Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

LizMD schreef:Wat betalen jullie voor die alles in 1 pakketten?
Ik vind mijn 16 euro al veel
Misschien is zo'n alles in 1 niet eens zo gek, maar weet niet of daar mobiele telefonie bij kan komen? En ik heb net een contract afgesloten voor mijn mobiel (voor een jaar, vanaf november).
en moeilijk; kleuren kiezen. Ik wil wit. Ja, wil je stralend wit, signaal wit, verkeersbord wit, gebroken wit etc etc.... Oh, en ik ben al zo moeilijk met keuzes maken hahaha
Krijg nu langzamerhand wel een beetje zenuwen

En ik heb een grijze kleur meegenomen, maar het heet iets met blauw erin. Schiet mij maar lek
Maar dat was een mooie kleur grijs. Hopelijk is het ook mooi op de muur!
, maar lees je huurcontract goed door voordat je ervoor tekent. Weet waar je aan toe bent wat betreft opzegtermijn etc.
Als je dat in de loop der tijd doet, kun je beter inschatten wat er in je huisje past en wat niet.
Probeer bewust na te gaan wat je nodig hebt en maak daar een boodschappenlijstje/weekmenu voor.
En voor de mensen die aan het klussen/verven zijn: Aan alles komt een eind, straks zit je lekker op je eigen bank.
Zoo herkenbaar haha

Het fijne van die bakjes is dat ik er duidelijk op kan aangeven wat ik heb ingevroren. Ik heb wel eens een keer spaghettisaus uit de vriezer getoverd (met het idee verse spaghetti erbij te koken en de saus erop te doen), maar toen het ontdooid was bleek het mijn prakkie sperziebonen rijst-ovenschotel te zijn geweest.