Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
calyppie_ schreef:over een product uit een winkel. je moest eerst 3 verslagen maken, en daaruit maak je de presentatie.
het eertse project ging over een asoortimentopbouw, en de andere twee over een product in een winkel.
ik heb een ruitersportzaak gekozen. ze gaan over Rijlaarzen en Beenbescherming .
het punt is dat ik niet weet waar ik moet beginnen...
djuulsie schreef:calyppie_ schreef:over een product uit een winkel. je moest eerst 3 verslagen maken, en daaruit maak je de presentatie.
het eertse project ging over een asoortimentopbouw, en de andere twee over een product in een winkel.
ik heb een ruitersportzaak gekozen. ze gaan over Rijlaarzen en Beenbescherming .
het punt is dat ik niet weet waar ik moet beginnen...
Moet je een presentatie maken over 1 van de 3 verslagen of over alledrie? en wat heb je over laarzen en beenbescherming geschreven dan?
calyppie_ schreef:ohja de hoofdstukken van project 9 en 10 zijn :
het uigekozen artikel : ( Laarzen en beenbescherming dus)
artikelkennis: (Wat weet je van het artikel)
artikelpresentatie : ( hoe komt het in de winkel te liggen en word het getoont aan klanten)
verkoophandelingen: ( hoe zorg je er voor dat de klant iets koopt.)
ook moets je nog een sellogram maken, daarin zetten je bijvoorbeeld een soort laars neer, en de kleuren, modellen etc, en zo kon je precies afwegen wat de klant wou.
die selloogram heb ik helemaal verprust, maar dat hoeft gelukkig niet in de presentatie.
Edit; het is moeilijker als je denkt.
calyppie_ schreef:ohja de hoofdstukken van project 9 en 10 zijn :
het uigekozen artikel : ( Laarzen en beenbescherming dus)
artikelkennis: (Wat weet je van het artikel)
artikelpresentatie : ( hoe komt het in de winkel te liggen en word het getoont aan klanten)
verkoophandelingen: ( hoe zorg je er voor dat de klant iets koopt.)
ook moets je nog een sellogram maken, daarin zetten je bijvoorbeeld een soort laars neer, en de kleuren, modellen etc, en zo kon je precies afwegen wat de klant wou.
die selloogram heb ik helemaal verprust, maar dat hoeft gelukkig niet in de presentatie.
Edit; het is moeilijker als je denkt.