Oliebol, ketting of ski, Je vindt het bij Ebay deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Jessie

Re: Oliebol, ketting of ski, Je vindt het bij Ebay deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 21:34

o relaxed Joyce! Ik zit er ook over te twijfelen om een 2de hands IPhone te kopen maar heb liever nieuwe bij een Abbo denk ik :P

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 21:40

Ja, nu heb ik een goed werkende (wel wat kleine 'haar'krasjes hoor) iPhone voor €130, en kan ik straks een abbo van €12,50 per maand nemen, scheelt voor mij wel een hoop op maandbasis.. Maar voor een nieuwe telefoon valt ook wat te zeggen natuurlijk, kan me voorstellen dat niet iedereen een tweedehandsje en oud model wil. :) Maar ben zelf niet zo heel veeleisend aan een telefoon, zolang ik er een beetje mee kan bellen, whatsappen en internetten, ben ik tevreden. En dat kan ie. :D

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 21:45

mhm scheelt wel een hoop als je het zo bekijkt. Maar wil wel een 4 hebben :') kieskeurig he haha welke heb jij?

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 21:49

Een 3g. :j Haha, niet zo veeleisend dus, hij doet het prima. Zijn de veranderingen in 3g/3gs/4g/4blabla echt zo groot? Heb er echt geen verstand van, vandaar dat ik genoegen nam met een 3g. :D Maar als je gewend bent om met zo mooi mogelijke en zo snel mogelijke apparaten te werken, zal het nieuwste model inderdaad meer aan je verwachtingen voldoen. Maar dan alsnog is een sim only abbo met een los toestel goedkoper, als je het over 2 jaar bekijkt.. :) (volgens mij)

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 21:54

jup dat klopt! Ik heb straks mijn Iphone 4 (niet de 4S) voor 30 euro per maand zonder bij betaling. Vind ik ook prima te doen. En heb het ook wel nodig voor mn werk dus ala :)
Op Ebay al genoeg gave hoesjes gezien voor dat ding haha

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 22:27

Joyce_ schreef:
Nou moe, heb twee pakketjes die begin- en half februari verzonden zijn nog niet binnen! Nu de verkopers maar gemaild, wil nu wel wat zien, haha..

Heb sinds gisteren een iPhone, dus kan op zoek naar een leuk hoesje. Wil denk ik een hoesje voor de achterkant en dan een plasticje over de voorkant ofzo. Of is het met zo'n telefoon, in combinatie met een onhandige motoriek (lees: telefoon regelmatig uit de handen laten glibberen) beter om zo'n 'klepje' voor de voor- en achterkant te nemen?

Ik ben er ook zo een, en ik heb er een hele tijd een bumper omheen gehad en nu een plastic hoesje, maar met dat plastic hoesje doe ik wel extra voorzichtig :')

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 22:42

Jorinda__ schreef:
Joyce_ schreef:
Nou moe, heb twee pakketjes die begin- en half februari verzonden zijn nog niet binnen! Nu de verkopers maar gemaild, wil nu wel wat zien, haha..

Heb sinds gisteren een iPhone, dus kan op zoek naar een leuk hoesje. Wil denk ik een hoesje voor de achterkant en dan een plasticje over de voorkant ofzo. Of is het met zo'n telefoon, in combinatie met een onhandige motoriek (lees: telefoon regelmatig uit de handen laten glibberen) beter om zo'n 'klepje' voor de voor- en achterkant te nemen?

Ik ben er ook zo een, en ik heb er een hele tijd een bumper omheen gehad en nu een plastic hoesje, maar met dat plastic hoesje doe ik wel extra voorzichtig :')

Ik heb twee jaar lang een leren hoesje gehad waar je hem uit moest halen en nu een plastic achterkantje en heb 'm al 3x daarmee laten vallen en hij leeft nog steeds. :')

@ Jazz, mijn broer heeft een smartphone reparatie shop in Amsterdam, kun je op afspraak heen, is 'ie binnen 30 min gemaakt en dan kan ik korting voor je regelen, mocht je het ooit nodig hebben. :)

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 10:14

Oh, super, dat zal ik onthouden, thanks! :D Doet hij ook nieuwe accu's erin zetten? Hij is namelijk echt binnen één dag al leeg (red het niet van 9 tot 11).
Ik heb gister gelijk zo'n witleren flipcase besteld, dan kan ik mijn onhandigheid gewoon de vrije loop laten. Zal je zien dat er alsnog na een paar weken een goeie barst in t scherm zit.. :P

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 10:19

haha hoop het niet voor je Joyce :P

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 10:47

Heb al 1 Antwoord van paypal: het klopt over die uitgestelde betaling, een eerste betaling is altijd uitgesteld zodat men je bankrekening kunt controleren.

