Ik hoor mensen hier klagen over dat 't personeel 1 kleur bv geeft, maar als 't echt druk is ga je niet specifiek pakken als je er een stuk of 8 moet hebben. Collega's van mij probeerde vandaag wel zo veel mogelijk dat iedereen iig [als je er bvb 2 had] 2 verschillende kreeg.
Mijn Beesie gaat ook boven mijn laptop hangen. Ik had het beesie van mijn zus om de siepgel van de auto gedaan en die zou ik later weer pakken, maar mijn zus heeft heb geclaimd Nou, dan moet ik er woensdag maar 1 mee pikken als ik klaar ben met werken
Caelinh
Geplaatst: 07-06-10 20:01
Hahahaha, echt geweldig die foto's van iedereen met z'n Beesies
Bij mij zitten ze nu ook gezellig bij me op kamer en heb 2 grote (had ik er één, ging m'n moeder er nog een halen ) om mn bed heen
Tip: Als je reist met de trein of op een andere manier bij een NS-station komt, ga dan naar de AH To Go Daar krijg je een Beesie als je een los ijsje koopt en alle ijsjes zijn daar nu ook nog es afgeprijsd Dan heb je er bijv. eentje bij een Raketje van 50 cent ofzo Vanmiddag met een clubje ijsjes gehaald opt station: resultaat --> Nu heb ik 6 kleine Beesies (gelukkig hoefde de rest ze niet zo nodig... )