[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Talisa

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 15:53

Vond ik ook al :')

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 15:54

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 15:58

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 15:58

bij mij niet! Heel apart.

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 16:08

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 18:30

Heb die roze blouse van de H&M binnen, weet niet of ik 'm houd.

Nog een vraagje trouwens, hoe wassen jullie een zwart gecoate broek? Ben bang dat die laag snel eraf gaat en die faal gaat worden. Doe hem al binnenste buiten maar misschien hebben jullie nog extra tips??

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 18:40

Niet te vaak wassen, en op hele lage temperatuur. En idd omgekeerd.
Ik was mijn broeken bijna nooit, uithangen doet t ook prima!
Tenzij er natuurlijk een vlek op zit, of dat ie echt stinkt (rooklucht is ook weg na 1 nacht uithangen voor t raam trouwens).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 19:21

ik probeer mijn broeken ook heel weinig te wassen, deed ze eerder elke dag in de was.. Ik trek ze nooit langer dan een paar uurtjes aan, meestal half 8 tot half 3, dan trek ik m'n joggingbroek weer aan.. :')

Jasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 20:43

Ooohh door die inspiratieplaatjes krijg ik ook weer zin in lente/zomer! Heel leuke shorts trouwens!
Hmm vreemd van H&M site, ik heb er geen problemen mee in ieder geval :P

Heb vandaag een broek bij H&M gepast voor 19.95, maar durfde hem niet zo goed mee te nemen :o
Wat vinden jullie ervan? Ik heb van mezelf een vrij brede poep en gezette bovenbenen, vinden jullie dat dit verdikt?
Zijaanzicht:
http://i50.tinypic.com/24dpypy.jpg
Vooraanzicht:
http://i46.tinypic.com/2iruu88.jpg
Achteraanzicht:
http://i47.tinypic.com/e0o4k3.jpg

Vinden jullie dit kunnen? En met wat te combineren? Ik heb ze nog niet meegenomen omdat ik normaal gezien niet het type ben dat dit soort dingen draagt, en al helemaal niet weet hoe ze te combineren, maar ik vond deze broek echt wel iets hebben!

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 20:46

Ik vind het leuk hoor! :) Kan je goed hebben. Vind hem alleen iets aan de korte kant.
Verder zou ik hem combineren met een zwart shirtje en een jasje ofzo, of een zwart of witte blouse en qua schoenen zou ik leuke slippertjes erbij doen! :j Maar daar is het nu niet echt weer voor! :')

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 20:47

Jasmine_ schreef:
Ooohh door die inspiratieplaatjes krijg ik ook weer zin in lente/zomer! Heel leuke shorts trouwens!

Heb vandaag een broek bij H&M gepast voor 19.95, maar durfde hem niet zo goed mee te nemen :o
Wat vinden jullie ervan? Ik heb van mezelf een vrij brede poep en gezette bovenbenen, vinden jullie dat dit verdikt?
Zijaanzicht:
Vooraanzicht:
Achteraanzicht:

Vinden jullie dit kunnen? En met wat te combineren? Ik heb ze nog niet meegenomen omdat ik normaal gezien niet het type ben dat dit soort dingen draagt, en al helemaal niet weet hoe ze te combineren, maar ik vond deze broek echt wel iets hebben!

Stille meelezer meld zich.

Ik had het mooier gevonden als de broek onderaan meer skinny was. Vind hem nu een beetje als een regenbroek zitten. Qua combineren zou ik er een donkere blazer, of zwart hempje op dragen.

Jasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 21:20

Flying_Angel: Hij is inderdaad aan de korte kant, ik vraag me af of het dus een 7-8ste model is of niet, dat was nog 1 van de redenen waarom ik hem voorlopig nog niet meegenomen heb := Het zou vreemd zijn dat het een lang model moet zijn, want ik heb niet zo'n extreem lange benen, en altijd een maatje groter door de omtrek van mijn bovenbenen/poep, meestal zijn mijn broeken dus net te lang :))

_Sannee: Hij is losser beneden, er zit een kleine slip in de pijpen vanachter! Bij deze broek stoorde me dat nu persoonlijk niet, maar het had inderdaad misschien wel beter geweest :) Ik kan het eventueel wel eens dichtnaaien om te kijken of dat inderdaad niet leuker staat!

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 21:27

Jasmine ik vind die broek op zich leuk, maar als 'ie skinny was had ik het mooier gevonden. Vind bloemenprint wel gaaf, heb zelf ook een skinny met bloemetjes.

