Dos_Caballos schreef:Ontopic: Dus, waarom geloof je niet in de evolutietheorie ondanks de vele bewijzen en hoge mate van waarschijnlijkheid?
Hoe kom je er bij dat ik niet geloof in evolutietheorie?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ThreeFingers schreef:Hmmmm niks evolutie..
We komen niet uit de soep en stammen ook niet van de apen, want.....
http://youtu.be/ms7Mi5jpwi4
Lepeltje schreef:Jawel dat is, maar veel dingen die we eerder niet wisten weten we nu wel, en er blijven natuurlijk altijd nieuwe vraagstukken bijkomen.
Maar je kan niet zeggen dat er een god of een entiteit of wat dan ook moet zijn omdat er iets is dat we niet weten. Dat is gewoon geen argument, want, zoals je gezien hebt zijn eerder onverklaarbare dingen ondertussen wel verklaarbaar.
Lepeltje schreef:Over dingen die wetenschappers niet weten: er zijn er vast een hoop maar het wordt wel steeds minder. Iets niet weten is geen reden om er een godverklaring of iets paranormaals van te maken.
Dat van de duiven weten we trouwens wel:
http://news.discovery.com/animals/pigeo ... 20426.html
Vlinders weet ik minder over maar als ik zo even kort zoek kan ik er genoeg over vinden.![]()
Maar wat ik niet zo goed snap cassidy is dat je je zo snel neerlegt bij wat de mensen in bijvoorbeeld die eerdere filmpjes zeggen of zoals hier, ergens gehoord? hebt dat biologen dit niet weten? Ik check zelf graag de cridibility van dingen, ik kan niet meer zomaar dingen aannemen, al zou ik het wel graag willen want dat maakt het leven makkelijker.
papagroom schreef:Dat zou betekenen dat indien nodig terugevalueren tot de mogelijkheden behoort.
Sammie schreef:papagroom schreef:Dat zou betekenen dat indien nodig terugevalueren tot de mogelijkheden behoort.
Terugevalueren zou kunnen impliceren dat je weer een ‘mindere’ versie krijgt en daar is dus geen sprake van binnen evolutie. Blijkbaar was het nodig/toeval/efficiënter voor dat soort om vleugels te hebben en dan weer niet en dan weer wel. Vind het wel interessant om te weten hoe hij dit heeft kunnen onderzoeken en het verbaasd mij dat er dus stellig gezegd wordt dat het niet kan.
Peppertree schreef:Ik ken precies zo iemand als PPG in vrouwelijke vorm. Spierwit, asblond (kroes)haar, maar het gezicht en lichaamsbouw van een donkere persoon. Geen albino, maar echt blank. Haar oma was dan ook helemaal in- en inzwart. Gek is dat, in het begin keek ik wel eens naar haar en het klopte gewoon niet hoe ze eruit zag. Kon alleen niet bedenken wat het nu was. Totdat ze vertelde hoe het zat.
Sammie schreef:Daar heb je zoveel procent kans op. En als ze bijv. 20 kinderen krijgen en het is dominant kun je een nieuw ras krijgen
sallandval schreef:bij dit filmpje moest ik aan dit topic denken:
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=7pL5vzIMAhs#!
Twist1991 schreef:EVOLUTIE IS GEEN KWESTIE VAN TOEVAL
Voor de miljoenste keer
Ik den kdat beide groepen alleen niet weten waar ze het anders moeten zoekenCitaat:Gelovigen en wetenschappers hebben 1 ding met elkaar gemeen: Ze zoeken de waarheid beide buiten zichzelf