Ik ben weer sinds gisteren begonnen met mijn theorie. Heb het even anderhalve week laten liggen omdat ik SE-week had. Wil de 31e weeropgaan maar heb me nog niet opgegeven. Bang dat ik er weer niet klaar ervoor ben. Had toenet een testje gedaan. Precies de aantal fouten op mijn examen: 10 in het inzicht en 7 bij theorie!
Zit er echt eenbeetje doorheen, omdat dit iets is dat niet te oefenen valt
Mandyy
Geplaatst: 17-03-10 19:33
Ik moet voor m'n opleiding één dag stage lopen bij een huisartsenpraktijk, had ik afgesproken op woensdag. Zegt m'n moeder; ''Had je dan geen rijles?''. Euh oeps. Net gebeld, kan nu op donderdag lessen. Nog langer wachten.
Dat is bij iedereen verschillend. De een haalt z'n theorie voor z'n eerste rijles, de ander halverwege, de ander na paar weken... Als je je theorie maar hebt voor je praktijk en ttt....
Oke, misschien scheelt het dan dat je nu weet hoe het gaat en ben je de tweede keer minder zenuwachtig...
Dominiqueee
Geplaatst: 17-03-10 23:09
Ik ben vorige week 18 geworden en inmiddels zit mijn 2e rijles erop. Ik vind het autorijden echt onwijs leuk! Tot nu toe valt het allemaal nog mee, maar als ik straks alles zelf moet doen, wordt het nog wel pittig denk ik.
Hoe zit het bij jullie? Wat valt je mee of wat is juist moeilijk? Misschien nog tips?
Balen Patricia! Vanochtend meisje voor mij moest ook examen doen, was ook gezakt.. Ik zou echt door de grond zakken als die vent aankomt met je bent gezakt..
Ja en wij moeten vrijdag al! ga echt ontzettend balen als ik zak!
Mowoah
Geplaatst: 18-03-10 00:49
Ah Patricia wat ontzettend k*t zeg........... Waren er ingrepen of reed je gewoon in z'n algemeen niet goed.
Ik had denk ik 2 maanden tussen theorie en TTT zitten. Mijn instructrice moest namelijk wachten met opvragen van TTT tot ik mijn theorie had, maar als je dan 2x zakt duurt dat ff. Maar daarna ging het snel, tussen mijn TTT en afrijden zat precies 1 maand!
Jullie kunnen het Pivanti en Moreill! Vertrouw op jezelf, probeer je zenuwen de baas te zijn. Uit ervaring weet ik dat een fijne rustige examinator fijn is tegen de zenuwen! Misschien dat je hem/haar kunt vertellen van: Oh ik ben wel een beetje zenuwachtig... en dat diegene je dan gerust kan stellen. Hielp wel echt bij een vriendin van me!
Vanmiddag heb ik mijn rijbewijs aangevraagd. Had ik een foto bij me, was een beetje gebutst. Vroeg ie of ik geen andere had, want het kon dat het apparaat deze niet goed kon scannen. (zaten gewoon soort van 'deukjes' in, had het zelf niet gezien ofzo!) Heb ik dus geen andere foto meer, balen. Maar hij zei dat het een kleine kans is dat t apparaat er problemen mee gaat krijgen, dus ik hoop dat ik niet gebeld word en gewoon volgende week m kan ophalen! Vanavond al een klein feestje gehad, heb ook mijn Twingo al opgepimpt met kussens en dingetjes haha. Heb ook een bordje gekregen met PAS OP NET GESLAAGD voor op mijn achterruit en een sleutelhanger met: Jij bent de BOB (hoezo hint Ben de jongste van de groep dus nu ben ik de l'ul haha). Echt leuk!