Model worden/hoe? #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 20:10

Ik wil ook altijd wel meewerken :j , ben alleen doordeweeks beschikbaar dus daarvoor zijn meetings lastig.

Nadineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 20:17

Leuk topic! :)

Ik meld me ook, vooral om ook om dingen van andere mensen te volgen!

Ik ben Nadine, 17 jaar. Geen idee hoe groot ik ben, volgens mij rond de 1,74 en maatje 34 :) Vind het erg leuk om voor de camera te staan, maar geen idee of ik hier iets mee kan!

Nadineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 20:19

Laatst bijgewerkt door Nadineex op 09-05-14 20:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Talindos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 20:20

Je kan het altijd proberen.

Ik ga denk ik binnenkort ook foto's maken.

Hasiinaaax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 20:21

ThreeFingers

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 20:24

Euhm, nee ik ook niet.

Nadineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 20:27

:\ heb maar van Facebook erin gedaan, nu wel? :+

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 20:56

ThreeFingers schreef:
Leuke foto Fair! Hoe oud ben je eigenlijk?

15, over 2 weken 16 :D

Fiffill schreef:
Fair jammer dat je huid zo bewerkt is maar daar kun jij weinig aan doen.

Ja idd, vind het ook jammer, word heel vaak zo onnatuurlijk bewerkt. :c

--

Hee nadine <<)

Yallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 21:16

Fiffill schreef:
Denk dat ze je gewoon even in het echt wilden zien? Krijg je toch een beter beeld. Zeker op die leeftijd waar je nog kans hebt om te groeien, ik vind het niet zo vreemd.

Ja ik snap wel dat je een beter beeld van iemand krijgt als die langs komt, maar waarom willen ze een beter beeld krijgen van iemand die nu (nog) te klein is?
Dan kunnen ze toch ook meteen zeggen dat ze het nog eens moet proberen als ze wat groeit ipv haar eerst langs te laten komen en het dan te zeggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 21:30

Ik denk dat Fiffil hier echt gelijk in heeft. Er worden op zeldzame gelegenheden heus wel eens meiden uitgekozen die gewoon iets te klein zijn, puur en alleen omdat ze echt iets speciaals hebben. Cara Delevigne is ook maar 1.71 ;) Ik denk dat ze roombolletje vooral nog even naar huis hebben gestuurd omdat ze nog wat te jong is. Dat betekent niet dat het slecht is om talent in de gaten te houden. Over 2 jaar of als zij wat langer is zal zij nu eerder naar De Boekers toe stappen omdat ze daar al hebben toegezegd dat ze haar graag zouden willen hebben als ze wat langer is.

Yallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 22:06

Ik probeerde ook geen gelijk te krijgen, begreep het gewoon niet ;)
Maar nu klinkt het vrij logisch indd, danku :)

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 15:44

Resistance schreef:
Jij doet me best wel aan scarlett Johanson denken! Erg mooie foto's! :)

Dit krijg ik best vaak te horen haha, ik zie het zelf alleen echt niet. :')

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 16:03

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 08:46

Hee meiden, ik ben samen met 2 vrienden van mij op zoek naar nog een aantal vrouwelijke modellen. Het gaat hier om 2 shoots in totaal per persoon. 1 Van deze vrienden wil graag een concept uitbeelden maar door zijn manier van uitwerken waren dat uiteindelijk 12 shoots geworden :') vandaar dat ik en een gezamenlijke vriendin van ons meewerken. Er zal 1 hoofdshoot zijn waarbij alle 11 modellen (we hebben er al een aantal) aanwezig zullen zijn en iedereen krijgt achteraf nog zijn eigen shoot. Het is een ontzettend groot project en het zal ook minstens een aantal maanden duren voordat alles compleet is. Aan het eind is het plan om zowel een website als een boek aan dit project te wijden. Alle drie zullen wij een deel van de individuele shoots op ons nemen en de grote shoot zal door de jongen gedaan worden die het allemaal bedacht heeft.

Nu hebben wij dus nog een aantal (ik weet niet precies hoeveel) meiden nodig van 1,70 en langer die interesse zouden hebben in zo'n shoot. Interesse aangeven betekend niet meteen dat je mee hoeft te doen. We schrijven dan alleen even je naam, lengte, haarkleur, etniciteit en contactgegevens op (en evt een voorbeeld foto) zodat we over een tijdje kunnen kijken wie we echt graag zouden willen gebruiken en wie op dat moment nog kan. De grote shoot zal plaatsvinden in de omgeving van Den Haag, alle andere shoots zouden eventueel ook ergens anders plaats kunnen vinden.

