Wel balen dat het weer om is, kwam na de verhuizing van mij paard nog ontzettend veel spullen tegen die naar het goede doel hadden gekunt.. Maar wie weet heb ik ze volgend jaar nog liggen!!
Op naar de inzameling van 2011

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zooist schreef:Nou, men speurt door het huis, komt overbodige rommel tegen, maakt het schoon (of niet) maakt er een foto van en gooit deze op internet te verkoop
![]()
![]()
En dan verkoop je wat en houd je wat over. Dan doe je ronde 2, verkoop je weer wat en houd je weer wat over. Enz enz
Jannepauli schreef:Zooist schreef:Nou, men speurt door het huis, komt overbodige rommel tegen, maakt het schoon (of niet) maakt er een foto van en gooit deze op internet te verkoop
![]()
![]()
En dan verkoop je wat en houd je wat over. Dan doe je ronde 2, verkoop je weer wat en houd je weer wat over. Enz enz
Dank voor je uitleg - je moet wel denken dat ik enigzins simpel benMaar dat was m'n vraag niet: wat ik bedoelde was: verkoop je overgebleven spullen van de inzameling?
Jannepauli schreef:Beste Zooist, je kan geen grotere vergissing begaan dan te denken dat ik echt simpel benen wat nummertje 2 betreft.. ik vind het principe van jullie initiatief geweldig, maar heb ook mijn bedenkingen. Dat zal dan wel ervaringsgebaseerd zijn.