model worden/hoe?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 18:43

Is momenteel niet beschikbaar? :+

En niet omdat mijn eigen foto op de vorige pagina staat, maar er is best wel wat gepost dus misschien is 't wel leuk als je daar ook even op reageert Anouk? ;)

Milan_lover

Re: model worden/hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 18:52

Is er hier misschien een model (of meerdere natuurlijk), die het leuk zou vinden om met mij en misschien nog een fotograaf, wat ideetjes uit te werken in zowel de studio als buiten? Ik zit in Beilen :)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 18:58

Heb je voorbeeldfoto's van je werk en van wat je in je hoofd hebt om uit te werken?

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 19:01

Waar zit Beilen? :+
Zou 't met alle liefde zelf opzoeken maar onze internet verbinding vind Google Maps niet zo lief :P
Gok rondom Drenthe ergens, als er makkelijk met OV te komen is en ik tijd heb + de concepten spreken me aan vind ik 't niet zo'n probleem hoor! :)

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 19:09

Voorbeeldfoto's heb ik :j Ideeen om uit te werken zijn er behoorlijk wat, zal zo wat ideetjes laten zien, maar het meeste zal toch in overleg met het model gaan, en niet alles zal bij iedereen passen natuurlijk :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit zijn de "standaard" plaatjes, ik wil wat meer out-of-the-box gaan :)

Beilen is Midden-Drenthe :D

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 19:09

Kwaliteit gaat wel weer lekker achteruit :') Op de compu zijn ze retescherp :+

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 19:19

Winged schreef:

Leuke foto, ben alleen niet zo weg van de sepiatinten

X_Michelle_X schreef:
:):)
Ik heb foto's gekregen van een fotoshoot die ik met ons gezin en alleen heb gehad, alleen wilde de andere gezinsleden niet op mijn FB, maar toch staan er wat leuke foto's. Ben er erg blij mee :):)

linkje: https://www.facebook.com/michelle.kruge ... 258&type=1

De (plaatselijke) fotograaf had ook gevraagd, of ons (zus en ik) nog vaker mocht gebruiken als modellen *D :D :o

Ziet er leuk uit :)

anoukkk. schreef:
Super leuke foto's Michelle, ik kan ze zien! :)
Dit zijn een paar van mijn foto's van afgelopen vrijdag.

http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater

http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =3&theater

Stoere foto's!

xLoki schreef:
anoukkk. heel erg mooi! Gewaagd zo in die stud-bh :j

Ik heb gisteren de shoot voor de kledingsite gehad! Achteraf nog even wat losse foto's geschoten, waar onder andere deze uit is gekomen:

[ Afbeelding ]

Jammer van de uitgebeten plekken maar verder wel een mooie foto :j

SimoneDV schreef:
UMayDream schreef:
Leuk dat je meekletst/leest :D
Heb je ook een foto voor ons?

Even in link, dit zijn er een aantal van de twee boktmeetings, de bovenste rij zijn gemaakt bij het strand, dat was ook echt de eerste keer dat ik zoiets deed. En de andere foto's zijn dus de tweede keer :+ (oh en ik ben dus slecht in kiezen :' :P )

klik1 klik2 klik3

klik4 klik5 klik6 klik7

Ik vind die strandfoto's tof :D

Emmaa_ wat ben jij lang zeg :D mooi gezicht heb je!

