Grootste Blunder die je ex maakte?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mariska_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 16:49

Topsylover haha, dat heeft mijn huidige vriend ook gehad zoiets.
Hij kan ook zo heerlijk kwebbelen in z´n slaap. En ik was nog even een film aan het afkijken, en hij was al in slaap gevallen. Toen begon die hele verhalen te houden, maar ik verstond het niet zo goed. Dus ik vroeg heel zachtjes omdat iedereen al in bed lag thuis van wat ie nou precies zei.
Herhaalde die het weer, weer kon ik er geen nederlands van maken. Dus ik zei heel zachtjes, schatje ga maar slapen ik versta er nl de ballen van!
Ineens zit ie recht op begint ie te schreeuwen tegen me waarom ik hem wakker schreeuw en dat ik normaal moet doen zo tegen hem te schreeuwen. Dat sloeg nergens op, hij zei alleen maar wat! En of ik niet zo wou schreeuwen..
ik schrok me de tandjes, en hij bleef maar boos.. ik uitleggen nee schat je sliep al en bla bla. Maar nee dat was allemaal niet zo! Nou toen ging die naar de wc, kwam die terug en boos dat ie nog was op me.
Toen dacht ik alleen maar laat maar ! Morgen weer een dag. Volgende ochtend ging die ineens dicht tegen me aan liggen en kusjes geven.. wist ie nergens meer van..
Mn ouders heeftie zelfs wakker geschreeuwd want die vroegen me de volgende morgen waarom we in godsnaam ruzie hadden.. Nou leg dan maar is uit dat je geen ruzie had :P

Cubone

Re: Grootste Blunder die je ex maakte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 17:07

Mijn "ex" eet in zijn slaap :P Echt met dikke smakken.. Heerlijk als je al moeite hebt met in slaap komen en dan ligt er zo'n herkauwende koe naast je :Y)

labyrinth

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 17:21

Toen ik net met mijn eerste vriendje had, en dus ook heel vaak met hem zoende had ik de eerste 3 maanden echt de neiging iedereen op hun mond te zoenen in plaats van op de wang als ik iemand feliciteerde o.i.d.

Edit: Alleen is dit meer mijn blunder niet van mijn ex :+

MarjonTampon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 17:38

Mooi topic!!

Mijn vriend had niet echt een blunder, maar vind het wel de moeite waard om te vertellen.

In de tijd dat wel alleen nog een 'wel de lusten, niet de lasten' relatie hadden, zag ik op zijn kamer ooit een poster van het spel "baldur's gate". Dus ik vragen wat dat was, zegt ie: jaaa dat speelde ik als kind altijd. Poster nooit opgeruimd.
Nou na een paar maanden dus wel een relatie, kom ik daar thuis zit ie dus dat spel te spelen. Ik zeg "Oh ik dacht dat dat iets was uit je kindertijd." Zegt hij: "Denk je nou echt dat ik mijn nerdy-oliebol ging vertellen voordat wij een relatie hadden? Dit is echt wel een afknapper hoor!" En met die afknapper bedoelde hij zijn eigen spelletje. :=

Schatje toch <3

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 17:52

ahh die laatste vind ik opzich best schattig, dat die het gewoon eerlijk zei en geen verhaal ervan maakte.

xHelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 17:56

hahah jaa dat is best lief :D
Wel een beetje vreemd dat hij een poster van zijn lievelings spel aan de muur heeft.. :+

MarjonTampon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 18:04

Haha, ja maar die poster hing er volgens mij ook echt al vanaf zijn kindertijd.
Vond/vind het ook erg schattig ja haha. <3

xHelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 18:05

hahahah jou naam trouwens! :')

myxlea

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 18:19

Horsii_mine schreef:
Mijn "ex" eet in zijn slaap :P Echt met dikke smakken.. Heerlijk als je al moeite hebt met in slaap komen en dan ligt er zo'n herkauwende koe naast je :Y)

haha dat doe ik schijnbaar ook volgens mij vriend.. dat 't 's nachts net 3/4 keer lijk alsof ik zo'n hard pepermuntje doorbijt.. echt slecht ik ga ook naar de tandarts want als ik mijn tanden op elkaar zet kan je ze bij 2 zo langs elkaar doen passen precies op elkaar.. stukje glad/schuin vanaf gesleten daardoor.. nogal slecht :')

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 19:56

myxlea schreef:
Horsii_mine schreef:

haha dat doe ik schijnbaar ook volgens mij vriend.. dat 't 's nachts net 3/4 keer lijk alsof ik zo'n hard pepermuntje doorbijt.. echt slecht ik ga ook naar de tandarts want als ik mijn tanden op elkaar zet kan je ze bij 2 zo langs elkaar doen passen precies op elkaar.. stukje glad/schuin vanaf gesleten daardoor.. nogal slecht :')

Mijn vriend zaagt hele bossen om in zen slaap ;(

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-11 19:59

Ik trek nogal vaak dekens van mijn naast-me-slapende weg in mijn slaap,
en mijn ex (cinemaguy) had een keer heel de nacht zonder dekens gelegen omdat ik ze niet wou teruggeven vertelde hij volgende morgen,
Ik was dan ook aan het slapen,en niet van het besef dat iemand me om dekens vroeg :+.

