ja toverstokje heeft hij nog vind die nogsteeds leuk
Esmeralda
Geplaatst: 18-09-09 16:07
Winxz_Bas schreef:
ja toverstokje heeft hij nog vind die nogsteeds leuk
ow leuk joh Heb er laatst ook weer eentje gegeven aan een gehandicapt kindje en die moeder was er zo blij mee. Kindje zat eindelijk een poos rustig op de bank.
Voor de andere: het is een doorzichtig stokje met gekleurde glittertjes erin dat gaat op en neer als je het stokje keer op keer omdraait. heb er toen eentje opgestuurd naar Ruben toen hij in het ziekenhuis lag
ruben heeft gisteravond en vandaag alweer veel gespuugd.. dus nu aan de drup.. ze weten niet wat het is grrr.. en hij ligt er ook al weer een week!!// maar mannetje lacht,alleen ik mag nogsteeds niet heen
hij ligt nogtseeds in het ziekenhuis , en blijft veel spugen op dit moment weet ik niet wat ze daaraan willen doen. maar volgens mij krijgt hij daar medicijnen voor. verder is die supervrolijk en strekt zijn sonde er 3 keer per dag eruit. hihi , wat een boeffie ook
Esmeralda
Geplaatst: 22-09-09 10:24
apart he, ondanks dat hij maar zo blijft spugen en zich daardoor lijkt mij niet lekker voelt. Dat hij toch blijft lache Heb je een adres voor me, kan ik een kaartje sturen