Druif_01 schreef:Ik heb lenzen, maar heb de visuseis gewoon gehaald. Je moet dichtbij en veraf lezen tijdens de selectie.
Ik heb tijdens de medische keuring wel op zeker 2 meter afstand gestaan, als het serieus niet meer was... Op zo'n bord stonden allemaal rondjes, en ik moest zeggen of de opening linke/rechts/boven/onder zat.
Maar ik ben gekeurd in Den Haag want Schiphol had geen plek, dus allicht zit daar wat verschil in.
beter dan letters lezen op die afstand.
Ik heb nog een vraagje over die visuseis, zoals ik eerder zei ben ik nu bij 2 opticiens geweest die allebeide iets anders zeggen. De een zegt nee waarschijnlijk haal je de eisen niet, de ander zegt ik verwacht geen probleem met de test. Als je nou gaat solliciteren en je komt tot aan de medische keuring en daaruit blijkt dat je toch je ogen moet laten laseren en je stemt hiermee in, word je dan aangenomen en ga je voor je opleiding je ogen laten laseren of word je dan afgewezen en mag je pas terug komen als je ogen gelazerd zijn? Ik weet niet of jullie hier een antwoord op hebben maar online kon ik het tot nu toe nog niet echt vinden.

.