Nee dat hoop ik, ik gun het Eriksen en Suljemani (hoe schrijf je dat?)
Narya
Geplaatst: 16-08-10 11:17
Heel raar, dat Been zomaar roept dat hij 'm niet meer hoeft te zien.. ruzies horen gewoon binnen de club te blijven. Zou me niets verbazen als Feyenoord gewoon een manier zoekt om van 'm af te komen.. grootverdiener he.
Haha! Zou wat zijn als Eriksen scoord want hij scoord echt zelden.
Zit studio voetbal terug te kijken gaat alleen maar over feyenoord tot nu
Narya
Geplaatst: 16-08-10 11:18
Is het dinsdag uit of thuis? Ik denk dat als het uit is, Dynamo sowieso wint.. 2-0. Thuis kunnen ze er misschien een gelijkspel uit halen, dus dan voorspel ik 1-1.
Dan is het inderdaad wel heel erg positief om te denken dat Ajax met 2-0 gaat winnen
Liverpool heeft interesse in Toivonen. Weet niet wat ik daarvan moet denken. Ja, hij heeft twee wedstrijden dit seizoen een hoop goals gemaakt, maar ik ben niet overtuigd dat dit een speler is voor de absolute top. Zitten er hier ook PSV-ers met een mening daarover?
Ik heb Toivonen zien spelen en ik vind hem echt goed alleen wat ze bij Studio Voetbal ook al zeiden, je hebt vanzulke dagen dat alle goals er invallen en dat heeft hij nu. Of dat doorgaat het hele seizoen.. lijkt me niet.
Dynamo Kiev moest in het weekend voor het duel tegen Ajax een nederlaag slikken. De ploeg verloor met 3-1 van Vorskla. De tegenstander van Ajax staat nu vierde met twee punten achterstand op de koploper. Bij Kiev staat overigens derde doelman Boyko op doel. De eerste twee keepers zijn geblesseerd en zullen ook tegen Ajax niet spelen. Almedia maakte het tegendoelpunt voor Kiev, hij zorgde voor de 1-1.
Ik ga gewoon allemaal vanzulke berichtjes lezen, dan word je vanzelf positief
Narya
Geplaatst: 16-08-10 11:34
We kunnen wel iemand gebruiken die het geluk aan z'n kont heeft hangen.. gisteren halve wedstrijd met 10 man, komen we alsnog 1-0 voor.. maar 20 seconden voor tijd valt er dan zo'n knullige eigen goal en is het 1-1.. ik hoop niet dat het weer zo'n seizoen wordt.. *diepe zucht*