Het is echt spekglad buiten! Wij gingen uit eten en gingen lopend.. onderweg een auto tegen een paal zien knallen en een bus die de bocht uit vloog en de struikjes in reed.
Meliaforever
Geplaatst: 05-12-10 22:38
Niicole__ schreef:
Zoals t er nu uit ziet gaat het donderdag weer sneeuwen
Laten we hopen van niet, dan mag ik afrijden voor me auto. Hier is het nu 1 grote drapzooi
Hmm, verwachtingen gaan wel weer richting vorst en winterse neerslag
Meliaforever
Geplaatst: 05-12-10 22:59
kensha schreef:
Dat is toch geweldig;
Afrijden met het sneeuw
Was het maar zo'n feest dat dat kon, vaak is bij dat geweldige cbr; sneeuw = afgelaste rijexamens
Annetje
Geplaatst: 06-12-10 00:12
Aukelizzy schreef:
Hier is het aan het opvriezen dus alles is spekglad. Sneeuw is gelukkig wel voor een heel groot deel weg.
Hier hetzelfde. Het grootste deel is weg, of bijna weg en alles begint nu weer te bevriezen. De sneeuw was beter te doen dan dit! Je kunt niet fietsen, amper autorijden en zelfs lopen gaat moeilijk. Volgens mij kunnen we beter met de schaatsen aan op pad hier!
Ik moet dalijk ook Heb hier in een uur al 2 auto's zien slippen, 4 keer een strooiwagen zie strooien, en 1 fietser die is omgevallen... En dat alles in het uurtje dat ik wakker ben :s
Ik waag het niet om te fietsen en mijn kids die zullen dus ook moeten lopen naar school. Het is 1 grote ijsbaan.ga zo maar hele ouderwets sokken om mijn schoenen doen tegen het uitglijden.........
Hier was gisteren ook alles 1 drek zooi en nu is de hele boel aangevroren. Voor vanmiddag voorspellen ze hier dan wel weer redelijk wat zon en een paar graden boven 0. Hopelijk verdwijnt die zooi dan straks en kunnen we weer met de paarden naar buiten. Dit weer ben je snel zat.
He Faringo. Ik hoop ook dat vanmiddag de hele rotzooi weer weg is. Zat eigenlijk stiekum te hopen dat de paarden vandaag al weer eens de wei op konden. Gisteren had ik een poging gewaagd maar de vorst zat nog zo erg in de grond dat ze binnen 3 stappen ijsklonten onder de schoenen hadden hangen. Heb ze helaas moeten binnen houden, hopelijk wordt het vandaag beter. Het voelt niet echt heel erg koud aan en ik verheug me op het zonnetje wat ze voorspeld hebben.