Heb nog geen antwoord over mijn 2e item die ik niet betaald krijg..

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 10:58

He heb ik net wat dingetjes besteld voor de verjaardag van mijn vriendinnetje, hoes, bumper en leren omslag voor Samsung Tab, krijg ik een mail dat ik iets besteld heb bij iemand die verwijderd is als gebruiker. Nu kan ik gelijk bij Paypal een fraudeklacht openen maar ja ik kan ook even wachten of ikhet toch opgestuurd krijg......

Als ik de historie van die gebruiker bekijk zie ik vrijwel alleen maar goede recensies dus ik snap niet zo goed waarom ie verwijderd is.

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 11:01

Ik had ook al antwoord van Paypal. Ze zijn redelijk snel met de mail wel fijn. Alleen ik moet ze dus bellen voor het wijzigen van mijn wachtwoord maar als ik bel krijg ik steeds te horen "Dit telefoonnummer kan niet gebeld worden vanuit een telefooncel van KPN telecom". Dit krijg ik te horen als ik met mobiel en vast bel. Echt vaag.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 11:07

Raar, ik had dat niet toen ik ze vorige week belde.
Ik zit nog op een pakketje te wachten vanuit Hong Kong, maar die is de 15e ofzo al betaald, maar nog niet verzonden ...

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 11:10

hmm apart. Mijn mobiel is via T-mobile dus vond dat al heel apart. Maar ze reageren wel super op mijn mail dus misschien kan ik dan zo iets regelen

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 11:11

Wanneer mailen jullie meestal als je het nog niet hebt ontvangen? Na 5 weken ofzo?

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 11:28

Ik heb hem vandaag een bericht gestuurd, dat het geld al wel binnen is, maar er nog niks staat over een verzending.

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 12:01

Ja Paypal heeft me super geholpen. Ik kan weer inloggen :D en nu kopen kopen kopen hahaha

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 12:54

Yonker schreef:
Wanneer mailen jullie meestal als je het nog niet hebt ontvangen? Na 5 weken ofzo?

Ik heb gisteren gemaild voor twee pakjes van 5 februari en 15 februari. :) Van de ene krijg ik een refund (gelukkig, want achteraf vond ik de ring toch niet zo leuk :o O:) ) en de ander gaat het nachecken bij zijn postverzendbedrijf. :j

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 14:20

_Jessie schreef:
Ja Paypal heeft me super geholpen. Ik kan weer inloggen :D en nu kopen kopen kopen hahaha

goed bezig :D ik moet nog antwoord krijgen op me 2e vraag :=

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 14:22

ik had in mijn mail gevraagd of ze mij gewoon even wilde bellen om me te helpen en dat hebben ze keurig gedaan, een half uurtje nadat ik mijn mail had verzonden. Misschien een idee om dat even in een mail er achter aan te sturen?

Heb weer 2 jurkjes gevonden :D nu even na meten thuis of ik ze ga passen

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 14:23

Nouja, ik wacht vandaag nog wel even af :j het heeft niet super haast :D

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 15:28

Ik ga toch maar even bellen :j

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 15:43

Op de een of andere manier werd me betaling tegengehouden door een veiligheids-moment.
Moest geld op me paypal overmaken en dan kijken of hij hem wel pakte..

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 15:44

Joyce_ schreef:
Oh, super, dat zal ik onthouden, thanks! :D Doet hij ook nieuwe accu's erin zetten? Hij is namelijk echt binnen één dag al leeg (red het niet van 9 tot 11).
Ik heb gister gelijk zo'n witleren flipcase besteld, dan kan ik mijn onhandigheid gewoon de vrije loop laten. Zal je zien dat er alsnog na een paar weken een goeie barst in t scherm zit.. :P

Vast wel! Je kan het iig altijd even vragen. :D

www.smartphonerepair.nl

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 17:23

SteffiiY schreef:
Op de een of andere manier werd me betaling tegengehouden door een veiligheids-moment.
Moest geld op me paypal overmaken en dan kijken of hij hem wel pakte..

Heb ik ook gehad :j toen ik dat eenmaal een keer had gedaan, én m'n paypal account aan m'n e-bay had gekoppeld (zie op paypal 'mijn rekening' - 'profiel' - 'verkoopvoorkeuren') was het probleem verholpen en kon ik direct betalen! :D