Zo.... zit net foto's te bekijken van Washington State waar dus veel sneeuw is gevallen. Mijn collega dacht mij daarmee af te schrikken... Het enige dat ik voel is intense jaloesie... Ik wil dáár zijn!!!
Limonade
3 meter is een beetje overdreven... maar 1 meter mag van mij ècht wel!!! (overigens... liever 3 meter dan helemaal niets!!) (maar dan moet ik wel even inslaan!!)
Limonade
We hebben nog een goede sneeuwschep, dat scheelt. Maar een meter, daar teken ik voor. Lekker de hele dag buiten met de kinderen, met de slee boodschappen doen. Hmmm.
DDDMakkink
Geplaatst: 19-01-12 15:51
Wij hadden nieuwe jassen,snowboots,sneeuwschuiver en zout ingeslagen Komt er geen winter
Oeh 3 meter leuk joh Ze houden de wegen toch wel vrij er is strooizout genoeg over
Volgend jaar gaan we gewoon helemaal niet voorbereiden... Zal je zien, komt er een supersneeuwenijswinter!! Beetje hetzelfde idee als wanneer je een plu meeneemt, gaat het niet regenen en als je hem vergeten bent, gaat het storten!
DDDMakkink
Geplaatst: 20-01-12 00:12
goed plan gooi de sneeuwscheppen maar weg en haal de t-shirts maar uit de kast
Tja, winkels gooien sleeën al weer in de opslag voor volgend jaar! die hadden na de afgelopen 2 winters geleerd en hadden groot ingeslagen. Stop ze maar weg hoor! Toe maar! Want dan kun je ze over een week of 2 er weer uit halen...
DDDMakkink
Geplaatst: 20-01-12 12:13
hebben ze nog wat te doen ook we hadden wel hagel gisteren avond en vanmorgen
dravergekkie
Geplaatst: 20-01-12 12:31
Agossie schreef:
3 meter is een beetje overdreven... maar 1 meter mag van mij ècht wel!!! (overigens... liever 3 meter dan helemaal niets!!) (maar dan moet ik wel even inslaan!!)
Geen meter , dan vind ik m'n shetlander niet meer terug
Zera, sneeuw mag deze kant op, regen mag je de andere kant op sturen.
Overigens, denk ik dat ik mijn mooie (nep-)bontmuts maar terug moet gaan brengen naar de winkel. Alleen, jammer is, dat hij niet in de winkel is geweest... Weggooien vind ik ook weer zo zonde... maar ik ben bang dat als ik het niet doe, de sneeuwgoden denken dat ik te goed ben voorbereid...