A_nouk schreef:Mijn partner had van de week overigens wel een oom in de winkel die via via van onze bruiloft wist en die wij niet uitgenodigd hadden was erg akward
Mijn schoonouders waren laatst 40 jaar getrouwd en gaven een groot feest waar alle ooms en tantes van mijn vriend voor waren uitgenodigd. Het is nog al een grote familie en sommigen waren dus wel uitgenodigd en sommigen niet. Van te voren maakten we ons hier een klein beetje zorgen over, maar eigenlijk was iedereen heel enthousiast en aardig. Geen nare opmerkingen gehad, alleen maar veel gelukswensen.
Ik heb één zus van mijn moeder niet uitgenodigd waar zij echt superclose mee is. Mijn vader, zusje en ik hebben alleen erge ruzie met haar gehad toen zij een surpriseparty voor mijn moeders 60e verjaardag grandioos ging verknallen. Dit hebben we voorkomen, maar ons, al niet te beste, band was voorgoed verbroken en ik heb gezegd dat ik haar nooit meer hoef te zien. We hebben met z'n allen afgesproken om dit niet aan mijn moeder te vertellen, dus die begrijpt niet waarom ik haar niet uitnodig voor mijn bruiloft. Gelukkig heeft mijn vader gezegd dat ik het zelf moet weten en nu heeft ze er wel vrede mee, maar jammer vindt ze het nog wel.