Wat maakte je vandaag aan het lachen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

YentlShots

Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 18:44

Teveel om op te noemen, ik werd vandaag het lachwrak genoemd :')

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 19:40

Perfect bikini gevonden vandaag. Althans als het om de voorgevel gaat. Het maakte er een feestje van. Helaas in combinatie met mijn haar en de kleur van de bikini (fluoriserend roze) leek ik echt even op Kees van Flodder.

Toch maar teruggehangen. :') Daar moest ik dus om lachen! :D

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 14:07

Ik heb gisteren de hele dag met een :D :D :D rondgelopen en vandaag nog steeds, een osteopaat heeft mijn bijrijdpaard namelijk ontzettend goed geholpen en hele fijne adviezen meegegeven waardoor we weer uit onze uitzichtloze situatie zijn geholpen *D

En vandaag, ik kwam paardlief uit 't weiland halen, ging ze net liggen slapen. Dus ik voetje voor voetje dichterbij geschuifeld (ze staat altijd direct op als ik kom) en voorzichtig op een afstandje gaan zitten en steeds een stukje dichterbij geschoven, op een gegeven moment mocht ik zelfs tegen haar aan zitten :+:
Mijn heerlijke stoere, introverte, gevoelige merrie liet dat zomaar even toe voor de allereerste keer, zo ontzettend mooi! Ze ging op een gegeven moment zelfs helemaal plat liggen, echt lief. <3

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 19:57

Laatste tentamen van mijn opleiding gehad als alles goed was. Leuk vak, leuk tentamen, en ontzettend goed gevoel er over. Morgen lekker naar de Efteling om te vieren dat ik klaar ben.

inochiyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 21:15

ik was vandaag bij een surinaamsbruin meisje die een idem kleur van schmink ophad en ze liep het haar hoofd tegen een witte muur, en er bleef een bruine vlek achter op de muur die ze er niet meer vanaf kreeg _O-

en dit filmpje https://www.facebook.com/photo.php?v=20 ... =2&theater

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 21:35

me broer die weg deed rennen voor de kudde maar de kudde kwam mooi achter m aan!
heb bijna in me broek staan plassen van het lachen, het zag er zo grappig uit! _O-

Jaleesaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 11:33

dit maakte mij aan het lachen vanochtend

Afbeelding zo zat die 5 minuten lang :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 11:37

Foto's van het vrijgezellenfeestje van mijn broer :')
En wat zijn vrienden over mij gezegd hebben _O-

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 11:50

Een advertentie op marktplaats waarbij een vrouw een naaimachine te koop zet diense zooooo verschrikkelijk beu is en dat ook bij de advertentie zet! Om de draad te spannen heb je een universitaire opleiding nodig en dat de machine ook te gebruiken is voor duivelsuitdrijving en voodoo :evaw:

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 11:50

Gister na het stappen bij de fietsenstalling aan de praat geraakt met een kerel. Die moest echt 180graden de andere kant op maar besloot gezellig een stuk mee te fietsen wat al ong. 30 minuten zou zijn. Hij deed aan 'duursport' dus dat extra stukje maakte toch niet uit. Prima wat jij wilt := . Hij was verder heel aardig maar vergat steeds onze antwoorden en stelde steeds dezelfde vragen. Onderweg druk gekletst. Bleek dus dat hij tegenover een vriendin van mij woondie die het nichtje was van de vriendin waarmee ik was. Op gegeven moment zei hij dat hij wel moest opletten hoe hij terug moest en stonden we half stil, net op dat moment kwamen we voorbij een bloemist om 5 uur in de ochtend die bloemen had/ging halen. Zei hij dat hij wel een bloemetje ging halen, ging hij daarnaartoe. Wij twijfelde of we door zouden fietsen of toch wachten. Is hij daar serieus bloemen gaan halen. Had ze een bosje met 3 super mooie rozen, wat andere bloemen met dat stuifmeel en wat takjes en dan helemaal als bos gemaakt. Vriendinnetje en ik kwamen echt niet meer bij. Uiteindelijk moesten vriendin en ik splitsen en is hij ook gewoon weer vrolijk omgedraaid. Ik ben nog nooit thuis gekomen na een stap avond met bloemen van een jongen die ik niet kende :=

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 11:53

Mijn vriend die gaat vissen in dit weer, hij is net de deur uit. Heb hem smakelijk uitgelachen.

Gister voor het slapen gaan... onze kat die onder een heel dun 'dekentje' lag, waar je heel vanaf 1 kant doorheen kunt kijken. Hij laguitgebreid op zijn rug, en als je hem dan kort aanraakt probeert hij je hand te pakken maar het enige wat je ziet is spastische pootjes en nageltjes onder zo een dekentje, hij zag ons wel maar wij hem niet. Ik heb gejankt van het lachen haha dat dier is echt gek...
zou je eigenlijk moeten zien voordat je het begrijpt denk ik ... :')

Kyarahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 16:15

Niet alleen van vandaag, is van een paar dagen.

*Ik had gisteren les met mijn paard, zegt mijn instructrice: "Hij is een beetje aan het kwalleballen hè?!" Een kwartier later dacht ik ineens: "Wat is dat eigenlijk voor een raar woord, kwalleballen? (kende het wel hoor, haha) :+" Dus ik schiet helemaal in de lach, instructrice zit mij aan te kijken van: "Uuuh.. Wtf :o? ?"

