Date fails

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Date fails

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 12:44

Of Facebook en dan alleen voor jezelf zichtbaar?

Mijn vriend heeft ehh... nou ja, vrijwel geen baardgroei en als hij zich niet scheert wordt het alleen maar heel creepy en pedo _O- Hij krijg namelijk wel een soort raar snorretje met in het midden dan niks of zo :')

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 12:51

Ik vind baardjes over het algemeen ook woest aantrekkelijk *D
Maar geen enorme lange aapmensbaard of zo, maar netjes bijgewerkt kan ik t wel waarderen :')
Doe mij ook maar n pb-tje dan x'D

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 12:52

Gelukt :D

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 13:10

haha jullie reacties zijn echt hilarisch :')

Maar om het even af te maken. We hebben wel gekust. Ik ga misschien wel op nog een date met hem, maar weet het nog niet zeker. Hij is wat betreft interesses enzo wel bijna perfect, maar ik heb nog niet 'het' gevoel erbij zeg maar :') Hij is overigens tandarts, dus wel een sjiek beroep O:) Maarja, die baard.. -O- Op de volgende date moet hij zich echt scheren.

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 13:17

Ik vind hem met baard beter hoor! :p

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 13:19

Een leuk 2-daags-baardje :j
Maar als ik er vlechten in kan maken haak ik af :')
Snorren jeuken, die heb ik liever niet!

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 13:20

Snorlex schreef:

In combinatie met je username.. veeg me op :') _O-

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 13:22

Ik ben ook niet van de baarden! Gelukkig heeft vriendlief altijd hoogstens wat stoppels :D

En die types die jullie hier omschrijven, brr. Loop ik gillend van weg op een date :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 13:25

Oh ik vind het bij sommige jongens wel echt goed staan hoor, maar dan moet het wel al een donker type zijn en niet teveel baard. Bij Griekse jongens vind ik het vaak wel leuk :D

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 13:27

Dott schreef:
Snorlex schreef:

In combinatie met je username.. veeg me op :') _O-

Misschien toch een wijziging aanvragen naar 'snorrieloos' haha!

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 13:28

On topic blijven dames :Y)

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 14:35

Ik lees al een tijdje mee mezelf te feliciteren dat ik geen horror dates gehad heb, maar ik bedenk me er opeens een paar!

Twee vriendinnen van me hebben een relatie met elkaar gehad en toen het uit tussen die twee ging, had een van hun een date met een jongen. Uiteindelijk wilde ze niet meer een heeft ze, een uur voor de date, hem af laten bellen door haar ex. Een jaar later begon ik met diezelfde jongen te daten. Ik was echt hoteldebotel van hem, maar onze eerste date was een ramp. We zaten bij mijn ouders thuis (we zaten op de middelbare school) en er kwam echt totaal niets uit die jongen. Op een gegeven moment zaten we met zijn tweeën op mijn kamer en er was niets. Geen gesprek, geen zoen, helemaal niets. Uiteindelijk toen hij wegging gaf hij me een knuffel en dat was het. :evaw:
Later heb ik hem verteld dat dit niet ging werken, en hij was oprecht verbaast. De rest van onze schooltijd was een beetje ongemakkelijk omdat hij nu door 2 meiden uit dezelfde vriendengroep was afgewezen.

Fast forward een paar jaar. Ik had een date met een studiegenoot van het HBO. Ik had een kijkavond voor een studentenhuis en zou van tevoren bij hem gaan eten. Uiteindelijk hebben we pizza gegeten samen met zijn huisgenoot en kung fu panda zitten kijken. Achteraf vroeg hij oprecht waarom het zo ongemakkelijk was... Toen het tijd werd voor mij om naar de kijkavond te gaan heeft hij me geprobeert te zoenen maar ik was snel weg!

Nog een leuk feitje, een paar weken ervoor vroeg hij me of ik friends with benefits wilde zijn. Ik kad toen 3 jaar een relatie en dat wist hij. Achteraf hoorde ik dat hij dat aan 5 andere meiden van onze studie had gevraagd.

Nu ben ik alweer langer dan een jaar samen met mijn vriend (met baard *\%/* :~ ) waar ik geen faildates mee gehad heb. We hebben elkaar alleen ontmoet bij een metalconcert waar de gemiddelde bezoeker 15 was.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 14:43

Ik ben ook wel benieuwd naar de wel baard-niet baard foto's!

Ik ga morgenavond karten, dus ik vrees dat er wel fails komen :=

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 14:43

Ik heb in weekend geen baard en dan groeit hij langzaam tot hij weer gaat kriebelen en dan scheer ik hem met de baard trimmer, als ik helemaal glad ga dan heb ik een baby face :')

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 14:53

Oehh fotoooss O:) ik ben ook heel benieuwd :D

Ik heb gelukkig/helaas voor jullie geen datefails van mijn huidige vriend.
De jongen waar ik daarvoor mee aan het scharrelen was wel...
ik zou hem voor het eerst ontmoeten. De eerste fail was dat ik met groot gebaar werd voorgesteld aan de volledige familie :')
daarna gingen we naar zijn kamer om film te kijken en ik mocht die van hem uitzoeken. Hij had toen zo'n hele grote kast vől met films dus ik was op mn gemak er een aan het uitzoeken :
Toen we gingen kijken was de voortiteling (noem je dat zo?), daar waarin alle acteurs enzo vermeld worden, nog niet eens afgelopen of meneer opperde al om de film maar uit te zetten, want: "we gaan er toch niets van zien".

