Wel balen van MareeQ.. zou daar idd eens goed naar alten kijken. Wat zei hij dan dat je fout deed?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Loesje88 schreef:Pivanti schreef:Ja dat merk je denk ik inderdaad vanzelf wat je het fijnste vind. Maar is wel fijn dat die mogelijkheid er is om zonder tomtom te rijden, voor 't gevak het je helemaal Piet ligt. En als t clusteren je Piet ligt, kies je mooi wel voor die tomtom
Je hebt zelf geen keusbij sommige examinatoren mag je je voorkeur uitspreken, maa de examinator zelf kiest of er wel of Piet met tomtom gereden wordt
pniekepnak schreef:Ik heb 2 instructeurs gehad die allebei zeggen dat je het gewoon mag weigeren, dus ik neem aan dat ze daar gelijk in hebben, zij weten er meer van dan ik..!
Loesje88 schreef:Je mag van te voren wel aangeven of je wel of Piet met navigatie wil rijden (dat is immers Piet verplicht) maar of je ook een van die andere dingen mag weigeren? dat weet ik Piet.
Het maakt mij Piet zo veel uit op welke manier mijn route zich voordoet. het gaat immers om het rijden, Piet om de route
Loesje88 schreef:Pivanti schreef:Ja dat merk je denk ik inderdaad vanzelf wat je het fijnste vind. Maar is wel fijn dat die mogelijkheid er is om zonder tomtom te rijden, voor 't gevak het je helemaal niet ligt. En als t clusteren je niet ligt, kies je mooi wel voor die tomtom
Je hebt zelf geen keusbij sommige examinatoren mag je je voorkeur uitspreken, maa de examinator zelf kiest of er wel of niet met tomtom gereden wordt
Nagini schreef:Dan ga je toch 'n probleem krijgen..
Loesje88 schreef:Pivanti schreef:Ja dat merk je denk ik inderdaad vanzelf wat je het fijnste vind. Maar is wel fijn dat die mogelijkheid er is om zonder tomtom te rijden, voor 't gevak het je helemaal niet ligt. En als t clusteren je niet ligt, kies je mooi wel voor die tomtom
Je hebt zelf geen keusbij sommige examinatoren mag je je voorkeur uitspreken, maa de examinator zelf kiest of er wel of niet met tomtom gereden wordt
Loesje88 schreef:Navigatie is nog niet verplichtdus je kan voor je examen aangeven of je wil dat de examinator de tomtom mag kiezen.
Anders wordt het clusteren (dmv borden bijv.) of orienteren
Kaatje64 schreef:pniekepnak schreef:Vandaag ging gelukkig stukken beter! Als ik maandag m'n zenuwen een beetje onder controle weet te houden ga ik wel met een redelijk goed gevoel het examen in... Hoop echt dat ik gewoon in 1 keer slaag..!
Heel veel succes morgen