Ik heb net nog maar even een nieuwe staple gun besteld, Die van mn pa kan ik nergens vinden en het is toch handig om zelf ook 1 te hebben. Heb nu voor €5,60 een pistool op de kop getikt met 100 nietjes
Ik heb nog steeds niets gehoord van de laarzen, had de verkoper nog een bericht gestuurd met dat ik wel graag de track & trace code wil zodat ik er rekening mee kan houden wanneer die komt, nog steeds geen reactie (eergisteren gemaild). De laarzen zouden maandag verzonden worden
Ik ga hem vanavond nog 1 x een mail sturen (hij heeft inmiddels 2 niet beantwoord, 1 van dinsdag en 1 van de 2/3 dagen geleden...) dat als ik binnen een week niks van hem aan mail ontvang met uitleg en verklaring of de laarzen niet ontvang en niks hoor ik direct ebay ga contacteren en ook paypal, gaat om 62 euro
ik zie nu dat er een track & trace code bij zit, hij is dus de 22e verzonden, alsnog later dan hij had gezegt maar het zou er dan morgen of overmorgen moeten zijn? status: Die Sendung wurde im Hermes Zentral-HUB sortiert.
Kom hier even binnenvallen, ik moet hier niet blijven want dan ga ik te veel bestellen
Maar ik heb 13 sept. 2 lakjes gekocht op e-bay, uit de UK. 14e is het verzonden.. maar ik heb nogsteeds niks binnen.. Mijn ervaring uit de UK is toch dat het wel met een week binnen is.. Heb de verkoper al een berichtje gestuurd met hoe lang het ong. moet duren.
Ik heb 1x iets uit de UK besteld, en dat duurde nog langer dan het pakketje uit Hong Kong dat ik een paar dagen later heb gekocht Ging wel meer dan 2 weken overheen
Naborah
Geplaatst: 27-09-11 15:11
moonfish13 schreef:
Mooi hoofdstel!! Wat moet dat kosten?
(Vertel maar gewoon niet, ik heb al 7 hoofdstellen. )
Te veel.
Myryana
Geplaatst: 27-09-11 15:30
lifaya schreef:
dooie boel
iemand die hier verstand van heeft? vind het best wel vreemd dat sinds de 23e de status niet meer verandert is
Hermes zijn idioten en daar duurt het eeuwen voor ze iets uiteindelijk versturen. Ik kies nooit meer Hermes als verzendmaatschappij.
Ik kan je aanraden om ze een mailtje te sturen met de vraag waarom de status van je pakket niet geupdate word, bij mij had dat toen wel geholpen toen ik ze gebeld had (maar ja ik woon in Duitsland dus dat is handiger voor mij)
Ja die heb ik ook die ik nu dus heb gekocht zijn echte rijlaarzen met een rits achter, alleen hij zit dus perfect rond mijn kuiten maar omdat mijn beentjes zo kort zijn zal het niet echt perfect zitten, maar met goede dikke sokken zal het wel goed zitten hoop ik