HVU: Heel veel succes
! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
!
?
Ga pas aan het einde van de maand 'echt' verhuizen, maar toch handig om alvast wat over te hebben.

Ze vergeten af en toe dat ze tegen mij gewoon Nederlands moeten praten. Verder is het contact wel erg goed. _Mel schreef:Hoe gaat het hier met iedereen?
Ik zelf ben voor een weekje in Nederland. Even op vakantie zeg maar. Familie, vrienden en paardje zien. Was ik even aan toe. Mis mijn vriend wel, maar dat is alleen maar een goed teken.
Weinig te maken met cultuur verschillen, ze vindt me gewoon niet leuk.
Fangio schreef:Hebben jullie plek voor nog een meekletser? ^^
Mijn vriend woont ik Frankrijk en ik nu terug in Nederland. Hebben elkaar anderhalf jaar geleden leren kennen in België, waar we toentertijd allebei studeerden. Een jaartje geleden iets gekregen, waarna hij naar Praag is verhuist om een Erasmus te doen van een half jaar, waarna hij terug bij z'n ouders in Frankrijk is gaan wonen en op dat moment ben ik naar Zweden vertrokken op Erasmus, ook voor een half jaar. Nu ben ik ook weer terug en is de afstand ongeveer 3,5 uur met de auto, maar in principe hebben we dus nog nooit zo dicht bij elkaar gewoond xD
En eigenlijk al meteen een vraag voor jullie, voor mensen die een buitenlandse liefde hebben dan toch, hoe ervaren jullie het contact met je schoonfamilie? Hebben jullie veel last van cultuurverschillen/taalbarrière enzo?
Voorlopig. Het zijn Jehovah's dus we stellen het zo lang mogelijk uit.
) dus ben eigenlijk ook wel benieuwd =)
Maar van de zomer gaan we naar Schotland, dus dan zit er wel een bezoekje in ... 
?