Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
rondgelopen en vandaag nog steeds, een osteopaat heeft mijn bijrijdpaard namelijk ontzettend goed geholpen en hele fijne adviezen meegegeven waardoor we weer uit onze uitzichtloze situatie zijn geholpen 

zo zat die 5 minuten lang

. Hij was verder heel aardig maar vergat steeds onze antwoorden en stelde steeds dezelfde vragen. Onderweg druk gekletst. Bleek dus dat hij tegenover een vriendin van mij woondie die het nichtje was van de vriendin waarmee ik was. Op gegeven moment zei hij dat hij wel moest opletten hoe hij terug moest en stonden we half stil, net op dat moment kwamen we voorbij een bloemist om 5 uur in de ochtend die bloemen had/ging halen. Zei hij dat hij wel een bloemetje ging halen, ging hij daarnaartoe. Wij twijfelde of we door zouden fietsen of toch wachten. Is hij daar serieus bloemen gaan halen. Had ze een bosje met 3 super mooie rozen, wat andere bloemen met dat stuifmeel en wat takjes en dan helemaal als bos gemaakt. Vriendinnetje en ik kwamen echt niet meer bij. Uiteindelijk moesten vriendin en ik splitsen en is hij ook gewoon weer vrolijk omgedraaid. Ik ben nog nooit thuis gekomen na een stap avond met bloemen van een jongen die ik niet kende
" Dus ik schiet helemaal in de lach, instructrice zit mij aan te kijken van: "Uuuh.. Wtf
?"
.
.