wat is jouw gênante moment?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_MC_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 11:56

eclair98 schreef:
Ik moest afgelopen vrijdag nieuwe zolen ophalen en ik kom wat later de les in. Ik helemaal zenuwwappig voor die man (hij is héél streng en gaat je dan uithoren waar je was.). Ik legde een vriend dat later uit en wou demonstreren hoe ik de deur dicht deed en zwaaide mijn arm naar achter. Maar op dat moment kwam die strenge leraar er aan en die kreeg van mij een knal :wow:

woeps :Y) *\%/*

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 12:07

eclair98 schreef:
Ik moest afgelopen vrijdag nieuwe zolen ophalen en ik kom wat later de les in. Ik helemaal zenuwwappig voor die man (hij is héél streng en gaat je dan uithoren waar je was.). Ik legde een vriend dat later uit en wou demonstreren hoe ik de deur dicht deed en zwaaide mijn arm naar achter. Maar op dat moment kwam die strenge leraar er aan en die kreeg van mij een knal :wow:

_O- _O-

Anoniem

Re: wat is jouw gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 14:31

Vandaag een meisje in m'n klas die ook de Pint en Siet fout maakte _O-

_Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 14:43

Hmm heb er zoveel gehad, maar ook weer verdrongen.

Met het werk waren we naar het concert van Guus Meeuwis in een VIP box.
Op een gegeven moment met het liedje "het dondert en het bliksemt en het regent meters bier" ging iedereen dus bier gooien.
Ik dacht doe lekker mee (niet met bier, maar zeeeer plakkerige schrobbelaer), maar in plaats van gewoon het publiek in te gooien kwam hij in het vak onder ons terecht precies bij een man in zijn nek. Daarna nog een keer en weer echt precies bij die man in zijn nek, terwijl dat dus helemaal niet de bedoeling was!
Iedereen echt heel hard lachen, maar ik schaamde me echt rot, want ik vond het al eng om een beker met drank het publiek in te gooien en dan raak ik die man gewoon 2 x vol :=
En ja hoor we stappen naar buiten en wie komen we als eerste tegen? Die man! Heb nog nooit zo hard op hakken kunnen lopen :=

En nog 1 dankzij mijn lieve moeder. We moesten naar een ouder avond op de HAVO en mijn mentor was ook mijn aardrijkskunde leraar. We hadden een opdracht gekregen dat we een reisfolder moesten maken voor 1 of ander onbekend eiland, waar helemaal niets te doen was, maar we moesten het heel interessant maken voor eventuele reizigers. Erg moeilijk wanneer er niets te doen is en de natuur alleen rotsblokken zijn.
Dus hij vraagt tijdens het gesprek hoe de opdracht ging. Zegt mijn moeder "Ja welke mafkees die stomme opdracht heeft verzonnen moeten ze ook ontslaan, slaat echt nergens op" En hij "nou euhm die mafkees ben ik dus".
Ik kon wel door de grond zakken :\

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 15:08

_Michelle__ schreef:
Hmm heb er zoveel gehad, maar ook weer verdrongen.

Met het werk waren we naar het concert van Guus Meeuwis in een VIP box.
Op een gegeven moment met het liedje "het dondert en het bliksemt en het regent meters bier" ging iedereen dus bier gooien.
Ik dacht doe lekker mee (niet met bier, maar zeeeer plakkerige schrobbelaer), maar in plaats van gewoon het publiek in te gooien kwam hij in het vak onder ons terecht precies bij een man in zijn nek. Daarna nog een keer en weer echt precies bij die man in zijn nek, terwijl dat dus helemaal niet de bedoeling was!
Iedereen echt heel hard lachen, maar ik schaamde me echt rot, want ik vond het al eng om een beker met drank het publiek in te gooien en dan raak ik die man gewoon 2 x vol :=
En ja hoor we stappen naar buiten en wie komen we als eerste tegen? Die man! Heb nog nooit zo hard op hakken kunnen lopen :=