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 20:08

Haha ik gun mijn vriend ook weinig bed...
Ik gooi namelijk altijd mijn kont naar achter zodat hij echt een stukje heeft van 30 cm om op te liggen..
Ook dekens pikken ben ik heel goed in..

Cath

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 20:54

Pascal schreef:
Haha ik gun mijn vriend ook weinig bed...
Ik gooi namelijk altijd mijn kont naar achter zodat hij echt een stukje heeft van 30 cm om op te liggen..
Ook dekens pikken ben ik heel goed in..
Haha dat doe ik nou ook altijd. :P

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 20:55

Ik schreeuw zelfs in mijn slaap dat hij op moet schuiven omdat hij 'op mijn plek ligt' := arme kerel heeft vaak nog geen halve meter plek hihi.

orion1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 21:01

Kriel schreef:
orion1996 schreef:
Zeggen tegen mijn broer dat als we samen zouden wonen ik maar is wat minder tijd voor mijn paarden moest inplannen en ze er misschien ooit wel uit moesten.
Byebye vriendje. Na 4,5 jaar had die beter moeten weten

Dit begrijp ik eigenlijk niet helemaal....
Je wilt toch zelf ook quality time met je vriend?

Als hij minimaal de helft zoveel tijd door had gebracht met/onder mij, als onder zijn 4! autos, dan hadden we quality time genoeg gehad ja, dus waarom moet ik mijn paarden dan weg doen als meneer avond aan avond alleen maar autootjes aaide.
Meneer was om half 7 thuis van zijn werk en van half 8 tot diep in de nacht bij de auto's, maar wel klagen dat mijn paarden met 2 uur per dag teveel tijd en geld kosten en dat we elkaar te weinig zagen. Ik was zo'n 15 uur per weke op de manege en dat koste me 75 euro per week, zijn hobby koste meer dan 40 uur per week en voor de kosten had ik wel 5 paarden op de manege kunnen stallen. Ik zeurde niet dat de autos weg moesten, was blij dat als hij zijn hobby had dat ik ook iets te doen had. Ga echt niet thuis op een bank zitten wachten tot een kerel is tijd voor mij heeft. Iedereen zijn eigen hobby, daar is van alles aan aan te passen en te schuiven zodat je elkaar ook ziet, maar moet wel van 2 kanten komen.
Laatst bijgewerkt door orion1996 op 19-01-11 21:05, in het totaal 1 keer bewerkt

linnke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 21:02

Horsii_mine schreef:

Mijn zusje smakt in haar slaap. Echt vies en hard! Heb er 3 weken mee op 1 kamer moeten slapen.... Was niet leuk!
Snurken zeggen ze dat erg is maar ik vind smakken erger!

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 21:06

Mijn ex heeft mij een x uit bed geduwd.

We waren op vakantie, hij lag te slapen en begint ineens te kleppen. Ik dacht ow die is wakker, dus ik zeg wat is er? Zegt hij : "Dit heb ik liever niet!" vervolgens duwt ie me zo uit bed.. #) hij zette zich gewoon schrap tegen de muur en gaf me zo een zet met 2 handen en 2 voeten.. Thanks sweetie

Eva_Arno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 21:15

hahaha die laatste vind ik wel grappig :P ''dit heb ik liever niet!'' _O-

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 21:16

__PrinCes schreef:

We waren op vakantie, hij lag te slapen en begint ineens te kleppen. Ik dacht ow die is wakker, dus ik zeg wat is er? Zegt hij : "Dit heb ik liever niet!" vervolgens duwt ie me zo uit bed.. #) hij zette zich gewoon schrap tegen de muur en gaf me zo een zet met 2 handen en 2 voeten.. Thanks sweetie

Haha ahhww :P
En wist ie er nog wel wat vanaf ?
Of deed ie het expres ?

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 21:24

Cchanny schreef:
__PrinCes schreef:

Haha ahhww :P
En wist ie er nog wel wat vanaf ?
Of deed ie het expres ?

Nee hahaha, hij wist er niks meer van. :Y)
Ik dacht echt huh, wat is jouw probleem?? :')

unika

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 21:57

hahaha _O- dit heb ik liever niet? :p

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 22:51

__PrinCes schreef:

hahaha neee hou op ik kom niet meer bij hahaha 'dit heb ik liever niet' hahah :))

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 23:37

Horsii_mine schreef:

hahah komt me zo bekend voor, mijn vriend knarst echt alles bij elkaar verschrikkelijk!

een keer was hij zo erg aan het smakken en kauwen dat ik vroeg: Wat ben je aan het eten?

hij heel geirriteerd: niets, wat zeur je nou?

ik snapte er niets van :P

M_aaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 00:14

__PrinCes schreef:

_O- _O-
Wat lollig!!!! :')

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 00:47

omg die een-na-laatste is echt te grappig _O- xD

ik knars ook in mijn slaap, ik praat in mijn slaap, trek dekens van mijn bedgenoot af, en op vakantie heeft hij mijn tenen in zijn neus geboort gekregen, maarja dat bed was echt mega groot (4 persoons ofzo) dus ik lag overdwars
en smorgens werd ik wakker, sloeg om mij heen, ik denk huh waar is die nou, lag die echt op het randje van de andere kant, maarja was best wel raar, verdwaalde in dat bed xD