Wie kan ik blij maken deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miracle_

Re: Wie kan ik blij maken deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 14:24

Wat een leuke verslagen allemaal!! :D Goed gewerkt meiden en heer! +:)+

Wel balen dat het weer om is, kwam na de verhuizing van mij paard nog ontzettend veel spullen tegen die naar het goede doel hadden gekunt.. Maar wie weet heb ik ze volgend jaar nog liggen!!
Op naar de inzameling van 2011 *\o/*

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-11 14:34

Hier hetzelfde. Ik blijf spullen vinden.
Ben alweer wat verkooprondjes begonnen, maar ben daar eigenlijk nu al klaar mee :P

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 15:09

Officieel is de laatste ronde nog niet eens echt afgewerkt, heb nog een partijtje liggen namelijk.....

Zullen we eens een datum gaan proberen te prikken?

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-11 15:17

6 maart?

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 15:19

Ja dan kan ik wel...

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-11 15:21

Dan noteer ik die ook!

Heb nu zoveel afspraken overal... haha!

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 09:38

Zooist schreef:
Hier hetzelfde. Ik blijf spullen vinden.
Ben alweer wat verkooprondjes begonnen, maar ben daar eigenlijk nu al klaar mee :P

Verkooprondjes?
Wat bedoel je daar mee?

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-11 11:22

Nou, men speurt door het huis, komt overbodige rommel tegen, maakt het schoon (of niet :P) maakt er een foto van en gooit deze op internet te verkoop :)* :+

En dan verkoop je wat en houd je wat over. Dan doe je ronde 2, verkoop je weer wat en houd je weer wat over. Enz enz ;)

Leliev

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 11:42

Kom es hier speuren dan. Hier mag ook wel t een en ander weg. :P

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-11 11:55

Zoals ik al schreef Lelieffffje..... Is ik het nu al zat :P

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 15:28

Zooist schreef:
Nou, men speurt door het huis, komt overbodige rommel tegen, maakt het schoon (of niet :P) maakt er een foto van en gooit deze op internet te verkoop :)* :+

En dan verkoop je wat en houd je wat over. Dan doe je ronde 2, verkoop je weer wat en houd je weer wat over. Enz enz ;)

Dank voor je uitleg - je moet wel denken dat ik enigzins simpel ben :o? Maar dat was m'n vraag niet: wat ik bedoelde was: verkoop je overgebleven spullen van de inzameling?

Glitter_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 17:44

Alles is verdeeelt.

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-11 17:58

Jannepauli schreef:
Zooist schreef:

Dank voor je uitleg - je moet wel denken dat ik enigzins simpel ben :o? Maar dat was m'n vraag niet: wat ik bedoelde was: verkoop je overgebleven spullen van de inzameling?

1. :j
2. :n

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 12:13

Beste Zooist, je kan geen grotere vergissing begaan dan te denken dat ik echt simpel ben :D en wat nummertje 2 betreft.. ik vind het principe van jullie initiatief geweldig, maar heb ook mijn bedenkingen. Dat zal dan wel ervaringsgebaseerd zijn. 8-)

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 12:21

Leg eens uit Jannepauli? Want ik voel me daardoor enigszins aangesproken. Wij hebben volstrekt belangeloos deze actie gedaan en daar geen enkel persoonlijk gewin bij. Sterker nog, we hebben allen kosten gemaakt om de spullen op te halen en te verzamelen.....De doelen hebben bijna allemaal een verslagje gemaakt, ook hebben we foto's geplaatst van de hele partij die opgeslagen lag in mijn schuur. Hoeveel openheid wil je nog meer of ben jij er één die altijd uitgaat van het slechtste in een mens?

Valina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 12:28

Jannepauli schreef:
Beste Zooist, je kan geen grotere vergissing begaan dan te denken dat ik echt simpel ben :D en wat nummertje 2 betreft.. ik vind het principe van jullie initiatief geweldig, maar heb ook mijn bedenkingen. Dat zal dan wel ervaringsgebaseerd zijn. 8-)

Wauw, wat een bijzondere post is dit,.... |(

Wat een nare reactie richting Zooist? :?