En nog 1 dankzij mijn lieve moeder. We moesten naar een ouder avond op de HAVO en mijn mentor was ook mijn aardrijkskunde leraar. We hadden een opdracht gekregen dat we een reisfolder moesten maken voor 1 of ander onbekend eiland, waar helemaal niets te doen was, maar we moesten het heel interessant maken voor eventuele reizigers. Erg moeilijk wanneer er niets te doen is en de natuur alleen rotsblokken zijn.
Dus hij vraagt tijdens het gesprek hoe de opdracht ging. Zegt mijn moeder "Ja welke mafkees die stomme opdracht heeft verzonnen moeten ze ook ontslaan, slaat echt nergens op" En hij "nou euhm die mafkees ben ik dus".
Ik kon wel door de grond zakken :\

Dus als die wel in het publiek terecht was gekomen was het niet erg geweest >;)

_Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 15:09

Nou dan was het niet opgevallen, aangezien heel het stadion met bekers aan het gooien was. Dat gaat nu eenmaal zo en ben daar ook totaal geen type voor, maar dacht "ach wat kan het kwaad, iedereen wordt toch al zeiknat", inclusief ik ook, want ook daar kwamen de nodige bekers naar binnen toe.
Laatst bijgewerkt door _Michelle__ op 05-12-12 15:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 15:11

Haha heerlijk zo'n topic vol met leedvermaak..
Ik was van de week ook wel lekker bezig. Ik was m'n schoolpas kwijt en die heb je nodig voor een tentamen, dus ik naar het studentenbureau om een uitdraai aan te vragen. "Weet je je leerlingen nummer?" "Nee.." En je achternaam? "Nee". Vriendin van me begint gelijk te lachen en noemt m'n achternaam. Die man vroeg zich echt af waar ik met m'n hoofd zat. Het was vast tentamenstress..

_Apple_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 17:11

Vandaag nog weer twee.
Vandaag was Sinterklaas bij ons en ik moest iets voorlezen had ik 'Groetjes Sinterpiet!' gelezen.

En ook met de projector op het doek. Hadden ze rookworst geprojecteerd. Alles helemaal stil en ik vind rookworst met stampot ontzettend vies dus ik riep heel hard 'GATVER!' door de aula heen. Ohja toevallig zaten alle eersteklassers in de aula! Dus ik voelde me ontzettend dom want alles begon te lachen... en het was extra stom want ik zei het net toen alles stil was. Dus iedereen hoorde het! :+ Net wat voor mij.

Klasgenootje was laatst in pyjama shirt naar school gegaan, en dus die moest voor alle eersteklassers. Hadden ze boven een Cars pyjama zijn hoofd bewerkt. Dus toen dat werd geprojecteerd moest alles ontzettend lachen.

sasco

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 17:56

haha, echt geniaal topic dit!
Ik had eens een keer op de fiets dat ik zo op ging in een gesprek met een vriendin van mij dat ik ee paaltje te laat zag. Maar ik heb zo'n rekje aan mn stuur zitten en ik gaf nog een kleine zwiep aan mijn stuur, maar het was nét te laat. Door dat rekje en die zwiep ging de botsing zo:
Ik: hahaha
vriendin: ja en toen... pas op!
ik: huh... aaaaaah
BAM POEF KLEDDER AU!
en toen was niet mijn fiets gebotst maar mijn knie :(
had dus net onder mijn knie een groot (diep) gat zitten en het bloedde echt heeeeel hard want er was een ader geraakt.
vriendin: waaaaah je bloed dood!
ik had een skinny jeans aan dus kreeg mijn broek nog geen 5 centimeter omhoog.
Heb ik dus de veredre weg naar huis ( halfuur) met een bloedvlek bij mijn knie gefietst van zo'n 20 cm doorsnee, en iedereen keek me echt zo aan van: ga naar het ziekenhuis joh!