Ik was heeeeel blij toen zijn broertje binnen kwam en heb gelijk gezegd dat ik maar beter naar huis kon gaan xD

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 15:23

ik lees al een tijdje mee en moet altijd lachen om alle verhalen.
zal ik dan mijn fail, of noujaa zijn fail ook maar vertellen :P

was via tinder, via tinder een hele leuke jongen maar toen ik daar aankwam rook ik het al en je zag het al, zo stoned als een garnaal maar ik dacht ach ik zie het wel.
heeft die loser een stuga (zo'n klein huisje op een camping) gehuurd. ik heb na 3 kwartier mn moeder een berichtje gestuurd met red me. heb gezegt dat ze me maar moest bellen dat er een paard ziek was en ze me nu kwam halen. in de tijd dat ik daar was heeft ie 3 jointjes gerookt en 3 blikjes bier van een halve liter gedronken. ik dacht echt wtf als je een date hebt ga je toch niet stoned worden of hoe zit dat?
hij zei ook de hele tijd nadat ie me vroeg of ik ook wilde en ik nee zei zegt ie ja maar je komt uit nederland dus dan hoor je wiet te roken, nou nee ik niet dus. vroeg ie of ik boos was dus ik zeg als jij steeds blijft roken wordt ik wel boos ja. en hij vroeg steeds dezelfde dingen, werd echt gek van die gozer.
later kreeg ik nog een berichtje van hem met :( en die dag erna vroeg ie hoe het met mn paard ging, volgens mij had die jongen serieus niet door dat ik er niks aan vond. wou ook bijna terug schrijven nou als jij door blijft praten wordt ie nooit beter.
oowja hij ging ook nog op straat staan plassen..

ben meteen genezen :') nooit gedate maar ben er nu ook meteen alweer klaar mee zegmaar.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 15:27

lieveli schreef:
Een baard, lang haar en een leren jack. Oh ja.

_O_ :~ :~ :~

Wel met halflang haar!

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 15:40

anoukwendy dat is wel heel ernstig ja :O

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 15:44

Gut zeg, al jullie verhalen :') Pff anoukwendy, van zo'n geval zou ik ook snel genezen zijn. Wat zeg ik, ik zou bij het zien van zijn stonede (is dat een woord? :P) gezicht allang zijn weggerend! Creep!

Ik heb zelf eigenlijk geen echte fails, ofwel... Ik heb mijn vriend zes jaar geleden drie keer afgewezen in vol publiek :') . Het was altijd wanneer iemand anders (mijn tante bijvoorbeeld) in de groep gooide dat wij elkaar vast heel leuk vonden (was ook zo) en ik dan uit pure paniek "Waaat?! Écht niet!!" en variaties daarop gilde. Het was eigenlijk heel sneu want ik zag duidelijk de gepijnigde not-amused reactie van mijn vriend en natuurlijk voelde ik me ook direct schuldig (maar liet ik dat niet merken, haha).

Uiteindelijk heeft mijn vriend me toch nog gevraagd, wel toen er geen andere mensen waren, haha. Natuurlijk zei ik direct ja :j . We zijn inmiddels bijna zes jaar samen! :D

Overigens heeft hij ook een smexy baard (al de eerste twee jaar niet), mag hij ook niet afscheren, dan krijgt hij echt zo'n broekie - blote billen gezicht :')

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 19:12

Emita, in dit geval geef ik je gelijk, al mag het om mij iets korter en meer stoppelachtig :D Maar die zwembroek :')

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 19:27

Yvankaxx schreef:
Emita, in dit geval geef ik je gelijk, al mag het om mij iets korter en meer stoppelachtig :D Maar die zwembroek :')

Haha dat zijn italianen he :') ik neem het maar voor lief, het lijf is het dubbel en dwars waard :') dan maakt mij de zwem/onderbroek echt niet meer uit _O-

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 19:46

Oeh ik wil ook een PB! Niks mis met een beetje baard, maar van die pluizige gevallen in een andere kleur dan hun hoofdhaar, nee bedankt. Waarom zijn er trouwens zoveel jongens met een rossige baard? Half stoppelbaardje vind ik wel heel sexy.

BeauWertz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 19:51

Kaitlyn schreef:
Schild het of scheelt het? :+

sorry Limbolander wij zeggen schild(t) ipv scheelt ;) vandaar mijn excuses :o

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 20:03

Mijn vriend krijgt een baard die niet egaal groeit en die rossig/rood is, terwijl hij zelf blond is.
Daarom vind ik hem zonder baard een stuk sexyer hoor!

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 00:20

Stoppelbaardje <3 Langer baardje :n Maar op tinder zag ik er iemand mee, wauw <3 Helaas voor mij, is ons gesprek nogal afgelopen van zijn kant :')