Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dieuwke_ schreef:Er was hier net een man, bestelde netjes een patatje en wilde het even in de auto opeten, best. Babbeltje over het weer en dat het koud was, of ik het hier een beetje warm kon houden enz. Z'n eten was klaar en hij rekent af en stapt naar de auto. Komt ie een paar tellen later terug om te vragen of ik niet even op wil warmen in z'n auto, hij had de kachel lekker aan het branden en de auto stond zo dat ik de boel gewoon in de gaten kon houden. Kom op man, zie ik er nou echt uit alsof ik bij een vreemde vent in de auto zou stappen?!
Dieuwke_ schreef:
Er was hier net een enorme, donkere kerel:
Hij: Ik wil graag een pikanto met curry en een mexicaantje, ook met curry
Dus ik pende dat op een briefje en begon te rekenen
Hij: En kan ik je ogen ook kopen?
Ik: Uhhh... Sorry?
Hij: Ze zijn zo mooi, prachtig, zo mooi!
Ik: Moet maar niet, ik wil ze graag zelf houden.
Hij: Jammer, ze zijn zo mooi!
Ik:
Juist
Dieuwke_ schreef:Heel herkenbaar Marije
Ik werk ook in de horeca, krijg genoeg opmerkingen. Afgelopen weekend:Dieuwke_ schreef:Er was hier net een man, bestelde netjes een patatje en wilde het even in de auto opeten, best. Babbeltje over het weer en dat het koud was, of ik het hier een beetje warm kon houden enz. Z'n eten was klaar en hij rekent af en stapt naar de auto. Komt ie een paar tellen later terug om te vragen of ik niet even op wil warmen in z'n auto, hij had de kachel lekker aan het branden en de auto stond zo dat ik de boel gewoon in de gaten kon houden. Kom op man, zie ik er nou echt uit alsof ik bij een vreemde vent in de auto zou stappen?!Dieuwke_ schreef:
Er was hier net een enorme, donkere kerel:
Hij: Ik wil graag een pikanto met curry en een mexicaantje, ook met curry
Dus ik pende dat op een briefje en begon te rekenen
Hij: En kan ik je ogen ook kopen?
Ik: Uhhh... Sorry?
Hij: Ze zijn zo mooi, prachtig, zo mooi!
Ik: Moet maar niet, ik wil ze graag zelf houden.
Hij: Jammer, ze zijn zo mooi!
Ik:
Juist
Margoooo schreef:Herkenbaar.
Ik werk bij de McDonalds, en hoeveel mensen die wel niet zeggen: 2 happy meals en een voordeelmenu..
Ja daar heb ik toch niets aan
Kyar schreef:Margoooo schreef:Herkenbaar.
Ik werk bij de McDonalds, en hoeveel mensen die wel niet zeggen: 2 happy meals en een voordeelmenu..
Ja daar heb ik toch niets aan
Ja dat maak ik ook regelmatig mee.
Of wijzend naar 1 vd borden boven ons, jaaaa doe mij die burger maar.
Welke burger bedoelt u ?
Nou die ( gast word lichtelijk aangebrand )
Oooo u bedoelt de tasty ?
Neeeeee die andere .
Echt je word er af en toe moedeloos van.
Of doe mij maar een euroknaller.
Ja welke van de 6 ?
Quandro schreef:En dat soort opmerkingen heb ik ook op mijn stage gehad,,
Maar dan van mannen die voor ontucht , verkrachting , betasting en dergelijke hadden gezeten.
Kan ik het van een ''opa'' toch een klein beetje meer waarderen.