Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liezzel schreef:Waarom is afdingen zo erg?![]()
Ik hou ervan en ben nu alweer bezig om een CD veel goedkoper te krijgen dan de prijs in de advertentie
Dav schreef:Net 1 cadeabon op de bus gedaan,fijn mailcontact gehad maar toch (na het lezen van dit topic) een filmpje ervan gemaakt dat de envelop goed geadresseerd is,dichtgeplakt,in de bus gedaan en dag van de lichting erop gezet.
Mocht het fout gaan dan heb ik in ieder geval bewijs dat ik m'n best heb gedaan.
kiki1976 schreef:WhySoWhite schreef:Zo werd ik vorige week gebeld dat mensen mijn tinker wel wilde hebben... Ze zouden er meteen aan komen en haar gelijk mee nemen... hmz vreemd, maar goed het kan.. Sta je dan zonder er iemand op komt dagen of afbeld... Niks meer gehoord
Dat gebeurt niet alleen via MP hoor maar ook via Bokt.
1e keer belde (nou ja een sms) ze dan wel netjes af, een half uurtje van te voren. Ze durfde het niet aan om anderhalf uur met een trailer te rijden met mist. Oke kan ik me voorstellen. Ze had geen agenda bij de hand dus zou bellen voor een nieuwe afspraak.
Ze hebben ook een nieuwe afspraak gemaakt.
Dag van te voren nog een sms of we haar nog hadden. Natuurlijk dat was afgesproken dus ga haar dan niet achter hun rug om verkopen.
'Smorgens weer een sms dat ze wegreden. Nu ze moeten nu nog komen. Geen afbericht helemaal niets. En dan hou je een paardje 3 weken al met al gereserveerd voor iemand
JessAndHope schreef:Jullie met je 'een antwoord mail terug sturen geeft een failure'..... nu gebeurd dat voor mij ook ineens voor het eerst in 6 jaar
Ik heb 2 feuteauils te koop staan (verdomd hoe schrijf je dat ook alweer?) die per stuk 600 euro nieuw kosten. Dingen zijn 3x in gezeten en gaan weg omdat er nu toch een compleet nieuwe set banken komt.
Staat duidelijk in de advertentie en dat ik ook géén onzinbiedingen wil hebben.
Krijg ik een mailtje: 'Ik heb 50 euro te besteden. Ik hoop dat we tot overeenstemming kunnen komen'.
Jaaaaaa hooooor
Lowara schreef:JessAndHope schreef:Jullie met je 'een antwoord mail terug sturen geeft een failure'..... nu gebeurd dat voor mij ook ineens voor het eerst in 6 jaar
Ik heb 2 feuteauils te koop staan (verdomd hoe schrijf je dat ook alweer?) die per stuk 600 euro nieuw kosten. Dingen zijn 3x in gezeten en gaan weg omdat er nu toch een compleet nieuwe set banken komt.
Krijg ik een mailtje: 'Ik heb 50 euro te besteden. Ik hoop dat we tot overeenstemming kunnen komen'.
Jaaaaaa hooooor
Tuurlijk! De overeenstemming dat ze vooral hard verder moeten zoeken, vermoed ik zo;)
Twinklestar schreef:Momenteel krijg ik de ene na de andere mail dat er geld afgeboekt gaat worden van mijn rekening of dat er geld gestort werd maar dat het niet lukte en of ik maar even alle gegevens van mij wil mailen naar hun.
Afzender de rabobank.
Tuurlijk doe ik dat even joh, kom maar op met die poen![]()
![]()
Zijn echt 3 of 4 mails per dag.......stomme donders
JessAndHope schreef:Jullie met je 'een antwoord mail terug sturen geeft een failure'..... nu gebeurd dat voor mij ook ineens voor het eerst in 6 jaar
Jaaaaaa hooooor