Mijn vriend heeft ehh... nou ja, vrijwel geen baardgroei en als hij zich niet scheert wordt het alleen maar heel creepy en pedo
Hij krijg namelijk wel een soort raar snorretje met in het midden dan niks of zo
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hij krijg namelijk wel een soort raar snorretje met in het midden dan niks of zo

Hij is overigens tandarts, dus wel een sjiek beroep
Maarja, die baard..
Op de volgende date moet hij zich echt scheren. 
) waar ik geen faildates mee gehad heb. We hebben elkaar alleen ontmoet bij een metalconcert waar de gemiddelde bezoeker 15 was.
ik ben ook heel benieuwd 

en die dag erna vroeg ie hoe het met mn paard ging, volgens mij had die jongen serieus niet door dat ik er niks aan vond. wou ook bijna terug schrijven nou als jij door blijft praten wordt ie nooit beter.
nooit gedate maar ben er nu ook meteen alweer klaar mee zegmaar.
Pff anoukwendy, van zo'n geval zou ik ook snel genezen zijn. Wat zeg ik, ik zou bij het zien van zijn stonede (is dat een woord?
) gezicht allang zijn weggerend! Creep!
. Het was altijd wanneer iemand anders (mijn tante bijvoorbeeld) in de groep gooide dat wij elkaar vast heel leuk vonden (was ook zo) en ik dan uit pure paniek "Waaat?! Écht niet!!" en variaties daarop gilde. Het was eigenlijk heel sneu want ik zag duidelijk de gepijnigde not-amused reactie van mijn vriend en natuurlijk voelde ik me ook direct schuldig (maar liet ik dat niet merken, haha).
. We zijn inmiddels bijna zes jaar samen!
Maar die zwembroek