Hoewel we gisterenavond lekker hebben gegeten was het toch een aparte bedoening.

Bediening liep rond in een bedrijfsshirt/trui. Een van de meisjes die ons bediende had daar een kort shortje onder dat maar net haar billen bedekte. Vind ik niet netjes maar ach.. het was aan het strand..
Eerst voorgerecht:
Vriendin wilde graag stokbrood met tapenade en we wilden dat graag delen, maar dan met een bakje aioli er naast.
Je raadt het al. Twee grote manden stokbrood voor onze neus. Ik spreek het meisje er op aan, ze zegt 'Oh', draait zich om en is weg.

Die kwam niet meer terug.
Dus wij aandacht proberen te trekken van een collega, die keek niet dus ben maar opgestaan. Die jongen pakte het wel goed op, want hij zei 'op de rekening staat duidelijk stokbrood + losse aioli, dus jullie hebben geluk.'
Ik nog even aangekaart dat we niet voor niks 1 portie hadden besteld omdat we anders het hoofdgerecht niet op kregen, en hij zou het komen wegnemen.
So far so good. Ik bestel nog een zoete witte wijn, krijg ik een droge. Bediening er op aangesproken, krijg ik een nieuwe zoete witte wijn. Wel in een kleiner glas, en mijn vriendin en ik waren het erover eens dat het minder was dan de andere glazen.
Zie ik uit mijn ooghoek de bediening over ons roddelen. Heel duidelijk praten en tegelijkertijd naar ons kijken.
Vervolgens brengen ze de rekening van de tafel naast ons bij onze tafel. (was al niet de eerste keer want er kwam al eens eerder wat van die tafel richting ons)
Toen wilden we het hoofdgerecht bestellen, ik bestel biefstuk, vriendin saté, komt de bediening vertellen dat de biefstuk op is.
Fijn, ik iets anders gekozen, komt hij bestelling opnemen, zegt ie vervolgens 'Nee, de saté is ook op hoor, dat had ik toch gezegd??'

Vooruit, wij aan de spareribs, was wel lekker moet ik toegeven, maar veel te veel.
Wij vragen om de rekening en spontaan liep alles in de soep.
Meisje komt met rekening aanlopen, vraagt of alles klopt zo.. Nou nee. Er stond maar de helft op de rekening.
Dus wij aangevuld waar nodig en toen was het spoor bijster. Zonder iets te zeggen draait ze zich om en loopt weg om te gaan overleggen met de overige bediening.

Uiteindelijk min of meer de rekening compleet en betaald, maar ik vond het toch jammer allemaal.
Zit er over te denken om een review te gaan zetten op een website.