Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mirjamsel schreef:Optiwolk schreef:
Een Bruggeling zelfs.
Is op z'n 3e of 4e verhuisd.
Hoorde een interview met hem op StuBru, hoor je een West-Vlaming met een Australisch accent
Cute
En bij deze kom ik erachter dat de achternaam Bruggeling dus waarschijnlijk afstamt van iemand die uit Brugge komt?
vuurneon schreef:Oooo daar is die ring voor haha, nooit geweten
Ik herken mensen slecht, zo stond stond Eric corton vrolijk naar mij te zwaaien omdat ik zo vrolijk rondkeek. Ik denk; prima, laat ik aardig zijnik zwaai beetje schaapachtig terug en lach er vriendelijk bij. Hij zwaaide nogmaals, ik dacht; kent ie mij?
Hij moest erg lachen want hij had heel goed door dat ik geen idee was wie hij was
Mensen naast mij helemaal van; jeetje weet je wel met wie contact met je maakt? Ehh nee? Eric corton!
Ah!
Vorig jaar heb ik aan tafel gezeten met caro emorald, erg gezellig. Geen idee wie ze was haha, tot ik haar later in die kleren op tv zag
Optiwolk schreef:Mirjamsel schreef:En bij deze kom ik erachter dat de achternaam Bruggeling dus waarschijnlijk afstamt van iemand die uit Brugge komt?
Niet achternaam, maar dat Gotye een Bruggeling is, betekent wel dat hij uit Brugge komt ja
Mirjamsel schreef:peacehorses schreef:dat van Berend Botje had ik ookOok echt een donkerbruin beertje met een geel jasje inderdaad. Maar ik vermoed eigenlijk dat iemand ooit dat verhaaltje geïllustreerd heeft voor kinderen en dat ik het zo verzonnen heb.
Volgens mij ziet Beertje Pippeloentje er zo uit!
Fiffill schreef:Ik denk dat ik de helft van de BN'ers niet herkenik kijk geen tv en luister geen radio, dat scheelt natuurlijk al een stuk
schijnt dat hier een hoop BN'ers in de buurt wonen (oa van GTST en dat soort dingen) maar ik herken ze nooit