Hij kan ook zo heerlijk kwebbelen in z´n slaap. En ik was nog even een film aan het afkijken, en hij was al in slaap gevallen. Toen begon die hele verhalen te houden, maar ik verstond het niet zo goed. Dus ik vroeg heel zachtjes omdat iedereen al in bed lag thuis van wat ie nou precies zei.
Herhaalde die het weer, weer kon ik er geen nederlands van maken. Dus ik zei heel zachtjes, schatje ga maar slapen ik versta er nl de ballen van!
Ineens zit ie recht op begint ie te schreeuwen tegen me waarom ik hem wakker schreeuw en dat ik normaal moet doen zo tegen hem te schreeuwen. Dat sloeg nergens op, hij zei alleen maar wat! En of ik niet zo wou schreeuwen..
ik schrok me de tandjes, en hij bleef maar boos.. ik uitleggen nee schat je sliep al en bla bla. Maar nee dat was allemaal niet zo! Nou toen ging die naar de wc, kwam die terug en boos dat ie nog was op me.
Toen dacht ik alleen maar laat maar ! Morgen weer een dag. Volgende ochtend ging die ineens dicht tegen me aan liggen en kusjes geven.. wist ie nergens meer van..
Mn ouders heeftie zelfs wakker geschreeuwd want die vroegen me de volgende morgen waarom we in godsnaam ruzie hadden.. Nou leg dan maar is uit dat je geen ruzie had