Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Winged schreef:Ayasha: Het maakt mij echt geen ene flikker uit wat HC denkt over monogamie. Als IK mij er fijn bij voelt dan is dat prima toch? En ik heb echt zijn goedkeuring niet nodig over hoe IK mijn leven inricht. Gelukkig maar![]()
(neemt niet weg dat iemand die een ander hypocriet noemt toch altijd even goed in de spiegel moet kijken of hij/zij dat zelf niet is)
Huertecilla schreef:SpeechLess schreef:Ik snap jouw punt wel HC ergens, polygamie zou zeker meer geaccepteerd moeten worden. En dat is in deze maatschappij zeker lastig. Maar door zinnetjes als hierboven snap ik ook cp112. Want hoezo 'ruimdenkender', alsof je als je monogaam bent niet ruimdenkend bent..? Daarme 'verhef' je polygamen toch boven monogamen, wat nergens op slaat. Evenals met de opmerking 'hypocriete troep'
Met plakken en knippen kom je er altijd wel uit ja.
Inderdaad slaat relatievormen verheffen boven anderen nergens op. Laat ik DAT nu net proberen duidelijk te maken hier. Niet alleen poly of mono. De anthroplogische encyclopedie geeft een heerlijke variatie aan invullingen door de mensheid. Allemaal gelijkwaardig.
Het enige minderaardig is het ene beleiden en het andere doen.
De opmerking hypocriete troep slaat op een specifiek groep welk ik beschrijf die het ene beleidt en het andere doet; monogame normen hoog houdt doch wel de klandizie voor de vele hoerenclubs hier in stand houdt. Ondertussen de prachtdame uitstoot.
Diezelfde hypocriete trouw probeerde ook de locale theekrans te vebieden om Xaviera Hollander te laten spreken. Deze hoogst boeiende dame is uiteindelijk wel gekomen doch onder voorwaarde het zeer ' netjkes' te houden.
Ook zijn verschillende leden door hun man verboden te gaan. Wel zelf naar de clubs uiteraard.
Al met al een geval van wie de schoen past en dat is niet mijn probleem zoals reeds terecht is opgemerkt.
Winged schreef:Ayasha: Het maakt mij echt geen ene flikker uit wat HC denkt over monogamie. Als IK mij er fijn bij voelt dan is dat prima toch? En ik heb echt zijn goedkeuring niet nodig over hoe IK mijn leven inricht. Gelukkig maar![]()
(neemt niet weg dat iemand die een ander hypocriet noemt toch altijd even goed in de spiegel moet kijken of hij/zij dat zelf niet is)
Ayasha schreef:Winged schreef:Ayasha: Het maakt mij echt geen ene flikker uit wat HC denkt over monogamie. Als IK mij er fijn bij voelt dan is dat prima toch? En ik heb echt zijn goedkeuring niet nodig over hoe IK mijn leven inricht. Gelukkig maar![]()
Lol ik zal er ook niet spontaan polygamie van gaan aanhangen maar goed, het is een discussieforum.
Pantykous schreef:Is het een minderheid ja? Dat weet ik niet eigenlijk. Zou goed kunnen. Ik snap HC's punt wel. Wil nog niet zeggen dat gelijk iedereen hypocriet is natuurlijk.
Amandavd schreef:Varekaj, vertrouwen heeft niks te maken met monogamie. Je kan ook elkaar niet vertrouwen in een polygame relatie. Vertrouwen is zoveel meer dan seks en niet buiten de deur snoepen.
Ayasha schreef:Ik snap sowieso de heisa rond reclame over seks niet. Wil je het niet zien kijk je de andere kant op. Kinderen leren nu toch wel vrij vlot dat ze niet door de ooievaar gebracht worden en imo alleen maar goed: Léér ze wat het is, léér ze ook de risico's. IPV het dood te zwijgen en dan verbaast te zijn dat ze iets oplopen (ziekte of zwangerschap)
Pearlx schreef:Seks verkoopt zo simpel is het. Videoclips zijn ook al jaren zo, dat is niet iets van de laatste tijd. Een mooi voorbeeld is axe deodorant. "Koop dit en de vrouwen staan in de rij voor je en kunnen niet meer van je afblijven"
Varekaj schreef:Pearlx schreef:Seks verkoopt zo simpel is het. Videoclips zijn ook al jaren zo, dat is niet iets van de laatste tijd. Een mooi voorbeeld is axe deodorant. "Koop dit en de vrouwen staan in de rij voor je en kunnen niet meer van je afblijven"
Eelijk? Als mijn vriendje zijn Axe deo gebruikt, dan kan ik inderdaad niet meer van 'm afblijven. Ruikt gewoon heerlijkLekker mannelijk haha.
Ayasha schreef:Ik snap sowieso de heisa rond reclame over seks niet. Wil je het niet zien kijk je de andere kant op. Kinderen leren nu toch wel vrij vlot dat ze niet door de ooievaar gebracht worden en imo alleen maar goed: Léér ze wat het is, léér ze ook de risico's. IPV het dood te zwijgen en dan verbaast te zijn dat ze iets oplopen (ziekte of zwangerschap)
Varekaj schreef:Als je daar een foto van gaat zien ga je fiks teleurgesteld zijnHet is er eentje als 13 in een dozijn, met beetje overgewicht zelfs en een buikje
Maar het is voor mij gewoon het geheel, hij heeft in mijn ogen iets bijzonders dat ie uitstraalt.
Wanneer hij zegt "ik ben trots op je", dan zie je dat ook echt aan hem. Hij moet niet zeggen "je ziet er goed uit schat", zijn blik spreekt gewoon boekdelen en dan merk ik aan zijn hele houding als we samen gaan stappen dat hij er onwijs van geniet.
Je hebt soms koppels waar je haast verwacht dat ze licht gaan geven in elkaars gezelschap, omdat ze zo stralen. Dat gevoel heb ik gewoon best vaak bij mijn vriend en hij kan het ook niet verbergen. En dat is echt onbetaalbaar