Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joyce_ schreef:Nou moe, heb twee pakketjes die begin- en half februari verzonden zijn nog niet binnen! Nu de verkopers maar gemaild, wil nu wel wat zien, haha..
Heb sinds gisteren een iPhone, dus kan op zoek naar een leuk hoesje. Wil denk ik een hoesje voor de achterkant en dan een plasticje over de voorkant ofzo. Of is het met zo'n telefoon, in combinatie met een onhandige motoriek (lees: telefoon regelmatig uit de handen laten glibberen) beter om zo'n 'klepje' voor de voor- en achterkant te nemen?
Jorinda__ schreef:Joyce_ schreef:Nou moe, heb twee pakketjes die begin- en half februari verzonden zijn nog niet binnen! Nu de verkopers maar gemaild, wil nu wel wat zien, haha..
Heb sinds gisteren een iPhone, dus kan op zoek naar een leuk hoesje. Wil denk ik een hoesje voor de achterkant en dan een plasticje over de voorkant ofzo. Of is het met zo'n telefoon, in combinatie met een onhandige motoriek (lees: telefoon regelmatig uit de handen laten glibberen) beter om zo'n 'klepje' voor de voor- en achterkant te nemen?
Ik ben er ook zo een, en ik heb er een hele tijd een bumper omheen gehad en nu een plastic hoesje, maar met dat plastic hoesje doe ik wel extra voorzichtig
Yonker schreef:Wanneer mailen jullie meestal als je het nog niet hebt ontvangen? Na 5 weken ofzo?
Joyce_ schreef:Oh, super, dat zal ik onthouden, thanks!Doet hij ook nieuwe accu's erin zetten? Hij is namelijk echt binnen één dag al leeg (red het niet van 9 tot 11).
Ik heb gister gelijk zo'n witleren flipcase besteld, dan kan ik mijn onhandigheid gewoon de vrije loop laten. Zal je zien dat er alsnog na een paar weken een goeie barst in t scherm zit..
SteffiiY schreef:Op de een of andere manier werd me betaling tegengehouden door een veiligheids-moment.
Moest geld op me paypal overmaken en dan kijken of hij hem wel pakte..