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 12:52

Ho, ho.. het is niet mijn bedoeling om jullie goede bedoelingen in twijfel te trekken - integendeel, ik zei al dat ik het initiatief geweldig vind. En ik ben zeker niet iemand die altijd uitgaat van het slechtste in de mens, anders had ik ook niet het nodige gedoneerd voor jullie actie en ik vind het ook leuk te lezen dat verschillende instanties| personen er mee geholpen zijn. Dat er desondanks bij mij iets is blijven hangen.. welnu, schrijf dat dan maar af op mijn persoonlijke conto - ik realiseer me dat ik het gewoon niet had moeten zeggen.
Excuus.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 15:35

Ok, excuus aanvaard. Maar ik snap nog steeds niet helemaal waar het vandaan komt....

De echt goede verkoopbare spullen zijn naar Zwijndrecht gegaan, daar wordt een tweedehandsmarkt voor georganiseerd ergens in maart als ik het goed heb. Vorig jaar hebben ze daar echt heel veel geld mee opgehaald en dat komt ten goede aan de stichting manegepensioenpaarden.

De overige spullen zijn zoveel mogelijk volgens het opgegeven lijstje van de betreffende instantie afgevinkt en bij elkaar gezocht. Her en der de nodige extra's omdat we echt heel erg veel hadden. De verschillende ontvangers hebben bijna allemaal hier iets geplaatst en zijn er ook echt heel blij mee.

Er is nog één goed doel waar we spullen gaan brengen, dat doen we in maart. Dat is de laatste en ik ben blij dat mijn schuur dan weer leeg is en ik m kan gaan herindelen....heeft lang zat geduurd.

Ik weet uiteraard niet precies wat jij gedoneerd hebt, dus het is voor mij lastig na te gaan waar jouw spullen naartoe gegaan zijn. Mocht je daar in de toekomst (voor het geval je nog eens wat wil doneren) wat duidelijkheid over willen, is dat gemakkelijk te regelen! Kwestie van lijstje met spullen doorsturen en wij kunnen daarna zo zien waar dat het beste terechtkomt....

Maartxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 16:08

Kom er net achter dat jullie nog een foto verslagje van me tegoed hebben!!

Alle spullen in de gang
Afbeelding

En al die spullen moeten natuurlijk gepast en geshowd worden, dus zie hier ons model voor die dag Silly (de Fjord ;) )!
Afbeelding

Afbeelding

Zie hier een poging van een client om bandages om te doen!
Afbeelding

En hier het resultaat!
Afbeelding

Er zat ook nog een heel mooi westernzadel bij, welke natuurlijk meteen even op Silly gepast moest worden.
Afbeelding
Hij was voor Silly te groot, maar op onze tinker Thijs ligt ie prima!

Ik wil graag namens alle medewerkers, vrijwilligers en Clienten van Manege de Stek iedereen heel hartelijk bedanken voor alle leuke spullen!!
En in het bijzonder nog even een speciale dank voor Malene (Zooist) die dit alles maar weer op poten heeft gezet en de spullen bij ons heeft gebracht!!

Groetjes Maartje

Glitter_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 16:15

Jannepaulie,
Mag ik weten wat er met je reactie bedoeld wordt?

moniquebosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 19:32

Hè Maartje,
Leuk dat mijn westernzadel een goed plekje heeft gekregen.
En ja hij was zo goed als nieuw.
2x meegereden maar vondt het niets haha

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 19:39

zag al het oornetje en blauwe bandages langskomen erg leuk....komt bij een vriendin van me vandaan,die heeft haar pony verkocht en alle overige spul afgegeven voor dit goede doel!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 20:07

He wat leuk nog een verslag erbij, dank je wel! Het is zo leuk om te zien dat alles echt goed terecht gekomen is, dankbaar werk zo!

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 20:09

Ik heb nog zat spullen liggen voor deel 3. :j Veel dekjes en verzorging spullen.

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 07:49

Ik heb op dit moment 3 dekens liggen maar heb helaas niet de mogelijkheid deze te wassen. Is dit een probleem?