heel de dag aan het zwemmen geweest uiteindelijk met paarse nagels van de kou maar besloten dat ik echt moest stoppen kon het niet nog 1 dag zomer blijven?
Ja maar we zouden eigenlijk al vanaf 17.00 uur regen moeten hebben, maar je ziet het ook gewoon steeds oplossen
unihorses
Geplaatst: 06-08-14 19:14
SAKKIA schreef:
Nee meer naar het noorden. Op de grens Groningen Friesland
ooh over heel die grens geeft mijn radar om 5 over 7 regen wat heeft buienradar het weer goed dus
gohya
Geplaatst: 06-08-14 19:15
Ook richting het Oosten is het heel erg donker.Hier word het weer licht en regent het een stuk zachter.
SAKKIA
Geplaatst: 06-08-14 19:16
Nee hoor de kat ligt zich nog steeds uitgebreid op de tuintafel te wassen een aangezien hij een hekel heeft aan regen. Zodra hij 1 drup voelt wil hij naar binnen
unihorses
Geplaatst: 06-08-14 19:17
SAKKIA schreef:
Nee hoor de kat ligt zich nog steeds uitgebreid op de tuintafel te wassen een aangezien hij een hekel heeft aan regen. Zodra hij 1 drup voelt wil hij naar binnen
ik geloof je alleen het is wel heel dom dat buienradar wat is geweest niet eens goed kan voorspellen
Het regent hier standvastig maar niet te hard al een paar uurtjes. Paard vond het zo te merken wel lekker. In de paddock ging hij finaal uit zijn plaat die gek 4 x stond hij kaars recht overeind........en dan heb je natuurlijk geen camera bij je