Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 10:28

Volgens mij heb ik ook ontdekt hoe ik in WP SlimStat mijn eigen bezoeken eruit kan filteren, inderdaad door mijn IP-adres toe te voegen aan de filters. Zal ongetwijfeld een heleboel schelen, want ik check echt twintig keer per dag of er al nieuwe reacties zijn geplaatst op mijn posts. :o Zal het maar wijten aan de nieuwigheid. :j

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 10:29

Wat een leuk lakje zeg Ans! Alleen de moed om m'n nagels te lakken ontbreekt altijd := Doe het dan ook nooit netjes
Denk er ook over om m'n blog in zowel in Nederlands als in het Engels te doen :)

Ook ik heb een nieuwe post :-)
Klik

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 11:02

Ik heb het idee dat je bij blogger maar 1 ip adres kan uitsluiten. Ik had bij ons de laptop uitgesloten en later een andere pc, maar toen leek het alsof hij mij toch telde toen ik aan het updaten was en toen ik ging kijken was mijn laptop niet uitgesloten. Heel vreemd.....

Ik heb trouwens weinig met nagellak, maar voor het trouwen van mijn zusje was ik het perfecte kleurtje tegen gekomen. Liep er toevallig tegenaan bij de Vero Moda. Maar wat een bagger spul, ik stoot het er meteen af en net was er met opruimen een stukje plakband op een nagel terecht gekomen en bij het eraf trekken kwam heel de nagellak mee.
Ach ja, voor 1,95 en die ene dag overleef ik dat ook wel weer. Gooi de rest gewoon weg.

Yv_

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 11:11

Da's 2x, Amaris :P.

Heeft Vero Moda nagellak :oo ?

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 11:13

Dorus schreef:
Ik heb trouwens weinig met nagellak, maar voor het trouwen van mijn zusje was ik het perfecte kleurtje tegen gekomen. Liep er toevallig tegenaan bij de Vero Moda. Maar wat een bagger spul, ik stoot het er meteen af en net was er met opruimen een stukje plakband op een nagel terecht gekomen en bij het eraf trekken kwam heel de nagellak mee.
Ach ja, voor 1,95 en die ene dag overleef ik dat ook wel weer. Gooi de rest gewoon weg.

Haha, heel herkenbaar. Zo'n kluns ben ik dus ook waar het nagelak betreft. Voor het goed en wel is opgedroogd, is de helft er bij mij alweer af. Omdat ik altijd ontzettend veel witte vlekjes op mijn nagels heb zitten en ik dat niet mooi vind zou ik mijn nagels het liefst regelmatig lakken, maar het zit bij mij nooit langer dan een halve dag goed. Zo zonde, en ik heb ook geen zin om er zoveel tijd en energie in te steken, dus dan maar niet. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 11:14

Doen jullie er wel een topcoat overheen?
Echt, dat maakt een wereld van verschil!

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 11:48

Blijkbaar heeft de vero moda nagellak, want ik kwam hem tegen.
Ik doe er geen topcoat overheen, heb die niet eens in huis. Als ik al nagellak op doe pleur ik er een kleurtje overheen en that's it :+ Ooit een hele verzameling gehad, maar dat was op een gegeven moment oud. Nu heb ik er vier vd Etos van vorig jaar en deze van de vero moda. Die vd Etos blijft nog best goed zitten trouwens.
Ach, het hoefde maar een dag mooi te zijn.

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 12:11

Joh, je wilt niet weten wat ik allemaal al geprobeerd heb. Sowieso begin ik al met een basecoat, dan vaak twee lagen nagellak om het dekkend te krijgen en ik werk het af met een topcoat. Zelfs dan houdt de nagellak vaak nog geen dag stand! Soms lijkt de nagelak zelfs niet goed te drogen en wrijf ik 'm er zo weer af. Al zat het de laatste twee keer zowaar een dag of drie/vier goed voordat het begon af te bladeren, maar ik heb geen idee wat ik anders gedaan heb dan andere keren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 12:12

:')
Ken het probleem!

Ik moet echt mijn sneldrogende topcoat hebben, anders heb ik de volgende dag altijd mijn dekbed in mijn nagels staan, ook al had ik om 9 uur 's ochteds gelakt en ging ik pas om 23 uur naar bed :')

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 13:17

Och je bent niet de enige met nagelak problemen, al bij het lakken zelf gaat het fout. En slaag ik er dan toch in geen luchtbellen, strepen of vlekken in te lakken dan krijg ik op onverklaarbare wijze wel hapjes eruit, of deukjes of rolt die op. :P

luf_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 13:51

Haha daarom lak ik mijn nagels nooit!

Ik heb trouwens mijn eerste post in het Nederlands geschreven. Brr schrijf ik slecht in het Nederlands, dus als jullie fouten zien hoor ik het graag! http://thepiggybanktales.wordpress.com/

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 13:52

Ach, is ook een kwestie van oefenen ;)

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 13:54

Daarom ben ik hoofdzakelijk een blog begonnen, omdat de school kloeg over mijn slechte schrijfstijl :) In het begin vond ik het ook moeilijk maar nu begint alles vlotter en beter te gaan :) Het is inderdaad een kwestie van gewoon oefenen.

luf_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 13:56

Gelukkig er is nog hoop! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 13:58

Kloeg?

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 14:01

Anc schreef:
Kloeg?

Klaagde, kloeg geen idee :P Maar dat bedoel ik dus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 14:05

In het NL is het klaagde, maar blijkt dus dat in Belgie kloeg ook veel gebruikt wordt...
Echt nog nooit gehoord _O-

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 14:07

Hahaha je liet mij me al schuldig voelen voor niets :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 14:09

Nou... niet helemaal... kloeg is dus niet echt goed Nederlands...
Maar ben nog aan het googlen hoe het precies zit.

Tot nu toe is het officieel nog steeds klaagde ;)

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 14:11

Ik denk eerder dat het een soort dialect is. Of ben ik nu helemaal fout aan het denken ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 14:20

Wordt alleen in Belgie gebruikt volgens internet.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 14:29

Wel speciaal voor jullie, mijne goede Noorder buren zal ik klaagde gebruiken haha :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 14:34

_O-
Schijnt dus ook wel eens in Groningen gebruikt te worden volgens alwetende google, maar ik heb het echt nog nooit gehoord...

En ik ben geboren en getogen in Groningen... op het platteland... :')

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 14:59

Huh, wordt kloeg in Groningen gebruikt? Laat ik daar nou nog noooooit van gehoord hebben. En dat terwijl mijn moeder een echte Groningse is, mijn vader zich het Gronings eigen heeft gemaakt toen hij er studeerde, ik geboren ben in Groningen en er nu weer woon. Ik ken toch echt alleen 'klaagde' als verleden tijd van klagen.

Wat leuk trouwens, dat je bent gaan bloggen om aan je schrijfstijl te werken. Volgens mij is met mijn grammatica niet zo veel mis. Al maak ik zo nu en dan ook heus wel een fout. Ik vind het vooral moeilijk om een schrijfstijl te vinden die niet te stijf en formeel is, want daar heb ik nogal een handje van, maar tegelijkertijd ook weer niet te ver bij mij vandaan ligt. Al vonden mijn ouders (geen goed voorbeeld natuurlijk) het goed te lezen. :+

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 15:07

Ik dacht dat willen het enige werkwoord was dat zowel regelmatig als onregelmatig gebruikt mag worden (wilde & wou).