Kreeg vandaag dit binnen (vanmorgen besteld, vanmiddag binnen. Goede service bij sans online )http://www.mijnalbum.nl/Foto550-JACJYHCW.jpgKrijg spontaan zin in de zomer
Leuk setje!Ik heb vanmiddag deze schoenen gescoord. Sommige mensen verklaren me voor gek, maar ik ben verliefd op ze, haha.
Niet mijn smaak die schoenen maar het model is leuk!Lynaro: ik heb vandaag dezelfde kleur broek gekocht! Zo'n zomerse kleur
Hehe win ik ook eens een keer iets April Fooled for the rest of the month! Vind mijn roze naam wel cool
Mooi roze is niet lelijk Over roze gesproken, weet iemand waar ik een wit jurkje met roze bloemetjes kan krijgen?
Oh gadver, mijn avatar is nu wel veranderd. Zum kotsen Ben nu allemaal kleding op Marktplaats aan het knikkeren, dus mochten er nog mensen geïnteresseerd zijn in cropped blouses, faux fur gilets enzovoort...
Ik heb 3 keer meegedaan, en ben er helaas niet echt met de grote prijzen vanaf gekomen... Maar geen ban, dus dat scheelt!
Haha, iedereen is mooi ge-april-fooled. Gelukkig heb ik geen roze naam Edit: Nu ben ik opeens uber april fooled
Ik haat ook echt m'n avatar En nog een hele maand Leuke schoenen hieronder!Ook het setje met het bloemenshirtje leuk, ben gek op bloemen deze zomer haha Lieveli, ik heb door jouw onderschrift continu dat liedje in m'n hoofd Goddomme
Bedankt voor de leuke reacties op mijn schoenen! Morgen maar eens kijken waarmee ik ze ga combineren.
Ik quote mezelf maar hahaMarlindeRooz schreef: die schoenen! Waar heb je ze weg? Ik wil ze oooooooooooook.