SpikkelFire schreef:Tnx Tweety!
Pffffff ik kwam maar niet uit met die lucht! Bleek gewoon dat ik een rijtje van 4 stukjes, 2 stukjes moest opschuiven zeg maar. Toen klopte het wel opeens.. hoe bedoel je alle stukjes passen in elkaar.Was echt vreemd, paste precies 2 stukjes de verkeerde kant op.
Dat heb ik ook wel vaker gehad! Met verschillende merken, dus volgens mij is het een moeilijkheidsfactor! Lekker brenda, dus je kunt weer even vooruit
. Ik ga zo even een paar kleine boodschapjes doen en even bij de bristol de sloffen van vriendje ruilen, ze vallen wel erg klein
. Vriendje vind het puzzelen steeds leuker worden
ik vind het wel grappig, hij is er alleen niet zo goed in. Gister wou hij perse de wasgij afmaken. Hij heeft bijna 1 uur zitten klooien op 20 stukjes ofzo
toegegeven ze leken wel vrij veel op elkaar, maar hij deed het zo lekker lomp
. Daarbij was ie ook nog een beetje dronken
Choco had dikke lol
Was echt vreemd, paste precies 2 stukjes de verkeerde kant op.

. Dan wordt het nog leuker om puzzels te kopen 
Wij zijn 2 jaar terug ook een paard kwijt geraakt aan koliek...
Morgen neem ik een dagje vrij dus dat komt helemaal goed
Ze was laatst al erg slecht (benauwd) en is 2 dagen bij de dierenarts opgenomen geweest (had ik dat hier verteld?) en gisteravond had ze weer een ontzettende terugval. vanochtend naar de DA gebracht gelijk en om 1800 gaan we beslissen of nog een zwaardere kuur of haar die lijdensweg besparen.. Denk toch dat ik nu de laatste ga kiezen, of ze moet wonderbaarlijk opgeknapt zijn opeens (hoewel de DA met een nieuwe kuur haar kansen nog best laag inschat
Eerst spikkel en nu jij. Die ratjes zijn ook zo vreselijk gevoelig qua luchtwegen. Ik had er 1 met een stofallergie, ook uiteindelijk een longontsteking. Wel eerlijk dat je eerst aan je beestje denkt en dan aan jezelf. Heel veel sterkte