Ann_moi schreef:
Ik ben al wel een poosje mod hoor umay :)

Maar hier mijn favoriete foto:
[ Afbeelding ]
Woesj :D

Leuke foto ben benieuwd naar de rest!

anoukkk. schreef:
Ik heb ondertussen ook alle foto's binnen van mijn laatste shoot.
Ik zal ze hier niet allemaal spammen maar even een linkje doen naar het album.

http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 549&type=3

Als het goed is kunnen jullie hier alles in zien :)
Ik hoorde gister ook dat ik met mijn hoofd op een kapperssite sta, echt super gaaf mijn hoofd staat in de banner echt wel tof om jezelf zo te zien :D

Ik kan de foto's niet zien :n

Beilen is voor mij wel erg ver weg..... Harderwijk zou nog wel te doen zijn trouwens, ik reis gratis dat scheelt.
Morgen een fotomeeting in de studio, ben benieuwd heb nog nooit zoiets gedaan :P

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 19:20

Dit gaat misschien gemener klinken als dat ik het bedoel, maar dit is niet het werk waar ik zelf graag voor sta dus als je 't niet heel erg vind sla ik die even over? :) (Ik sta eigenlijk alleen model voor dingen die me echt aanspreken, no offence to anyone :) ) -op je onderste foto zitten links in beeld trouwens 2 kleine vlekken, m'n iMac laat die nogal goed zien :P -

Dit bovenste komt ook wel omdat ik echt moet gaan uitkijken met m'n tijd straks, want ik kom anders echt in de knoei met m'n examen opdrachten zelf :P
Na de zomer heb ik weer alle tijd, echter worden de komende maanden echt alles goed plannen enzo anders heb ik een probleem :')
Laatst bijgewerkt door Courses op 20-02-13 19:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 19:30

Begrijpelijk hoor :j Ben zelf de laatste tijd echt niet meer blij met mijn foto's, alles blijft zo standaard, dus ben ook opzoek naar iemand die open staat voor iets anders, en die mij ook een beetje weer over andere dingen aan het denken zet :)

En die vlekken, oude foto, ik zie ze nu pas, shame on me _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 19:30

Bedankt Fiffil en natuurlijk de andere meiden voor de complimentjes. Ik ben niet super zelfverzekerd dus word er een beetje verlegen van haha.

Fotografie is net als wat Courses zegt niet helemaal mijn ding zo 1, 2, 3.. Maar ik zou graag horen wat je concepten zijn :) Als dat aanspreekt kan ik best een keertje naar Beilen reizen, is voor mij gratis en ik vind het niet zo erg om met het openbaar vervoer te gaan. Dus ik zou zeggen laat je concepten maar horen!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 19:32

Oeps ik heb je foto's overgeslagen, je zat er net voor bij het plaatsen :o
Ik ben er ook niet zo weg van, het spreekt me niet zo heel erg aan, idd een beetje standaard. Ben ook wel benieuwd of je nu nog ideeën hebt, ik vind reizen ook niet heel erg maar heb er niet vaak de tijd voor :P

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 20:23

Afbeelding

Model: Ellen Lovebite
Gefotografeerd door mij vanmiddag.

Zit momenteel op 130 likes via FaceBook, eigen page en modellen pagina.
Vind 't echt heel tof dit, ben er zo blij mee!

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 20:27

Toffe foto! Wat zit er in dat glas haha iets met kleurstof ofzo? Alleen de BH vind ik 'too much' doordat het goud imo teveel opvalt, maar dat is mn eigen smaak

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 20:28

Buiten het glas met zwarte verf (?) vind ik het echt een extreem vette foto! De combinatie van die bh en die verf, ja heel tof. Het glas is niet helemaal mijn smaak, maar dat is persoonlijke smaak haha

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 20:29

Courses schreef:
Is momenteel niet beschikbaar? :+

En niet omdat mijn eigen foto op de vorige pagina staat, maar er is best wel wat gepost dus misschien is 't wel leuk als je daar ook even op reageert Anouk? ;)

Ik heb niet alle tijd van de wereld om overal binnen no time te gaan reageren. Ik plaatst dit vanaf mijn telefoon op mijn werk en ik lees hier altijd alles wat er gezegd wordt mee maar heb niet altijd tijd overal op te reageren. Kreeg net mijn foto's binnen.. dacht even snel in het topic plaatsen en dan lees ik het vanavond als ik tijd heb weer even bij. Dus gewoon een beetje geduld dan komt het echt wel.

