, ben alleen doordeweeks beschikbaar dus daarvoor zijn meetings lastig. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nadineex schreef:https://images-blogger-opensocial.googl ... =image%2F*
Deze foto's zijn gemaakt voor een blog, kreeg m niet in mn andere post, sorry!
heb maar van Facebook erin gedaan, nu wel?
Fiffill schreef:Denk dat ze je gewoon even in het echt wilden zien? Krijg je toch een beter beeld. Zeker op die leeftijd waar je nog kans hebt om te groeien, ik vind het niet zo vreemd.
Ik denk dat ze roombolletje vooral nog even naar huis hebben gestuurd omdat ze nog wat te jong is. Dat betekent niet dat het slecht is om talent in de gaten te houden. Over 2 jaar of als zij wat langer is zal zij nu eerder naar De Boekers toe stappen omdat ze daar al hebben toegezegd dat ze haar graag zouden willen hebben als ze wat langer is. 

vandaar dat ik en een gezamenlijke vriendin van ons meewerken. Er zal 1 hoofdshoot zijn waarbij alle 11 modellen (we hebben er al een aantal) aanwezig zullen zijn en iedereen krijgt achteraf nog zijn eigen shoot. Het is een ontzettend groot project en het zal ook minstens een aantal maanden duren voordat alles compleet is. Aan het eind is het plan om zowel een website als een boek aan dit project te wijden. Alle drie zullen wij een deel van de individuele shoots op ons nemen en de grote shoot zal door de jongen gedaan worden die het allemaal bedacht heeft.

Resistance schreef:Wat zou er met mijn lengte kunnen? En zou ik nog kunnen groeien?
Ik ben nu 1.66, mijn moeder is 1.67 en mijn vader 1.78.
xRoosss schreef:Resistance schreef:Wat zou er met mijn lengte kunnen? En zou ik nog kunnen groeien?
Ik ben nu 1.66, mijn moeder is 1.67 en mijn vader 1.78.
Gezien je leeftijd denk ik dat je niet meer boven de 1.70 uit gaat komen. Vaak is het na je eerste menstruatie wel gedaan met groeien. Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk.
?