Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pluizebolpum schreef:Pfff...en bedankt voor al dat gemekker dat het koud is. Had uit voorzorg (plus dat mijn comp mij vertelde dat het - 15 zou zijn) me maar goed aangekleed...Doen we dus ook niet meer. Zelfs bij het IJsselmeer had ik het zonder jas nog zo warm dat het zweet me over de rug liep. En iedereen maar geshockeerd kijken dat ik er zo zomers bij liep.
![]()
Overigens staat het raam hier binnen ook gewoon lekker open en is het een comfortabele 16 graden in huis.
in Nijmegen was er een lekkere laag sneeuw en ik verheugde me op een slee tochtje met mijn dochter... Hebben we hier nog niet eens een cm sneeuw...
Wel koud, maar ik trek dit een stuk beter dan die waterkou van laatst!
) vanmorgen met de slee over het dorp geweest, dochterlief en ik en toen op Facebook gelezen dat er op het kanaal bij ons geschaatst kon worden. Ik was wel wat huiverig omdat het natuurlijk gesneeuwd heeft en je dan geen wakken, zwakke plekken en andere dingen ziet maar toen las ik dat dat gisteren al weggeveegd was dus we zijn maar even met de schaatsen gaan kijken.
Lekker rustig ook want vanmiddag werd het enorm druk.
Morgen lekker nog een keertje
Sleeën ging niet echt omdat al de sneeuw al was weggesleed, maar ik heb lekker in het zonnetje gezeten dus dat was helemaal prima!
sunshine schreef:Ah, welnee, hardt je lekker van afIeks... mij veel te koud voor in huis
. Bovendien, als je veel buiten bent lijkt het in huis al snel warm. Eigenlijk gaat ie alleen 's avonds wat hoger, en meestal komt ie dan nog niet boven de 18.5. Hoger dan twintig graden vind ik erg oncomfortabel
.
, mooi gezicht hoor, zeker als dan de rondvliegende meeuwen door het avondlicht een beetje rossig opkleuren.
laat 't maar zo blijven tot maart, tot de lente begint
De 21e begint de lente toch?