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 20:32

Amburtjoz schreef:
Toffe foto! Wat zit er in dat glas haha iets met kleurstof ofzo? Alleen de BH vind ik 'too much' doordat het goud imo teveel opvalt, maar dat is mn eigen smaak

Idd ook wat mij direct opviel, denk dat het helemaal zwart of zwarte studs oid mooier geheel was geweest.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 20:36

Gave foto! Vind alleen de bh er niet mooi bij staan, goud past niet bij de rest van de kleuren/het geheel. Zwart of zilver was mooier geweest.

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 20:39

Ann_moi schreef:
Ik ben al wel een poosje mod hoor umay :)

Maar hier mijn favoriete foto:
[ Afbeelding ]
Woesj :D

Vind je hier erg sterk opstaan, je hebt mooie vorm van je mond vind ik. Valt echt super op door die rooie lippestift. Erg mooie foto.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 21:04

Oh, dat mogen jullie vinden hoor :) Kwestie van smaak inderdaad :)

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 21:08

Courses heb dat stukje ook even gelezen, bedankt voor t plaatsen :)

Ook lekker lang ben jij Emma :) Al zou ik je denk ik toch met een paar cm inhalen :P

Ann_moi gaaf zeg! Haha en moeders ook met "je kijkt niet vrolijk" :P Mooi haar heb je ook, is die slag van jezelf?

Anouk welke zijn degene van je laatste shoot, die van K-fotografie? Stoere foto's. Wel toevallig, ik heb ook een keer bij een meeting (mn eerste fotomeeting) bij Kimberley voor de lens gestaan :D

SimoneDV schreef:
UMayDream schreef:
Leuk dat je meekletst/leest :D
Heb je ook een foto voor ons?

Even in link, dit zijn er een aantal van de twee boktmeetings, de bovenste rij zijn gemaakt bij het strand, dat was ook echt de eerste keer dat ik zoiets deed. En de andere foto's zijn dus de tweede keer :+ (oh en ik ben dus slecht in kiezen :' :P )

klik1 klik2 klik3

klik4 klik5 klik6 klik7

Fiffill schreef:
Ik vind die strandfoto's tof :D

dank je wel :)

courses gave foto zeg! Voordat ik de reacties van de rest had gelezen vond ik ook wel dat de kleur van de gpuden studs best wel uit de toon valt, wel zonde maar verder tof. En is idd een kwestie van smaak. Heeft ze ook kleurlenzen in of is dat nabewerkt? :)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 21:16

Zijn kleurlenzen, ik ga dat soort dingen niet nashoppen, vind dat niet nodig als je 't ook gewoon zelf kan doen zeg maar :) Besides wil ik m'n foto's liever pure houden dan 99% shoppen.

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 21:35

Courses schreef:
[ Afbeelding ]

Model: Ellen Lovebite
Gefotografeerd door mij vanmiddag.

Zit momenteel op 130 likes via FaceBook, eigen page en modellen pagina.
Vind 't echt heel tof dit, ben er zo blij mee!

Gave foto :j 't enige minpuntje vind ik de zwarte verf bij de mond, dat had ik iets minder gedaan denk ik.. Maar niettemin een hele stoere foto :)

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 21:54

Courses schreef:
Zijn kleurlenzen, ik ga dat soort dingen niet nashoppen, vind dat niet nodig als je 't ook gewoon zelf kan doen zeg maar :) Besides wil ik m'n foto's liever pure houden dan 99% shoppen.

lijkt me inderdaad ook beter :j vroeg het me even af, het zag er ook totaal niet gephotoshopped uit ofzo hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 22:07

Haha @SimoneDV hoe lang ben jij dan wel niet? Ik ben toch echt wel de langste meid die ik ken :+

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 22:14

Vandaag is mn usb op de post gedaan met alle foto's van de shoot erop.. Dus zodra ik ze binnen heb laat ik er natuurlijk een aantal hier zien! :D