Waar je heel laat pas achter kwam

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 20:16

Ik heb ook een duikhorloge ;)

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 20:17

Mirjamsel schreef:
Optiwolk schreef:

:j

Een Bruggeling zelfs.
Is op z'n 3e of 4e verhuisd.
Hoorde een interview met hem op StuBru, hoor je een West-Vlaming met een Australisch accent

Cute <3

En bij deze kom ik erachter dat de achternaam Bruggeling dus waarschijnlijk afstamt van iemand die uit Brugge komt?

Niet achternaam, maar dat Gotye een Bruggeling is, betekent wel dat hij uit Brugge komt ja :j

Anoniem

Re: Waar je heel laat pas achter kwam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 20:17

dat je ook op msn moest afmelden en niet alleen offline moet gaan :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 20:18

vuurneon schreef:
Oooo daar is die ring voor haha, nooit geweten :=

Ik herken mensen slecht, zo stond stond Eric corton vrolijk naar mij te zwaaien omdat ik zo vrolijk rondkeek. Ik denk; prima, laat ik aardig zijn :j ik zwaai beetje schaapachtig terug en lach er vriendelijk bij. Hij zwaaide nogmaals, ik dacht; kent ie mij?
Hij moest erg lachen want hij had heel goed door dat ik geen idee was wie hij was :D
Mensen naast mij helemaal van; jeetje weet je wel met wie contact met je maakt? Ehh nee? Eric corton!
Ah!
Vorig jaar heb ik aan tafel gezeten met caro emorald, erg gezellig. Geen idee wie ze was haha, tot ik haar later in die kleren op tv zag :+

Wie is in godsnaam Eric Corton :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 20:22

Een aardige man die naar mij zwaaide :')

(hij is van 3 fm en maakt die indrukwekkende reportages tijdens serieus request)

InekeH87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 20:23

eempiej schreef:
Dat Kanga en Roe (uit Winnie The Pooh) samen Kangaroe vormt!! :o? En ze dus ook een kangaroe zijn (oke dat had ik dan wel gezien)

Het is trouwens kangoeroe en niet kangaroe :P

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 20:24

vuurneon schreef:
Een aardige man die naar mij zwaaide :')

(hij is van 3 fm en maakt die indrukwekkende reportages tijdens serieus request)

Ah... ik weet nog net waar serious request over gaat (dat geldgebeuren met het glazen huis toch?) maar daar houdt het ook wel mee op :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 20:27

Ja, je hebt bingo :D

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 20:35

whahaha, wel lachen, allemaal BN'ers zien en er later pas achter komen wie het zijn ;)

Dat van Berend Botje, man... Mijn hele jeugdsentiment verpest! Ik zong eerst Beer en Botje en later Beren botje, dus ik zag ook zo'n paddington beertje voor me, met zo'n geel regenjasje aan en zo'n geel hoedje op zijn kop. Nu blijkt het gewoon een soort veredelde matroos te zijn ;)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 20:38

Ik denk dat ik de helft van de BN'ers niet herken :n ik kijk geen tv en luister geen radio, dat scheelt natuurlijk al een stuk ;) schijnt dat hier een hoop BN'ers in de buurt wonen (oa van GTST en dat soort dingen) maar ik herken ze nooit :')

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 20:39

dat van Berend Botje had ik ook :') Ook echt een donkerbruin beertje met een geel jasje inderdaad. Maar ik vermoed eigenlijk dat iemand ooit dat verhaaltje geïllustreerd heeft voor kinderen en dat ik het zo verzonnen heb.

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 20:40

Dat het logo van Shell en schelp is :=
Shell=schelp

InekeH87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 20:41

Die BN'ers zou ik echt ook niet herkennen, zelfs niet als ze zich met naam zouden voorstellen :P. Ik kijk ook geen tv (heb er zelfs geen) en luister nooit radio.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 20:42

Hier thuis ook geen tv, eindelijk iemand die er niet gek van op kijkt (ook geen magnetron of auto... allemaal niet nodig) :))

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 20:52

Optiwolk schreef:
Mirjamsel schreef:
En bij deze kom ik erachter dat de achternaam Bruggeling dus waarschijnlijk afstamt van iemand die uit Brugge komt?

Niet achternaam, maar dat Gotye een Bruggeling is, betekent wel dat hij uit Brugge komt ja :j

Haha, ik bedoelde eigenlijk dat ik mensen ken die Bruggeling van hun achternaam heten en dat ik nu dus weet hoe mensen die achternaam ooit hebben bedacht ;)

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 20:54

peacehorses schreef:
dat van Berend Botje had ik ook :') Ook echt een donkerbruin beertje met een geel jasje inderdaad. Maar ik vermoed eigenlijk dat iemand ooit dat verhaaltje geïllustreerd heeft voor kinderen en dat ik het zo verzonnen heb.

Volgens mij ziet Beertje Pippeloentje er zo uit!

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 20:58

dat gotye eigenlijk Wouter heet en dat een verbastering van Wouter in het frans Gautier is, waar Gotye weer de australische verbastering van is... :Y)

die vent is wel creatief.

Jola

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 21:06

Rianneuhh schreef:
dat gotye eigenlijk Wouter heet en dat een verbastering van Wouter in het frans Gautier is, waar Gotye weer de australische verbastering van is... :Y)

die vent is wel creatief.

Ik vond de link naar Kortjakje leuker ^)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 21:30

Jennnnn schreef:
Afbeelding

Tot een paar jaar gelden dacht ik dat dit bord betekende dat er vliegtuigen konden landen op de rijbaan.
Elke keer peentjes zweten als we bij schiphol in de buurt reden... :o

:') :(:)

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 22:26

Mirjamsel schreef:
peacehorses schreef:

Volgens mij ziet Beertje Pippeloentje er zo uit!

klopt, maar ik heb ook het idee dat iemand ooit voor de jeugd onder ons Berend Botje ook daadwerkelijk als beertje had getekend met een jasje aan etc. Maar dat weet ik niet zeker

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 22:27

Afbeelding

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 22:37

ja ik had ook al gezocht en die gevonden maar dat was niet helemaal wat ik bedoelde haha :P

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 22:44

Oh ennuh, misschien niet echt voor de hand liggend, maar toch wel leuk als je in een jolige bui bent.
De liedjes van de jeugd van tegenwoordig... Élke keer vind ik weer nieuwe 'lijntjes' wat woorden betekenen of wat ze bedoelen :')
Blijft moeilijk die straattaal...

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 22:45

Heel dom.. dat je beide met ei schreef ipv bijde
:= heeeeeeeel lang fout gedaan/geschreven!

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 22:53

Fiffill schreef:
Ik denk dat ik de helft van de BN'ers niet herken :n ik kijk geen tv en luister geen radio, dat scheelt natuurlijk al een stuk ;) schijnt dat hier een hoop BN'ers in de buurt wonen (oa van GTST en dat soort dingen) maar ik herken ze nooit :')

Ik heb wel tv enz, maar ik herken ze ook niet, zo kwam ik er een keer achter nadat ik m,n zus weer sprak dat ik bijna tegen Emiel Ratelband aan liep, en dat hij dat schijnbaar niet zo tof vond..