Wtf dinsdag sneeuwstorm?? Die mogen ze houden! Dinsdag komt de hoefsmid En we zijn nu aan het trainen mijn paard weer op de rails te krijgen, krijgen we zulk soort gedoe. Blug!
Hier is het overigens wel heel mooi vandaag. Vanochtend mooi waterig zonnetje door de mist, heerlijk gewandeld. Zulke winter-ochtenden zijn lekker Nu nog steeds zonnig, en het lijkt erop dat de sneeuw die ik gisteren op de 24-vooruit-radar zag niet gaat komen Vnid ik niet erg
tootje71
Geplaatst: 26-11-10 14:34
Hier (zw.pr.utr) begint het mistig te worden en het is 2 graden.
Hier ook geen sneeuw gelukkig! wel koud, 0,5 graden.. brrr.. volgens het knmi krijgen we woensdag pas weer sneeuw, alleen de kustgebieden de komende dagen nog wel af en toe een bui.
Brabant blijft voorlopig wel even sneeuwvrij niet?
blauw00gje
Geplaatst: 26-11-10 14:53
HouVanUtopia schreef:
Brabant blijft voorlopig wel even sneeuwvrij niet?
Ik hoop het
Fee_
Geplaatst: 26-11-10 14:57
Onderweg naar school stond er dat het 3 graden was, maar volgens mij waren ze de - vergeten ervoor te zetten.. Het is echt sterves koud, ben toch blij dat ik weer lekker binnen zit..
Al mag die sneeuw van mij gewoon komen hoor. Kan niet wachten!
Ik ben benieuwd of er sneeuw komt of niet! We zullen het wel zien lijkt me! Al heb ik er geen zin in! Tegenhouden gaat een beetje moeilijk Eerst zeiden ze toch al dat het donderdags ging sneeuwen (Gisteren) nog ik ziet niks
Voor de kids is het inderdaad leuk! Broertje heeft er volgens mij nu al zin in
maar ik vind het niks met die dondersteen van mij (pony)
blue_kim
Geplaatst: 26-11-10 15:39
Het mag van mij best een beetje sneeuwen, als het maar niet zo achterlijk veel is als vorig jaar. Dat het weken lang ligt, nee dat is iets te veel van het goed, maar gewoon 1 of 2 dagen, en dan daarna alles weg, dus niet die natte vieze bende, dat is prima.
Het begint hier nu overigens wel aardig grijs te worden, zonnetje is ook al weer even weg.
Mja maar als ze er neit over beginnen dan komen er pas veel klachten. Misschien voorbarig, misschien niet. Laten we hopen dat het meevalt anders is het woensdag zo druk op het werk.