nieuw vriendje-nieuwe schoonouders. en tsja wat lastig dan als je nieuwe schoonouders in coevorden wonen(2,5 uur met trein). dus ben vanaf nu opl treingebruiker
Coevorden, hopelijk ligt er geen sneeuw meer als je die kant op gaat. Het lijntje Zwolle - Emmen is zo gevoelig
Je wilde ook tips om in de trein te doen toch? Ik doe meestal muziekje aan, slapen, lezen, tekenen, laptop gaat soms mee. (Ik reis regelmatig Rotterdam - Groningen)
Hmpf, moet morgen van Emmen naar Rotterdam. Vertrek om 8.00u. Iemand een idee of ik zowiezo kans heb om in Utrecht aan te komen? Vanuit daar kan ik [na een paar uur wachten...] nog wel opgepikt worden.
Ik zou het er niet op wagen Drunksheep. Ik ga mijn werk al afbellen omdat ik het stukje van 50 minuten met de trein niet kan halen. Er rijdt hier echt niets. (Woon in Rotterdam)
Hmm ik zou bang zijn dat je trein niet eens in Utrecht komt. Ik zag vanmorgen op de nieuws dat er ipv normale 100 treinen per uur nu maar 15 treinen per uur vertrekken uit Utrecht. Erg weinuggg dus.
Ijstreintjes ik woon praktisch aan het spoor, en heb echt de hele dag geen trein horen of zien rijden
Karin
Geplaatst: 21-12-09 21:13
Ik woon ook zo goed als aan het spoor, heb er niet op gelet of ze om het half uur reden, maar er reed nog wel best veel vanmiddag. Er ligt hier ook iets minder sneeuw dan in Amsterdam.
Ik zat in de 'geweldige boemel' van 16.43 (omdat die van 16.13 niet ging), van amersfoort naar zwolle. Stonden we eerst op perron 1, toen naar 5b, en toen weer naar 1. In Putten moesten we overstappen, en in 't Harde nog een keer (maar gelukkig voor mij was 't Harde de eindbestemming).
Je moet er wat voor over hebben om van je werk naar huis te komen.
Ik ga vlak voordat ik wegga morgen (lees 6.00 uur) de website van de NS nog even checken, en als ie rijdt, dan waag ik een autoritje naar het station. En terug zien we dan wel weer.
Ik las net op het anderen forum dat er morgen iemand van zaandam naar heerlen wilde gaan reizen. dat traject moet ik ook gaan bevaren maar ik zit nog mega te twijfelen. als er nu in zaandam treinen rijden dan durf ik wel