Het concept is een verbeelding van de samenleving. We zullen 5 negatieve dingen verbeelden en 5 positieven, bij de grote shoot zal iedereen in het zwart gekleed gaan (maar wel herkenbaar wbt welk deel van de samenleving ze verbeelden) behalve de 11e persoon, die zal in het wit gekleed gaan en de samenleving als geheel verbeelden (of zo heb ik het begrepen). In de shoots achteraf zullen de delen van de samenleving verbeeld worden in series. Wij zijn 3 verschillende fotografen met verschillende stijlen en zullen de onderwerpen shooten die het best bij onze stijl passen. Een aantal voorbeelden zijn liefde/passie, oneerlijkheid, depressie, discriminatie, gerechtigheid en macht.

De shoots zijn op TFP basis en alles wat nodig is zal door ons betaald en geregeld worden. Met het boek en de website zal uiteraard niets verdiend worden.

Stuur me een pb'tje als je interesse of vragen hebt! We hebben er zin in! :D

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 20:17

Ik ben nog steeds op zoek naar een oefenmodel voor mijn visagie opleiding. We gaan het camoufleren oefenen, en heb daarom een dame nodig met een onzuivere huid. Denk aan pukkeltjes, roodheden, moedervlek of wijnvlek in het gezicht. Het is in Tilburg, van 10:30 - 16:30 bij Micky Jooren visagie. Je gaat met een mooi opgemaakt gezicht naar huis en je krijgt alles mee van de les, dus handig als het opmaken bij jezelf niet lukt qua camoufleren. Reiskosten en dergelijke kan ik helaas niet vergoeden, omdat ik zelf ook geen gratis OV heb.

janneke798

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 21:34

Afbeelding

Vandaag heeft mijn vader wat foto's van mij gemaakt die we gaan opsturen. Deze heeft wel een effect hoor, die sturen we zonder effect op. Helaas zit er schaduw bij maarja.. :+

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 20:26

Ik vroeg me eigenlijk af, worden er ook bepaalde maten gevraagd voor meiden die rond de 14 zijn? Want voor vrouwen staat dat wel echt vast, maar die zijn waarschijnlijk anders..

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-14 20:44

Vrijdag ga ik shooten in Rotterdam met een stagaire van Mark, heb er zin in! :) Word vast tof :) Verder heb ik vandaag m'n nieuwe camera opgehaald, dus de shoots kunnen ingepland worden!

Enigste wat ik mis is tijd :')

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 16:01

Iemand toevallig morgen niks te doen en wilt oefenmodel voor mij zijn tijdens een visagie les? Morgen van 10:30 - 16:30 in Tilburg. Zou me enorm helpen :j

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 18:16

@elkee, jammer dat ik nog 'zo jong' ben en morgen school heb..
Succes!! :D

tabaflab

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 19:17

@elkee heb tot half twaalf les en woon een beetje ver weg :Y)
ik lees nu veel over lengte, een modellenbureau haal ik ben ik bang nooit want ik ben nu 1,58 ;(
En ik ben nu 14
1,70 word m niet eens :Y)

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 21:36

Heb iemand kunnen regelen gelukkig! Toch bedankt dames.

En qua lengte, met die lengte kun je wel model worden maar meestal geen fashion. Meer richting commercieel enzo :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 00:13

Wat zou er met mijn lengte kunnen? En zou ik nog kunnen groeien?

Ik ben nu 1.66, mijn moeder is 1.67 en mijn vader 1.78.

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 01:43

Resistance schreef:

Gezien je leeftijd denk ik dat je niet meer boven de 1.70 uit gaat komen. Vaak is het na je eerste menstruatie wel gedaan met groeien. Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk.

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 08:40

xRoosss schreef:
Resistance schreef:

Gezien je leeftijd denk ik dat je niet meer boven de 1.70 uit gaat komen. Vaak is het na je eerste menstruatie wel gedaan met groeien. Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk.

Het was toch als je menstruatie is begonnen dat je nog gemiddeld 6 cm groeit :o ?