Wil dan wel kunnen zitten natuurlijk
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
alleen zullen er dan meer conducteurs op ingezet moeten worden, juist omdat ze groter zijn
. Ze hebben er wel een fijn restaurant trouwens, dus heb maar heerlijk binnen gegeten 
. Verder vond ik het eigenlijk best een leuke trein, op de glazen cabinewand na.
. Mijn nieuwe durpke is ook te zien vanuit de trein. Had je de stopper of de intercity?
. Hij werd helemaal tureluurs van de mensen die achter zijn rug stonden te kijken/fotograferen/filmen. Zelfs onder het gordijn door.
vanuit een vertraagde trein

eerst met de syntus naar Arnhem, intercity naar Utrecht, intercity naar Rotterdam, sprinter naar Maassluis

Ik reis heel vaak tussen Arnhem en Rotterdam, dat is iets meer dan een uur

maar goed, ik ga vrijdag toch de gok maar wagen en kijken hoe het is. ga om half 9 bij stage weg en dan ben ik ongeveer 11 uur thuis.
zowiezo 2 keer per week naar Amsterdam op en neer, verder 4 keer per week op en neer Rotterdam, ga regelmatig naar Groningen, ga gerust winkelen in Utrecht, kom veel in Doetinchem (ga ik vrijdag weer heen vanaf Amsterdam). Ja ik maak mn kilometers wel
en ik pak ook zonder moeite in mn eentje de nachttrein, of de laatste trein
Want aangezien er ook een dorp is wat Etten heet in Gelderland
etten in gelderland wel :p 

)
we hebben 2 sporen, 1 roosendaal, 1 breda

Das ook een behoorlijke reis. 
Moet naar Genk, vanaf Tilburg.. en dan nog naar Opglabbeek. Dan ben ik echt 5 uur onderweg ofzo.