Verslaafde eBay bokkers gaan door in deel 5!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 10:30

upendo schreef:
Oeh, die is wel leuk ja! :))

Ik word zelf echt gek van armbandjes, dus ik hou het bij kettinkjes. :P

Iemand enig idee hoe het in zijn werk gaat met een refund..?
Heeft de seller dan nog iets nodig aan gegevens?

Ik heb nog geen ervaring, helaas.. -O- Wacht nu al 5 dagen tot ik het geld van het horloge van mijn vriend terug krijg.. En er komt nog een bedrag terug, maar dat is (pas) 2 dagen geleden..

Anoniem

Re: Verslaafde eBay bokkers gaan door in deel 5!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 10:31

De ene seller heeft trouwens een geschil geopent, maar daarin staat accepteer het niet voor je een refund oid hebt gehad.. De andere heeft dit niet gedaan!

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 10:47

Ik ben benieuwd! :j

Kreeg vandaag een pakketje binnen die de 4e verstuurd was..

Helaas heb ik niet echt geluk.. Maakte het pakketje open en volgens mij is er iets mis gegaan met het verzenden.. Ding was helemaal platgedrukt.. -O-

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 10:49

Ik heb 1 x geld terug gehad van Paypal, dat is toen op mn paypal rekening gestort en dus niet op mn bankrekening.

Voor de rest heb ik alleen nieuwe items gehad.
Heb wel net 2 mailtjes gehad van de sellers dat ze niet snapten dat ik de spullen nog niet gehad heb en dat ze me nieuwe willen sturen of refund geven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 10:52

Jemig Seline jij hebt echt pech. -O- Wat was het?

Bedankt Skessa! Ik zal het in de gaten houden of het niet naar de paypal rekening gaat.

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 10:52

Wat had je binnengehand selien?

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 10:53

Ah, da's misschien ook wel logisch, dat het teruggestort wordt op Paypal. Vind ik geen probleem, haha! :)
En hoe snel werd het teruggestort? :)

Wanneer zijn ze geshipt dan? :)

Jorine, dat nachtlampje! Baal ervan, maargoed, er komen nog meer nachtlampjes binnen _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 10:54

:'). Het stond inderdaad op mijn paypal rekening _O-

Pfff, balen! Gelukkig komen er nog nieuwe. _O- Ga je de seller wel een berichtje sturen?

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 10:57

Heb ik al gedaan. Weer een refund. Het gaat hard, ik ben rijk straks! _O-
HO EENS
De refund van dat nachtlampje staat er NU al op! Heb tien minuten geleden pas een berichtje gedaan! :oo

Nu nog even wachten op de refund van mijn horloge en dan mag ik weer cadeautjes kopen voor mezelf! :):) _O-

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 11:00

upendo schreef:
Oeh, die is wel leuk ja! :))

Ik word zelf echt gek van armbandjes, dus ik hou het bij kettinkjes. :P

Iemand enig idee hoe het in zijn werk gaat met een refund..?
Heeft de seller dan nog iets nodig aan gegevens?

Nee, hij stort gewoon je paypal-betaling terug, dus er komt saldo op je paypal-rekening te staan :D !

Edit: Oh, zie dat anderen je vraag al hadden beantwoord :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 11:00

_O- Ook op je Paypal rekening?
Bij mij hadden ze het (zie ik nu pas :') ) ook al gelijk gedaan. Ik mag dus ook weer leuke dingen kopen :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 11:02

Wat ik me trouwens afvraag, mijn hoesje was kapot maar de seller wilde er geen foto's van, heb het wel aangeboden. Zouden er geen mensen zijn die hier misbruik van maken? Die dus iets bestellen maar zeggen dat ze het niet ontvangen hebben/product kapot is etc? Want ik heb het nu 3x gehad (een hoesje was gescheurt, horloge was bandje kapot en heel anders, apple oortjes waren kapot/afgebroken) maar niemand wilde foto's of dat ik het product terugstuurde...

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 11:05

Er zullen heus wel mensen misbruik van maken. Denk dat het voor die sellers sneller gaat om gewoon nieuwe te sturen ofzo :P Snap ik ook niet.
Ik had trouwens wel 1 x een verkeerde kleur horloge en een kapotte armband.
Daar moest ik toen wel foto's van sturen. Ik wilde perse een nieuwe, maar volgens mij had de verkoper gewoon liever geld terug gestort :=

En ja ik had het snel toen, maar was wel via een geschil met paypal en dus niet via de seller, aangezien die nergens meer op reageerde -O-

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 11:05

Bedankt YF! :))
Ik word nog eens een Ebayveteraan _O-

Ja Jorien! :j Komt me wel goed uit, ik heb die kettinkjes al twee dagen in m'n cart zitten, maar omdat ik eigenlijk ook nog andere spullen moet betalen wilde ik even wachten met kopen.. Dat hoeft nu niet meer! :D