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 18:24

sasco schreef:
haha, echt geniaal topic dit!
Ik had eens een keer op de fiets dat ik zo op ging in een gesprek met een vriendin van mij dat ik ee paaltje te laat zag. Maar ik heb zo'n rekje aan mn stuur zitten en ik gaf nog een kleine zwiep aan mijn stuur, maar het was nét te laat. Door dat rekje en die zwiep ging de botsing zo:
Ik: hahaha
vriendin: ja en toen... pas op!
ik: huh... aaaaaah
BAM POEF KLEDDER AU!
en toen was niet mijn fiets gebotst maar mijn knie :(
had dus net onder mijn knie een groot (diep) gat zitten en het bloedde echt heeeeel hard want er was een ader geraakt.
vriendin: waaaaah je bloed dood!
ik had een skinny jeans aan dus kreeg mijn broek nog geen 5 centimeter omhoog.
Heb ik dus de veredre weg naar huis ( halfuur) met een bloedvlek bij mijn knie gefietst van zo'n 20 cm doorsnee, en iedereen keek me echt zo aan van: ga naar het ziekenhuis joh!

aaaiii.. pijnlijk!

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 20:06

_Apple_ schreef:
Klasgenootje was laatst in pyjama shirt naar school gegaan, en dus die moest voor alle eersteklassers. Hadden ze boven een Cars pyjama zijn hoofd bewerkt. Dus toen dat werd geprojecteerd moest alles ontzettend lachen.

Hoe? :+ Ik kan hier echt niks van maken..

Ik had trouwens afgelopen weekend een hele domme. Ik was een beetje dronken geworden en ik was met wat vrienden in de kroeg. Plots springt een van de mensen waarmee ik was op mijn rug en ik zak zo door mijn knieën op de dansvloer in het glas :') Maar ik had niks in de gaten dus lag gewoon keihard te lachen tot iemand zij: Eh.. Je ligt in het glas. Oeps :o Gelukkig niks aan over gehouden. Alleen wat kleine plekjes op mijn hand, maar dat is alweer bijna weg :+ Achteraf schaam ik me wel :') De kroegeigenaar is mijn oude buurman dus die zal ook wel (weer) denken :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 20:09

Doanique schreef:
Vandaag een meisje in m'n klas die ook de Pint en Siet fout maakte _O-

Orgineel toch? :j :=

_Apple_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 17:44

Ik had me toch eenn erge vandaag! Ik vroeg aan mijn Frans docente die uit Afrika komt met dus de bijbehorende huidskleur, hoe ze zo bruin was. Dus zei keek mij zo aan en daarna lachte iedereen en toen pas had ik door hoe stom dat was.

En toen dezelfde docente wat verkouden was zei ik dus dat ze er wat bleekjes uitzag :+

Piloetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 19:25

Ik was met de hond door het bos aan het fietsen, en ik stapte even af om haar aan te lijnen omdat we langs de weg gingen. Toen ik haar aanlijnde rook ik een enorme hondenstront lucht. Maargoed er kakken daar veel honden dus ik vermoede dat er ergens een verse drol in de buurt lag.

Een stukje verder gefiets kom ik mijn buurvrouw toevallig tegen. Even stoppen en een praatje maken. Op een gegeven moment zegt mijn Buuf: "Gatver, wat stinkt het hier naar hondenpoep!" Dus ik wil onder mijn voeten kijken, maar ik zie dat mijn hele knie onder de stront zit!!!

Blijk ik flink in de kak te hebben gestaan, daarna met dat plakkaat op mijn fietstrapper, en tijdens het kletsen met mijn knie tegen mijn trapper te hebben geleund!!! Gatver de Gatver! Echt te vies. Ik schaamde me dood.

Henkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 19:51

Iel.... inderdaad....

Een vriendin van me is een keer in de stront uitgegleden voor ze naar school ging. Toen is ze bij de H&M een nieuwe broek gaan kopen. In de rij hoorde je ook iedereen snuiven en zeggen dat het stonk...
Broek heeft ze meteen weggegooid...

Piloetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 19:53

Lol _O-

Annenas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 20:01

Ik ben een keer van een paard gevallen toen we in de koeienwei aan het rijden waren: je raad het al hoppa met mn kont in de koeienstront.

