op je taille en het vet zich op andere plekken verdeeld. en je gaat minder eten omdat het strakker zit, dus gewoonweg niet super veel in past. Perfect voor mij want ik eet vaak en veel, grote porties..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 18:59

elkee schreef:
Die mij anders jullie taille even, dames.. Ik heb de laatste tijd niet echt een taille meer. Eerst wat meer haha. Maar eten is te lekker om te laten staan en dat vind mijn taille ook wel lekker.

Ik ga trouwens zo'n corset proberen. Dan heb je een killer taille en je houding wordt er beter van (ik zit en loop nogal ingezakt soms). Het schijnt, dat als je het veel/regelmatig draagt, dat het dan effect gaat hebben op je taille en het vet zich op andere plekken verdeeld. en je gaat minder eten omdat het strakker zit, dus gewoonweg niet super veel in past. Perfect voor mij want ik eet vaak en veel, grote porties..

Daarom draag ik onder broeken altijd corrigerend ondergoed _O- Zit zo strak dat ik er buikpijn van krijg en minder ga eten :+

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 19:18

Ik vind corrigerend ondergoed idd ook echt heeerlijk. Ik voel me door dat strakke ook zelfverzekerder, raar he haha :j
Daarom wil ik nu een stapje verder gaan. Maar ik vind bij dag ondergoed wel altijd rot dat het afrold op gegeven moment. Ik heb die van de primark, zit heerlijk en werkt als een tierelier. Maar die rolt vanaf onder mijn borsten om zegmaar , waardoor je zon rolletje zit en niet echt comfy is..

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 19:39

Ik vind corrigerend ondergoed echt verschrikkelijk haha.

Ik heb ook altijd het probleem dat ik ze bij de benen/heupen wel nodig heb maar mijn taille te ruim zijn. Dan gaan ze zo open staan op een gegeven moment en doe niets anders dan hijsen. Daarom G-star broeken, zitten echt precies op het breedste punt van m'n heupen dus zakken niet af!

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 20:24

Hoe vallen de broeken van Noisy May qua maat? :)

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 20:36

Normaal, of misschien iéts groter. Ik koop altijd 28/32, ook bij Noisy May. En die passen op zich prima, hadden misschien een halve maat kleiner gemogen. Maar 27/32 zou te klein zijn ben ik bang.