Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
martine096 schreef:Mijn instructrice is over een paar maandjes jarig en ik ben nog een beetje inspiratieloos. Heeft iemand nog leuke cadeau ideeën? Ze heeft al genoeg paardenspulletjes, cadeaubonnen kan wel maar vind ik ook maar een beetje 'saai'. Iets creatiefs lijkt me wel leuk maar daar heeft ze al best veel van in huis (gepersonaliseerde kalender, mokken, ingelijste proffesionele tekening van haar paard, enz.). Ze is zelf enorm geinteresseerd in Natural Horsemanship en coachen met behulp van paarden, ze geeft ook les hierin.
Maaike162 schreef:Hier ook een cadeaudillemma.
Ik woon voor een jaar in een Duits gastgezin. Met kerst (ja... ik ben er nogal laat mee) wil ik ze graag iets leuks geven. Zit er aan te denken om iets online te bestellen uit Nederland, bijvoorbeeld een typisch Nederlands (bord)spel. Ze spelen namelijk graag spelletjesEigenlijk wil ik ze een sjoelbak kado geven, maar dat is zo groot...
Of, ze vinden het leuk om wat basiswoordjes Nederlands te leren. Iemand daar een boek/inspiratie voor een cadeau voor?
LiannePuthzy schreef:Hier ook cadeaudilemma voor een kerstcadeau voor men vriend, parfum ect heeft ie al. Hij is kraanmachinist (graafmachine) van beroep. Hij spaart modelkraantjes.
Miniatuur/model kraantjes zijn vrij duur dus dat word m niet
Wil m gewoon wat kleins/grappigs geven
Paulina schreef:Sorry ik kom opeens binnenvallen maar ik heb een dilemma!
M’n vriend en ik zouden simpele kerstcadeau’s doen. Ik zou wat kopen voor onze zoon, voor hem en voor mezelf. Voor m’n zoon Duplo, voor hem een gietijzeren pan voor op de bbq en voor mij een spiegel die we graag boven de eettafel willen. De pan en spiegel wilde we sowieso al kopen dus nu is dat gecombineerd, lekker makkelijk DACHT IK.
Nu zie ik opeens dat m’n vriend stiekem een cadeau achter de boom erbij heeft gelegd. Even snel gekeken en het komt bij de juwelier vandaan!
Super leuk en lief natuurlijk, maar ik heb niks speciaals voor hem!
Sieraden ed zijn niks voor hem. Luchtjes hebben we vorige week op het vliegveld gekocht. En daarbij.. hij verdiend hier het “echte” geld. Ik heb net genoeg om de boodschappen te doen. Echt geld over heb ik dus niet tenzij ik het van z’n eigen rekening haalEn omdat hij genoeg verdiend koopt hij dus alles voor een normaal bedrag direct zelf dus een verlanglijst heeft hij zeker niet. Wat nu?!
Veulen84 schreef:Ik zoek voor 1 van mijn ponymeisjes (17 jaar) een leuk kado. Het is voor d'r verjaardag. Ze rijd ongeveer één keer in de week. Vind het lastig om te bedenken wat nou leuk is om te geven. Vorig jaar heeft ze een dekje gehad, jaar daarvoor een zweetdeken. Halster, hoofdstel heeft ze al. Peesjes mag mijn paard niet om. Ik weet echt evenniet wat leuk is om te geven. Budget is maximaal 40 euro.