Tuurlijk duimen we weer opnieuw Het is lang erg goed gegaan met hem, dat is in ieder geval al gewonnen, en deze, hopelijk kleine, tegenslag zal hij ook overwinnen.
Sterkte voor jullie allemaal
Kitano
Geplaatst: 06-11-09 00:51
ik duim ook nog steeds mee.. jeetje wat heb ik nog steeds respect voor jullie
Ook ik duim nog steeds met jullie mee. Even een kleine tegenslag en nu maar hopen dat hij ipv een pas terug zet nu weer diverse stappen vooruit mag maken.
Ik heb niet alles doorgelezen (52 pagina's ), maar ik wil even melden dat ik diep respect voor je heb! Dat je toch een behoorlijke ingreep hebt doorstaan uit liefde voor je broer, hij heeft op dit moment een kloteperiode te doorstaan, maar ik weet zeker dat een zus zoals jij, alles veel draaglijker maakt!
Jeetje wat een topic zeg. Heb echt super veel respect voor jou! Super!! Krijg er helemaal kippenvel en tranen in mijn ogen van. Hoop dat het snel weer helemaal beter gaat.
Ik heb een tijdje geleden gereageerd, ongelovelijk! Ik vind het nogsteeds helemaal super van je. Heb dit ook aan mijn klasgenoten verteld! Kan niet zeggen hoe top ik jou vind!
Sietsie
Geplaatst: 06-11-09 20:18
Lieve Pol ook ik duim weer mee, dat het niks ernstigs is. En hij er weer helemaal goed bovenop komt! Je bent de beste
*doet eerst even pleisters om dr duimen heen omdat er blaren opzitten van het duimen voor Steven en Polly, en gaat weer lekker verder met duimen* respect voor jou ! en je broer !
Het lijkt iets beter te gaan, gisteren had hij heel veel last van zijn buik, maar vandaag ging dat over. Hij is vandaag weer even uit zijn bed gekomen om te computeren, dus dat lijkt op een (kleine) vooruitgang. Verder heb ik maandag de prik tegen de mexicaanse griep gehaald, om risico's voor hem te voorkomen. Wat ik allemaal wel niet voor hem overheb
steven heeft een paar minuten terug een epileptische aanval gekregen. de ambulance is nu al hier, maar ik moet boven blijven met de hond zodat die niet gekke dingen gaat doen. ik dacht dat we eindelijk weer normaal konden gaan leven zonder allemaal problemen