En een aantal jaar geleden toen het heel erg had gesneeuwd fietste ik met een groepje vrienden en vriendinnen, we waren ongeveer met z'n tienen en iedereen was al minstens 1x gevallen, behalve ik.
En mijn huis komen we als eerste langs, dus ik helemaal trots: '' yessss, ik ben niet gevallen!! '' terwijl ik de oprit opfiets en je raad het al, ga ik me toch hard onderuit!
't grappige was nog dat de rest mij ging uitlachen en degene die het hardste lachte zelf ook onderuit ging :+

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-12 20:32

Over stront gesproken.... Ik moest een keer een stal uitmesten die was al een poosje niet gebruikt omdat de pony in het land stond. En het uitmesten kwam er aldoor maar niet van. Dus toen ik begon uit te mesten was alles zo glad dat ik uitgleed. In de mest!!! Agja... zo heb ik mijn straf ook wel verdiend voor te lang wachten met uitmesten. Maar bah. Gelijk maar naar huis gebeld voor een stel schone kleren!

qwerty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 20:33

Niet van mij, maar wat ik ooit heb gelezen. Een man moest naar een begrafenis, maar was te laat. Toen hij eindelijk was aangekomen stopte hij snel de TomTom in z'n zak en liep naar binnen. Op dat moment zei de dominee: Onze broeder is naar huis gegaan. Op dat moment zei de TomTom, die heel hard stond: Bestemming bereikt, bestemming bereikt. Oeps!!!

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 20:35

bij afdansen van vriend gaan kijken, dan in de pauze even snel de vloer over willen steken, en in het midden finaal onderuit gaan door de gladheid... :o

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 21:04

Mijn zus heeft als klein meisje ook wat meegemaakt met stront.
Ze was op de boerderij aan het spelen met de kippen, en die zag ze over een stukje aarde lopen en ze liep daar vrolijk achteraan.
Helaas voor haar liep ze over een gierput en zat ze tot haar oksels in de stront.

Ze heeft echt een week lang naar stront geroken.

Gelukkig dat het zo afgelopen is en dat ze groot genoeg was, anders kun je zomaar stikken..

Annenas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 21:07

Ze heeft inderdaad erg geluk gehad, door die ammoniakvorming kan je ook buiten bewustzijn raken en alsnog verdrinken in de stront..

Babeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 22:08

Ik maak het echt ELKE dag mee! :o & vaak zelfs nog meerdere keren per dag! :D

vandaag nog;
Ik en een vriendin waren naar school aan het fietsen maar we waren een beetje in tijdsnood, dus ik zeg tegen m'n vriendin:
'Ey! Als we te laat zijn, dan ben jij in de sloot gevallen hé!' Mijn vriendin; ' Waarom ikke? ;)' IK antwoord daarop 'Als jij valt is dat niet zo erg! ;) & gy bent tenslotte degene die niet kan fietsen!' Daarna liggen wij allebei plat van het lachen, waardoor ik wel niet bijna in de sloot rijd! :o

Toen ik ong. 8 of 9 was;

Ik zat op een concert van de muziekschool van m'n zus. IK had een doosje met snoepjes vast...
Ineens midden in een triest liedje vliegt het doosje heel de zaal door! ;(

& nog 1 van op de muziekschool, maar dan nog maar een jaar geleden! ;),

Ik zat weer op zo'n concertje en ik had een balpen vast, want ik moest voor een taak van MO een handtekening van de dirigente/lesgeefster. Ik was de balpen uit elkaar aan het halen ( ;( ) & mee vliegt de vering eruit! Helemaal het podium op! :)ddd

Zo kan ik nog wel even doorgaan! Maar ik zet er morgen wel een paar andere op! ;)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 22:19

Mijn zusje fietste net over straat en toen zag ze iemand fietsen met een klein hondje die op roos leek
en toen dacht ze hé dat is mamma.

toen riep ze naar die gene: 'HEEE DIK HASSES!'
diegene keek om, was het mijn moeder niet. _O- _O-

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 20:01

WenMLove schreef:
Ik las net van een jongen op twitter:
"Even een halfuurtje rukken" :')
moest tukken (slapen) zijn, hahaha

O my god _O-
WAT ZOU HIJ VOOR SCHUT STAAN _O- _O- _O-