Hmm heb er zoveel gehad, maar ook weer verdrongen.
Met het werk waren we naar het concert van Guus Meeuwis in een VIP box.
Op een gegeven moment met het liedje "het dondert en het bliksemt en het regent meters bier" ging iedereen dus bier gooien.
Ik dacht doe lekker mee (niet met bier, maar zeeeer plakkerige schrobbelaer),
maar in plaats van gewoon het publiek in te gooien kwam hij in het vak onder ons terecht precies bij een man in zijn nek. Daarna nog een keer en weer echt precies bij die man in zijn nek, terwijl dat dus helemaal niet de bedoeling was!
Iedereen echt heel hard lachen, maar ik schaamde me echt rot, want ik vond het al eng om een beker met drank het publiek in te gooien en dan raak ik die man gewoon 2 x vol

En ja hoor we stappen naar buiten en wie komen we als eerste tegen? Die man! Heb nog nooit zo hard op hakken kunnen lopen

En nog 1 dankzij mijn lieve moeder. We moesten naar een ouder avond op de HAVO en mijn mentor was ook mijn aardrijkskunde leraar. We hadden een opdracht gekregen dat we een reisfolder moesten maken voor 1 of ander onbekend eiland, waar helemaal niets te doen was, maar we moesten het heel interessant maken voor eventuele reizigers. Erg moeilijk wanneer er niets te doen is en de natuur alleen rotsblokken zijn.
Dus hij vraagt tijdens het gesprek hoe de opdracht ging. Zegt mijn moeder "Ja welke mafkees die stomme opdracht heeft verzonnen moeten ze ook ontslaan, slaat echt nergens op" En hij "nou euhm die mafkees ben ik dus".
Ik kon wel door de grond zakken