Ik heb vandaag een simpele jeans gehaald bij H&M en een mintgroene top. De top is zo'n cropped model, en had egenlijk niet gedacht dat ie leuk zou zijn maar hij stond toch wel heel tof met een shirtje eronder. Lekker casual en leuk voor het voorjaar. Hij was maar 10 euro, dus dat kon er nog wel af :).

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 00:21

Jasmine_ schreef:

Zijaanzicht:
Vooraanzicht:
Achteraanzicht:

Brede poep :+ Haha gekke belgen :P

Ik vind 'm leuk! Zie het in de zomer al voor me hoor met sandaaltjes, hempje en een vestje :j
Je kunt m ook goed hebben!
Anders sla je de pijpen om tot de enkels?

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 11:25

Ik vind het juist wel leuk dat ie wijder is :j
En je kunt 'm goed hebben hoor.
Denk ook dat het een 7/8e model is, wel echt een zomerbroek.
Ik zou 'm dragen met een chiffon blouse, ik denk denk een beige/witte. En die dan in je broek doen en er een leuke sleehak onder (ik weet al precies welke schoenen van mezelf ik er onder zou doen _O- )
Afbeelding
zoiets maar dan met mooiere verhoudingen, ik vind hier de hak te laag inverhouding met het plateau en dan in het zwart.

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 11:52

Zo'n sleehak erbij is ook leuk idd :j

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 11:59

Nu heb ik dus helemaal zin in de zomer _O- ik zit echt al twee weken serieus te balen dat het zo koud is.
Ik wil leeeeente dan kan ik al mijn leuke kleren weer aan. Jurkjes en rokjes zonder dat je benen bevriezen. Blazers zonder dat ik dood vries. En niet over elke leuke blouse een dik vest aan te doen zodat heel je leuke outfit in het niet valt.

EN natuurlijk al mijn open hakken :+:

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 12:00

Ja en niet overal een dikke winterjas over heen hoeven te proppen terwijl dat zoooo irritant zit met blazer.

En 20 den panties van de HEMA ipv die dikke ondoorzichtige units.

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 12:05

Ik kan ook niet wachten om flink te gaan shoppen voor de lente :D Oh en lekker die zon op je huid voelen....

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-13 12:11

Ja, ik kan ook echt niet wachten! Niet meer kou lijden met hond uitlaten, leuke vrolijke kleren aan, heerlijk!

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 12:15

HAHAHA precies Talisa ik erger me ook zoooo hard aan mijn thermo panty's, als je dan een zwart rokje aan doet ben je zwart zwarter zwarts :=

NiNa_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 12:23

Ben de kou ook echt ZO beu..
Heb eindelijk de benen voor shorts en rokjes en jurkjes en wil ook echt ervoor gaan shoppen hahah
owh en bikini's :P

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 12:48

Oh ik HAAT lente en zomer. Ik stapte net het universiteitsgebouw uit en er lag weer sneeuw <3

Ik vind het vreselijk om weinig aan te hebben. Het liefst zou ik elke millimeter van m'n huid bedekken, en ik zie nu al op tegen lente en zomer. Vind het gewoon niet prettig, al die blote armen en benen om me heen.

Zelf met blote benen lopen vind ik nog niet zo heel erg, maar om bepaalde redenen vind ik met blote armen moeten lopen echt verschrikkelijk. Dus hopelijk deze zomer naar Zuid-Amerika om te snowboarden of naar Ijsland om te werken: lekker de zomer overslaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 12:51

Kan echt niet zonder zomer, ben aan het aftellen. 3 juni ga ik lekker met vrienden naar Spanje. <3

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 12:52

Dirndl schreef:
Oh ik HAAT lente en zomer. Ik stapte net het universiteitsgebouw uit en er lag weer sneeuw <3

Ik vind het vreselijk om weinig aan te hebben. Het liefst zou ik elke millimeter van m'n huid bedekken, en ik zie nu al op tegen lente en zomer. Vind het gewoon niet prettig, al die blote armen en benen om me heen.

Zelf met blote benen lopen vind ik nog niet zo heel erg, maar om bepaalde redenen vind ik met blote armen moeten lopen echt verschrikkelijk. Dus hopelijk deze zomer naar Zuid-Amerika om te snowboarden of naar Ijsland om te werken: lekker de zomer overslaan.

:oo

*totale shock*