Ja, dat vroeg ik me ook af eigenlijk. Die seller van dat nachtlampje stuurde ook dat het product wel helemaal heel was en dat ze getest hadden of de lampjes werkten, dus dat hij het jammer vond dat het fout was gegaan met het shippen.. Hij had net zo goed wel gewerkt kunnen hebben.
Misschien worden mensen die dat vaak doen ook wel ergens opgeslagen/krijgen ze feedback?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 11:07

Ik heb wel foto's moeten maken toen mijn spullen kapot waren...
Raar dat verkopers dat niet persee nodig hebbe. Kan me voorstellen dat er dan veel misbruik van wordt gemaakt :j

Ik heb mijn lesje wel geleerd in ieder geval... wacht niet te lang en open een geschil als je het geld niet binnen een bepaalde tijd terug hebt. Na 1,5 maand kun je het namelijk niet meer....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 11:08

Oh oke! Vervelend van het horloge en de armband. En dat de communicatie niet super verliep..
Ik vroeg het me toch af, die mensen zijn zo aardig, je krijgt gelijk terug 'hee my friend i am so sorry for this ' enzovoorts. :))
En meestal ontvang je van de seller gelijk na betaling een feedback, dus hun kunnen dan ook geen negatieve feedback meer geven...
Ik hoefde bij alle drie geen foto's te sturen, maar wilde ze uiteraard wel maken. Ik vind dat eigenlijk ook heel logisch, vond het al zo makkelijk gaan...

Jeej Selien! Welke armbandjes? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 11:08

Yonker schreef:
Ik heb wel foto's moeten maken toen mijn spullen kapot waren...
Raar dat verkopers dat niet persee nodig hebbe. Kan me voorstellen dat er dan veel misbruik van wordt gemaakt :j

Ik heb mijn lesje wel geleerd in ieder geval... wacht niet te lang en open een geschil als je het geld niet binnen een bepaalde tijd terug hebt. Na 1,5 maand kun je het namelijk niet meer....

Heb je dat gehad dan? :oo En ze konden er niks meer aan doen? :x

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 11:09

Jup, goed vertrouwen in de verkoper geen geld terug gekregen... uiteindelijk na 3 maanden ofzo het product toch nog in de brievenbus. Al had ik liever mn geld terug gehad, heb de verkoper wel paar keer gemaild maar kreeg geen contact :n
En geschil openen kon dus niet meer omdat ik te lang had gewacht.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 11:11

Jorienn schreef:
Oh oke! Vervelend van het horloge en de armband. En dat de communicatie niet super verliep..
Ik vroeg het me toch af, die mensen zijn zo aardig, je krijgt gelijk terug 'hee my friend i am so sorry for this ' enzovoorts. :))
En meestal ontvang je van de seller gelijk na betaling een feedback, dus hun kunnen dan ook geen negatieve feedback meer geven...
Ik hoefde bij alle drie geen foto's te sturen, maar wilde ze uiteraard wel maken. Ik vind dat eigenlijk ook heel logisch, vond het al zo makkelijk gaan...

Jeej Selien! Welke armbandjes? :)

Ja, ze zijn echt vet aardig allemaal! :))
Maar nu ik weet hoe snel de communicatie gaat bij de een en bij de ander ga ik die van het horloge wel een iets mindere feedback geven op communicatie denk ik..
Kreeg net pas een berichtje binnen.. Ben benieuwd wanneer de refund erop staat..

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... 631wt_1163
Deze in het rood en roze, vind ze zo lief <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 11:12

Yonker schreef:
Jup, goed vertrouwen in de verkoper geen geld terug gekregen... uiteindelijk na 3 maanden ofzo het product toch nog in de brievenbus. Al had ik liever mn geld terug gehad, heb de verkoper wel paar keer gemaild maar kreeg geen contact :n
En geschil openen kon dus niet meer omdat ik te lang had gewacht.

Jemig balen zeg :(:) Vond je het product zelf wel goed?

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 11:12

Nee communicatie was oke hoor, maar hij bleef het maar hebben over refund. En of ik het dan niet vervelend vond om zo lang te moeten wachten etc.
Maar nee, wilde gewoon een nieuwe :P

Yonker schreef:

Nee tot 45 dagen geloof ik.... Staat allemaal heel duidelijk op de Paypal site uitgelegd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 11:13

Selien ze zijn inderdaad heel aardig :)) Verkoper net ook een berichtje gestuurd dat ik steeds op mijn bankrekening keek ipv paypal rekening, kreeg ik terug' Thats not a problem, a lot of people do! I wish you a nice day!' :D.

Oh die zijn leuk <3

Skessa, haha een meningsverschil dus. Nieuwe wel goed ? :D

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 11:15

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 11:16

45 dagen is 1,5 maand Skessa :')

Enne ja het product was verder wel oke :j

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 11:18

Dat weet ik.... Maar op de paypal site staat geloof ik 45 dagen en geen 1,5 maand, zo bedoelde ik het meer :P