Pfoe wat een dag. 
Ik ging om 10 voor half 11 weg voor de bus, kwam 10 over half 11 aan op Leiden centraal, zag ik dat er geen treinen reden. Nou op internet en mijn ns-app stond niks, dus moest net gebeurd zijn. Gelukkig na even wachten gingen er 2 sprinters die al op Leiden centraal stonden naar Den haag HS en Den haag centraal. Nou op naar Den Haag HS, daar uiteindelijk aangekomen, riepen ze om dat als je naar Delft moest de tram moest pakken. Ik in de zeikregen naar die tram. 13 minuten, prima. 5 minuten later stond die op 12 en daarna op 13 en zo ging het nog even door totdat eindelijk iemand kwam zeggen dat de tram niet kwam.
Nou terug naar het station gelopen, vanaf daar weer naar Den haag centraal en vanaf daar naar delft.
En de terugweg was nog wel goed te doen gelukkig. 
Maar echt zo raar dat er geen bussen klaar stonden... En dan durven ze nog te zeggen dat ze het niet hadden verwacht, uhm waarom heb je dan gisteren je dienstregeling nog aangepast aan de stom.
Echt zo'n slecht excuses.
Maar verder heb ik van het weer weinig meegekregen. Beetje wind, paar takken en beetje regen. 
edit: Aankomst tijd was 13:20 op werk.