*Ik heb een jaar lang (bijna) elke week op 2 kindjes gepast omdat ik een tussenjaar had van school. Maar aangezien ik volgend jaar weer ga studeren kan ik in de middag niet meer (althans, niet voor vast, wat ze zoeken), dus heb ik maandag voor de laatste keer op ze gepast. Zegt 1 oppaskindje toen ik wegging: "Kun jij echt niet spijbelen of iets regelen met school, zodat je toch op ons kunt blijven passen? Wij vinden jou zo'n lieve oppas!" Awhh :+:.

*Ik stond een beetje te kroelen met mijn paard, komt ineens de staleigenaresse helemaal enthousiast de hoek om: "Heeee Kyaar! Ohnee, wacht. Ik zie dat ik stoor. Ik ben al weg!" :+

*Ik had autorijles gehad, en dan moet degene die jij ophaalt jou dus naar huis brengen. Maar mijn instructeur was dat vergeten tegen hem te zeggen. En ik dacht dat hij die leerling misschien wilde laten omkeren of iets in die richting, dus ik zei ook nog maar even niks. Ineens schrikt m'n instructeur helemaal: "Ohja, we moeten jou ook nog naar huis brengen! Sorry, had ik even geen erg in". Ik: Ohh, ik heb geen haast hoor! ik was wel gezellig meegereden". Instructeur: "Ja, ik had ook niet verwacht dat je onderweg uit zou stappen" _O-.

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 21:56

M'n paard. Ondanks zoveel pijn en ellende deed ie zo goed z'n best en maakten we 3 prachtovergangen. Teugels los gegooit en heb huilend in z'n manen gelegen. :+:

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 16:29

Ik lag net te slapen (Ziek, dus maar een paar uur slaap gehad in 2 nachten) belt een vriendin me wakker. dus ik neem op, verteld ze dat ze in het park loopt enzovoorts.. met een stelletje kinderen. Vraagt er een; ''Hoeveel tanden heb je?'' dus daar hebben we een hele discussie over gehad.. Toen vroeg die zelfde ''Wat is je lievelings dier? En kleur?'' daar een discussie over gehad.. Gaat mijn vriendin ineens ''De milkshakevlog de milkshakevlog de kokos banaan en de milkshakevlog'' gebeuren zingen.
En toen hing ze op :')

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 16:41

Om die foto hierboven :') Dat gezicht er ook bij..

ChantalSmook; wat een leuk verhaal :D

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 17:56

me paard en zijn hengstige vriendin :') die kunnen momenteel niet zonder elkaar

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 18:34

Dat ik vandaag bij de verkeerde vereniging stond voor een wedstrijd (oeps)
en de jury er halverwege mijn 2e proef pas achter kwam dat ik de volgens hem verkeerde proef aan het rijden was.
eum meneer ik rijd m2 geen m1..
ohja

daar komen ze dan pas achter nadat 2x travers heb gereden, uitstrekte draf en aanspring in galop vanuit verz stap en een gebroken lijn tot de x rijd ipv 5 meter zoals in het M1.

Ja ik heb best wel hard gelachen vandaag om al die blunders _O-
Om mijn kapotte laars kon ik alleen wat minder lachen dan :=

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 18:39

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 08:09

Het gesprek tussen een vriendin en mij via de telefoon vanmorgen, zij verwacht niet dat ze het tentamen gaat halen, maar ik was haar toch aan het aanmoedigen in ieder geval te gaan, met spullen (open boek tentamen, maar het boek heeft meer dan 1000 bladzijdes):

...
"Neem je in ieder geval je boeken mee?"
"Ja."
"En je GR?"
"Wat? Mijn beer?"
"Nee je gr, je teddybeer mag je thuislaten."
"Oh, ja, zal ik doen."
"Je beer mag trouwens ook wel mee in je tas hoor."
"Ja, voor mental support zeker."

En toen lagen we aan beide kanten van de lijn stuk te gaan.

"Ach, ze zeggen toch. Begin je dag met een lach."

Ik twijfel ernstig of ik het tentamen ga halen. Maar goed, het is het proberen waard.

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 13:14

dat ik nog van alles moest inleveren vandaag (laatste schooldag) en dat ik een mailtje stuurde met de oude versie, en nog voordat ik de nieuwe wilde verzenden al een mailtje terug had:

(knip)
Ik vind de opdracht niet veel verbeterd, maar vooruit: ik zal ‘m afvinken voor je. Dan ben je helemaal klaar voor Nederlands. Fijne stage toegewenst!

Met vriendelijke groet,

(knip)

hoef ik weer wat minder te doen :D *\o/*

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 21:25

Dat de hoefkneuzing van ons paard blijkbaar goed aan het genezen is sinds de hoefsmid vrijdag is geweest. Van praktisch stokkreupel in het weitje waar hij staat, naar af en toe een beetje moeilijk of voorzichtig lopen. Hier ben ik dus echt zo ontzettend opgelucht over!

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 21:27

Dit filmpje:

"Niet zo hard"

"Daar gaat ie!"

En jawel, hij gíng _O-

HarriesHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:10

dat ik niveau 4 mag gaan doen, en dat ik over ben naar jaar 2 :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:11

Afbeelding
Dit :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 23:48

Mijn lief!