Ik zat echt van huhhh wat is de hint , doos helemaal omgekieperd en ik dacht ik trek dat doosje open en ja hoor Helmond.. En je had net boven me gereageerd! super bedankt! je hoort mijn reactie vanzelf als filmpjes klaar zijn!
quartel
Geplaatst: 18-12-14 18:24
Zal je net zien dat ik net op stal ben. Moet nu snel gaan want meneer stond kreupel en ik heb hem nog niet gezien. Mijn shauffeur is er dus ik kan ook niet ff afwachten
Sjeees jullie gaan hard! Heb één dag niet gekeken en meteen bijna 10 pagina's erbij Mijn pakketje is persoonlijk door mijn vader bij postNL bezorgd. Mijn ideeën zijn ook niet zo creatief, en mijn pakketje is ook iets minder.... eh.... mooi.
Morgen gaat mijn pakketje ook op de post, moet er nog even de laatste hand aan leggen! ' gelukkig' is die van mij er ook nog niet, anders zou ik hem zelf heel laat versturen en heel vroeg krijgen, haha
Haha ik heb me rot gelachen hier om jullie! Leuke pakketten komen er ook voorbij! Mijne is er geloof ik nog niet maar gaat altijd via de buren dus is ook nog wel eens vertraagd
Ik redde het net niet om optijd bij het postkantoor te zijn vandaag sorry aan m'n ontvanger! Pakketje is wel eindelijk compleet.
De hint was uiteindelijk in het hartje , kwam uit Helmond en daar kwam een bokker vandaan ^^ .Erg lastig maar ben erg blij! Filmpje 3 was teveel moeite lol
Oh en ik zit in een half boerse half fries half nederlands en half taks fase
Morgen in principe deadline.. tenzij echt niet anders kan. Op maandag bezorgen ze namelijk niet. En als je wat vertraging hebt in je pakket zit je dan zo tegen de kerst aan. Dat wilde ik eigenlijk voorkomen..
Ah oke, heb mijn pakket wel klaar. Even kijken of ik het red voor het weekend... . En anders maar verkleed als postbode het pakket afleveren en kijken of ze de hint snappen